Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Tjena det är ufc-MG, skulle jag armtriangla dig ikväll eller?
  2. wp osv, ses inte i vegas
  3. Idag smäller det
  4. Jag spyr jävligt ofta när jag tränar. Spyr iofs jävligt ofta annars också, rätt gött imo. Jag är allvarlig, spelhuset kan confirma osv
  5. :s:s::s:s
  6. Idag, FTOPS Rush PLO knockout. Så sinnessjukt fränt
  7. ÅÅÅÅÅÅH BILDER *RUNK RUNK* boom boom swap swap,. härligt wow osv :S:S::S:S::S
  8. Matusow är kung Kaplan är kung
  9. Punken says: måste gå o hämta golden eye nu vann på tradera, ligger på tempo guld True story
  10. Haha, folk i denna well alltså Den ena värre än den andra, mkt underhållning! Tackar
  11. Jag köper ur mig ur betet på Ollons vis. Dvs du skickar 500 dolls till mig, deal? Han gjorde så med sitt rökbet han hade med mig, ringde på fyllan och frågade vad han fick köpa ut sig för, det var en månad kvar av betet så jag sa halva betet. Deal, sen kommer han hem och hävdar att han trodde jag skulle skicka halva summan till honom och inte tvärtom
  12. Månadens andra plussession i natt!!! Denna var lite större då jag kom tvåa i en pokerturnering och vnan 1k på cg
  13. Jag har haft en plussession denna månad, vann 200 dolls. Det var nice
  14. GG

    Rooney

    haha så jävla fränt gjort ronny! Ryktas `????????????????? EHEE
  15. Minns inte någon river men om den hade kommit så hade det varit 9h Drömde även att jag lirade kinapoker häromdan, klonkade hårt och fick triss-fyrtal-fyrtal men vid SD så visar det sig att jag lagt fel på andra gatan så jag har QT972-hög typ :S:S:S:S:S:S:S En annan favorit var när jag drömde att jag bolagade med hela team GNUF samt paolo roberto i nån gammal lagerlokal. Paolo Roberto vann som fan
  16. Förresten! Jag har på sistone väldigt ofta drömt pokerrelaterade drömmar, så var även fallet i natt. Cashgame, 7 handat eller så, jag öppnar A6hh nånstans, Phil Ivey synar i pos och så gör även Mats Sundin på knapp. Flop KhTh4h, jag check, Ivey bet, Sudden syn jag syn. Turn Jh, jag check, ivey bet sudden syn, jag degar in skiten Ivey snap Sudden megasnap. Showdown, Ivey visar svarta AQo och sudden slänger stolt upp QhTx :S :S ;PpPPPPpPpPp
  17. Ludvika
  18. Hej dagboken! Igår var jag och tjejen hemma hos iamivar och blev bjudna på mat. Nu vet man vad en turare äter så ska hoppa på ett tåg hem och laga lite käk sen lockdowna hela helgen, dock med en paus imorn då jag tänkt klämma in en fylla. (Säljer uppgifter om vad det var för mat till rätt pris) För övrigt helt omöjligt att ta sig hem från Lund. Alla tåg fullbokade, inga flyg osv. Turade såklart nu i morse när jag sökte på tåg så fanns ett helt optimalt tåg kl 1330ish som inte fanns igår. Lund är ett sjukt ställe, speciellt när man har turarmat i sig. Eller om det var ivarssons groggar som serverades i stora jävla glasvasar, starka som hestar var dom också så jag lyckades bli småfull till slut och sitter nu viderbakis som vanligt. Tål inte alkohol på riktigt Mvh Three Nil
  19. Tja amutu! Frän 4bet Mvh emop1s höger
  20. GG

    Rooney

    Fyp sas
  21. Guld, idag ska Ivarsson bjuda på middag. Trodde ett tag att haugen skulle medverka men han verkar ha umgåtts lite för mkt med Mr. Scamoaks så han hade flytt till gbg
  22. jag says: ivar kom förbi på cykel när jag och anna satt ute och spela kort han kom och plinga o vinka pt mig fattade inte vem fan det var känner ingen här emop1 says: hahahahaivar kmr cyklandes jag says: hahahahha emop1 says: jävlar va ja skulle skratta jag says: hahAHHAHAHHAHAHAHHAH emop1 says: en spelgalning på cykel
×
×
  • Skapa nytt...