Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Även jag lyckades hanka mig vidare till dag 2, dock strax under avg vilket får ses som otroligt bra med tanke på bakfyllan jag tvingades stå ut med hela dagen. Ser fram emot att vakna upp nykter i morgon och faktiskt kanske må bra när jag spelar.
  2. +1, ses snart, jag tar nog med mig spyhink till bordet
  3. Spydde precis, GOGO
  4. Bra grind igår på 20-20! Fick köpförbud i baren samt blev böghånad. Det var nog höjdpunkterna forutom när thornet slowrollade mig sista handen Vaknar dyngbakis efter 4h sömn på emop1s vis, main om 4h. Stå då osv
  5. Hej kontoret! Nu är jag på touren
  6. Jag kör main, eventuellt plon också. Cya!
  7. Inte jag HAHA, eller??
  8. Domcee är fan inte frisk. Fattar inte var hans pengar kommer ifrån
  9. Kan bekräfta att det är sant. Ska visa mina survivalskills ute på sjön idag. Bakfullare än döden men det ska väl lindras med lite sol och korv samt det vanliga. Puni fattar. Puss
  10. Den kommer ikväll!
  11. Sådär, klev in och tog ytterligare en eurotusing på blackjacken. 5 bets körde jag, har sån löjlig read på dealern på sidan jag spelar på.
  12. Jag sa obv any stakes på flippen men nitluap tog bara 600
  13. Lite som när jag spelar BJ, så jävla enkelt
  14. 600.00 USD = 4,233.44 SEK Hmmmmmmm vad ska jag köpa
  15. Såja, fick flipaction mot Luap. En $600 flip bara dock Fick in det med T8o mot hans Q8, givetvis floppade jag holk och ropade in den på river så högt att watoz hörde vrålet ner till sig. GG
  16. Hej världen. Idag har jag en degenererad förfest med mig själv där jag dricker vin och spelar telesina+blackjack. Hitnrunnade bjn på 1200 euro och är upp 8 euro på telesina. Dessutom börjar jag bli sådär full som bara Luap kan vara. Mvh
  17. GG

    Rooney

    St thomas tror jag
  18. Bra LEO! Sätt donksen på plats!! Pisk ska dom ha
  19. Jag planerar att äta massa glass med puni och PK i portugal. Dessutom, HEJ DAGBOKEN! spelade 4,6k händer idag 10 dollarkakor rikare blev jag till slut, inköpen flög åt alla håll och kanter men slutade bra! Puss
  20. Du och jag Metha mot världen imo!
  21. Häägen piskar ben&janes varje dag i veckan. B&J är otroligt överskattad, dock gillar jag cookie doughen löjligt mkt men man sitter ju bara och gräver fram kakdegen ur burken
  22. Heja Shahin! Härlig inställning har du, hoppas det går vägen!
  23. GG

    Rooney

    Ah, om man ska in i vraket och ha sig så är ju våtdräkt ett måste, mkt vassa kanter osv. Men vi höll oss runt omkring det mestadels samt tog oss igenom en ganska bred passage bara så det var inte så farligt. Och ja, bra plan att ta dykcert Det är otroligt kul
  24. GG

    Rooney

    Kul att du tar dykcert ronkan! Det grymmaste med varmare vatten tycker jag friheten att ha såpass tunn våtdräkt och om det är riktigt varmt även dyka helt utan våtdräkt. Sån otrolig frihet jämfört med tjockare våtdräkt/torrdräkt. Så jävla cpgrymt när vi var på cpc-cruisen och gjorde vrakdyk på 28m djup på ett extremt välbevarat vrak och 30 grader i vattnet, dök i bara badshortsen och BCDn, sjukt kul.
×
×
  • Skapa nytt...