Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. sjukaste turreschemat alla kategorier! Kung!
  2. Killen nedanför idioten med flaggan är ju watoz Och jättestd bajs i byxan imo
  3. Fan så sjukt sagt att säga att det är sämsta filmen i år också :S Sett två filmer i år eller?
  4. Haha, bästa filmen i år än så länge iallafall. Riktigt snuskbra ju
  5. hälften vunnet. fakedit: av sumpas såklart fakedit2: m¨åste vara så jävla fränt att alltid vinna hälften av vad alla vinner här i världen.
  6. Ja +1 på luppénius! Och förstår inte hur i helvete folk kan bli upprörda över att leo blir utsparkad hans närvaro i dagboken var ju från början lika seriös som Legatos är nu. Vuxenmobbing osv, jävla fränt imo. Om ni läsare tycker så myket om att läsa hans "hej nu jagade igen ett back och var 140k sek plus ett tag men slutade på bara 90k upp. fml" Så får ni väl sluta läsa dbn, om ni är mer intresserade av att läsa resultat och pluswhine rekar jag office-dbn eller team linköping. Är väl inte direkt så aktiv postare i denna dagbok och fåtalet av mina poster innehåller ett uns av seriositet, men jag tycker det är kul iaf. Om jag dessutom skulle posta mina resultat, skulle ni bli så ledsna och skicka pengar till mig hela högen. Och jag är tillräckligt frän för att vara kvar i dagboken oavsett vad jag skriver och gör, så jävla frän är jag - fattar ni?! (Puni behöver inte kommentera) [x] bakfullast på tåget, trots konkurrens av flera tappra själar. För övrigt, i morgon smäller det, årtusendets lockdown kommer ske i spelhuset, då två tappra själar kommer besöka mitt hem för att rensa rent på SCOOP två veckor framöver, kan bli riktigt fränt, dyrt, ångestladdat osv. Men med lite tur vinner vi nåt!
  7. Hur menar du då?
  8. Längtar som fan till den dagen då jag får träffa Mårten, ska bli så jävla fränt Han verkar dock inte gilla mig, men jag är ganska snäll så han kanske kommer på andra tankar!!!
  9. Heja Ramz imorn!! Se till att syna riktigt fort också så grabbarna inte lackar ur också!
  10. Varför har du bytt? Guld ju
  11. När jag var liten hade jag en liten stereo, jag gled ofta runt hemma och pumpade mitt kassettband som hade en låt, min favoritlåt obv
  12. GG

    Rooney

    ångrade mig heheheeeee
  13. Gick hem
  14. Då suger han
  15. Jag spelar poker. Jag spelar poker. Jag är dealer.
  16. GG

    .

    Ja gud vilken rolig level ni gaddat ihop er om pojkar, skitkul
  17. Back 3 tusen och ett gäng kiwis
  18. Jag röstar på namnbyte samt utsparkning av leo Nytt namn: Båtar och horor
  19. Snäll-Uffe
  20. GG

    .

    fyp
  21. Ni tiltar fan mig, Kaplan är sån sjuk jävla kung
×
×
  • Skapa nytt...