Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. adfsghghjtyhregdokhyfpjtkrdhjffhtdrf Fyra. Tilt.
  2. 38k i första.. 2,7k nu
  3. Finalbord på prima nu. Har fin stack.
  4. Sådär tog en fin. Chiptvåa nu med 25 kvar. 523k average 260k. 8k-16k blinds
  5. erwtytkyuitewsedyrtuy5ertuy Torska fetpott om chiplead med TT mot A6o allin pre. Strax över average still men orka.
  6. Ligger hyffsat i prima. 215k average 92k. 71 kvar
  7. Det är naturligtvis sant att 99% av "oss" aldrig har träffat ovannämnda herrar (eller några av dom andra i historien). Men likväl har man ju någon sorts "relation" till dom här på forumet efter att ha läst väldigt mycket färgstarka poster och texter som dom har författat. Det blir ju lite som att skratta åt en sketch med Zlatan, Göran Persson eller Robinsson-Kalle (eller va fan dom heter). Det är kul för att man har en väldigt begränsad bild av dessa herrar och så ironiserar man eller förstärker de få personlighetsdrag som man, rätt eller orätt, tycker sig se hos personen. Det är ju också roligt för att artikelförfattaren "sparkar uppåt". Det är alltid kul att driva med respekterade personer just för att dom normalt sätt har en så obestridbar auktoritet. Det hade inte alls varit lika roligt om det hade handlat om t.ex. Bluffaren som redan tagit en hel del skit på forumet. Då hade hånskrattet satt sig i halsen. Sen handlar ju inte detta om avundsjuka. Det är svårt att vara avundsjuk på någon man aldrig träffat. Jag har dock en otroligt stor respekt för alla dessa herrars pokerkunskaper, något som knappast förändras av ett ironiskt inläg på pokerforum. Däremot skulle möjligen repekten bli större om dom liksom Matteprof, Ola och Jello visar att dom har lite självdistans och kan uppskatta humor även när den riktas mot en själv. Mina fem cent...
  8. Det rlogiste är ju at du inte inser huyr jävla kul detta är. HEHHEHEHEHEH spela nu gubbar. SYN. Och Che, ta dig sammman du har nog aldrig varit på källlrarbaren i södra mellanöstarasydra SVerige. OSV. förlåt mi9g för mi na synder ifall jag betett mig som et svin. jag är bara glad och tiltad på flickan named X. ta er samman gubbar. syna mindre. Ni är roiliga och pinsamma.
  9. 65/35 ungefär
  10. Flygis
  11. Jag föredrar att spela allin med dessa händer, då slipper man tuffa beslut postflop. Hei då.
  12. AQ kan du släppa direkt i princip mot Awesomeman, han är så löjligt vektajt postflop och har alltid set/topptvå där. Han och Jeppe_Red är bara pinsamma. QQ - Tycker jag du spelade bra, ett bet på rivern hade fått loss min TT som jag nu hade om jag minns rätt så känns inte speciellt vettigt med en bet där. QQ - Led ut som vanligt.
  13. Texas Hold'em $6-$12 NL (real money), hand #1,309,763,852 Table Mabeto's HE, 28 Nov 2006 6:54 PM ET Seat 1: D.Glimne [ 5D,5H ] ($886.00 in chips) Seat 3: Jeppe_red1 ($757.00 in chips) Seat 6: Mabeto ($875.50 in chips) Seat 10: stick60 ($1,443.00 in chips) ANTES/BLINDS stick60 posts blind ($3), D.Glimne posts blind ($6). PRE-FLOP Jeppe_red1 folds, Mabeto bets $20, stick60 folds, D.Glimne calls $14. FLOP [board cards QS,9C,5C ] D.Glimne checks, Mabeto bets $35, D.Glimne bets $110, Mabeto calls $75. TURN [board cards QS,9C,5C,JH ] D.Glimne bets $170, Mabeto bets $500, D.Glimne bets $586 and is all-in, Mabeto calls $245.50 and is all-in. RIVER [board cards QS,9C,5C,JH,4H ] SHOWDOWN D.Glimne shows [ 5D,5H ] Mabeto shows [ 4C,JC ] D.Glimne wins $1,762.50. SUMMARY Dealer: Mabeto Pot: $1,764.50, (including rake: $2) D.Glimne bets $886, collects $1,762.50, net $876.50 Jeppe_red1 loses $0 Mabeto loses $875.50 stick60 loses $3 säker på att han är vinnande? Denna hand spelar han ju bra. Vad tycker du är fel i denna hand, förutom möjligtvis preflop?
  14. Tror inte han pushar med QQ+, syna.
  15. Nice Jag är Anchorman. Ville bara få min bluff analyserad. Jag satt nämligen på AQ (damen i färgen). Är det fel tillfälle att bluffa? Är det för svårt att släppa sina Ess på turn? Förstod det med tanke på att du postade handen Men tycker att handen är snyggt spelat, AA känns inte speciellt heta i det läget. Synd att han hade färgdraget också, annars hade nog även han orkat hitta folden.
  16. samtidigt som
  17. Nix, Anchorman är ute på bluffturne och Mux100 vägrade släppa sina aces. Too bad.
  18. På grund av vår vän Sommar
  19. syn om han ställer på turn ? Ja, om du raisar vettigt på flop kommer du vara tvungen att syna turn om du nu inte har hela stacken inne på flop.
  20. Smacka in
  21. Precis, även om AA/KK inte känns så värst trolig när han betar river igen när färgen också kommer. Orka? Är ju tråkigaste korten som kan komma både på turn och river i princip och inte orkar man skjuta river för värde med AA/KK där? Känns som antingen AKs/AQ. Utan read känns folden megagiven
  22. Isåfall, hero shoves. Edit: dubbelpost
×
×
  • Skapa nytt...