Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Samt i skybar på radisson. Där det händer osv
  2. GG

    Rooney

    Orden är ett jävla skämt, så löjligt jävla uppbyggt prov varför i helvete har de 40 ord? Gl ronny jag ska dit och skriva 2,0 igen (eller?????)
  3. Ja det låter bra Nu blir det högskoleprov! PUSS
  4. Sweet, jag missar dom då jag ska ner till san remo och donera lite
  5. Dessa blir åttonde och nionde, tänkte klämma in min tionde också senare i sommar
  6. Så jävla bra! Taggad inför nästa vecka då jag drar till Oslo och ser båda spelningarna de gör där, sjukt gött
  7. I natt drömde jag att jag hade full tilt-hunden som husdjur irl sas. Så jävla fränt var det, ska nog skaffa en sån
  8. like like like like like like like like like like najsdnsakjdnaskjdhkjsahdjashdjashdjasdas
  9. GG

    .

    Tjena smekt, foldat nån A7o på slutet?
  10. GG

    Rooney

    Lund ronny, lund
  11. Gabe Kaplan är ju sån jävla kung, sluta hata för helvete
  12. Sån sjuk gristurare han är den där emop. Det var riktigt fränt att raila faktiskt, magiskt osv
  13. Vad jag sa till ivar gäller nog även dig
  14. Sluta, det var det skummaste jag hört. Uppsala it is
  15. Tjena, drömde att jag träffade snusarn i natt. Han var arg på mig
  16. Hej dagboken! Tänkte bara säga att poker är ett jävla fränt spel! Seriöst alltså
  17. GG

    Padrinos

    Du kanske skulle fixa dig en flickvän... du är ju bra på det osv
  18. GG

    .

    och folda turn och river
  19. GG

    .

    Checksyn flop
  20. Cyaaaaaaaaaaaaaaa At Netscapes
  21. Jag slutar månaden på 121k usd upp, är ju första april som sagt HAHAHA jag ljög, eller??????????????????????????????????????????????????????????????
  22. GG

    .

  23. Satt på sju sju ju. hehe, inte direkt så att hhn stämmer dock. Puni fattar
×
×
  • Skapa nytt...