Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. GL! Ska bli kul att följa!
  2. Hahahhahahhahaha wp. Hur fan lyckas du få in pengarna på river?
  3. lol. fiskar. hahahahhaa GL. mvh johnnyn . ni könner inte chille. hahhhah gl på betsso n mcvh kvinnan med hålyt
  4. Tror du??
  5. HAHAHAHHAHAHAHAHAH herregud. Hoppas du skämtar?
  6. HAHAHHAHAHHA. Tack grebqokz och Nosense. U made my day.
  7. Poooooooooooooooooott
  8. Är jag för vek? Ska jag dega in här mot hans stack? Inte sett något speciellt utmärkande från honom men han lär inte vara bra när han sitter med den där stacken. Han fyllde inte på osv. Texas Hold'em $6-$12 NL (real money), hand #1,501,565,039 Table Ronzie99's HE, 15 Jan 2007 8:26 PM ET Seat 5: AndreaBaden ($354.60 in chips) Seat 8: mvp_nr14 ($233.80 in chips) Seat 9: Buttelj [ AH,AC ] ($587.50 in chips) ANTES/BLINDS mvp_nr14 posts blind ($3), Buttelj posts blind ($6). PRE-FLOP AndreaBaden calls $6, mvp_nr14 calls $3, Buttelj bets $20, AndreaBaden calls $20, mvp_nr14 folds. FLOP [board cards 9H,KS,JC ] Buttelj bets $45, AndreaBaden bets $150, Buttelj folds. SHOWDOWN AndreaBaden wins $251.
  9. Sådär, ute ur stars och party.
  10. Du är spelsugen nu. Kom hem och spela med oss på nätet.
  11. Nu blir det turneringsgrind hos All in. Bakfylleångesten är total. GL oss.
  12. Hei dagbok. Sjuk fylla igår. Kan tyvärr inte berätta nåt kul för jag har ingen aning om vad som hänt.
  13. Tror ej det går, men är ej säker.
  14. Vadå det är väl fredag imorn?
  15. Jaa, mer resultat och HHs där du drar ut eller gör en snygg syn!!!!!!!!!!
  16. Han vet att du vet att han vet osv osv osv.. Men känns rätt kallt att göra detta och hoppas på att han är på jääättebluffen. Han kommer ju inte lägga speciellt många händer när han får 2:1? Gillar inte heller din trebet från första början, finns mkt skönare händer att göra detta med än denna. Trevligare att ta en flop och spela därefter med 44.
  17. Intressant! GL
  18. Nån som har nåt tips på hur man kan få tillbaka motivationen att börja grinda igen? Den är helt försvunnen efter min klonk i söndags. Såhär blir det alltid efter en större klonk
  19. Dels var jag som gyre sa inte ens med när dagboken skapades, och dels har jag inte lagt upp en enda fejkad hh. Var tyst nu och acceptera att du spelade handen skitkasst.
  20. Skitkasst spelat. Ja, jag vet att du vann handen och vinna upp din snygga syn men strunta i att lägga upp den. Ingen bryr sig.
  21. Är du kär i nebbis? Bara undrar
×
×
  • Skapa nytt...