Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Haller med, med tanke pa mojligheterna
  2. Imorn blir pf semifriat från dårarna All in, gretko, watoz. Vi flyr landet nån gång imorn och hamnar i phuket varteefter vi flyt till phiphi island och sen koh samui i mitten av november och frammåt. Så ni vet var ni ska hålla er borta ifrån om ni skulle råka vara i thai.
  3. Haha oj du är inte bara kass på poker, du har liten kuk också
  4. Jag vill, du väljer stakes 10-20 och uppåt.
  5. Jag vet att du inte tänker argumentera för vad du tycker eftersom du inte är tillräckligt duktig att motivera varför river skulle vara en fold. Du borde inse att du har fel istället och sluta försöka få det att se ut som att du skulle ha rätt.
  6. Tur att du har nån aning om vad du pratar om när du säger knarkligan. ungefär som att jag skulle kalla dig och spelgalen för fettoligan för att jag tror att ni är feta. Iofs inte riktigt samma grej eftersom jag vet vad ett fetto är och du inte har någon som helst kunskap om droger. 1. Tack 2. Vi floatar inte, vi har bäst hand och mot vissa veka fiender kommer vi utan störra problem ta oss till showdown med bäst hand.
  7. Hur kan du citera det han skriver och skriva det där? I det scenariot som han beskriver ovan till exempel. Sluta nu.
  8. Flop foldar jag oftast men mot rätt fi är det självklart bra att checksyna flop. Spelgalen; ok, du suger.
  9. Saken är den att om han synar river så är handen inte det minsta dåligt spelad.
  10. Alla tre suger
  11. "Sex är skönt men det gör ont" Lisa, 7
  12. Du har fel, det är jättesyn och synen ska vara så äckligt snabb att vi sitter och smattrar på synknappen när han pushar.
  13. Det var en gång en neger och han var svart.
  14. Det håller jag med om, så att säga
  15. Mm det är riktigt skönt att det inte är nå fisk i turren
  16. 3. gretko
  17. Thumex är duktig, statsen kan inte stämma skulle gissa att han ligger runt 26/20 eller nåt sånt. Jag är inte madplus på onyktert spelande iaf, snarare tvärtom
  18. Laurentiulta kan jag tänka mig att folk har lite svårt att spela mot men han är rätt spewig och skön att möta om man lär sig hur man ska hantera galningen.
  19. GG

    sthlm open

    Jag var också där och var full och sånt. Tyckte det var lika roligt som All in.
  20. Ja, möjligheten att han har drag är ju extremt stor på en QT3r bräda. Hello.. Betta river
×
×
  • Skapa nytt...