Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. GG

    .

    Var kommer ditt nick ifrån Limmet? Mvh Krösus
  2. Jag skiter i main, är upptagen i november
  3. GG

    Rooney

    När urmy säger att stacken ska in, då ska den verkligen in
  4. GG

    .

    Ok, skiter väl i att hjälpa er då. Mvh
  5. Hahahahah
  6. Jag flyger 15 juni till 5 juli. Arlanda-Kphmn-Chicago-LV och hem LA-NY-Sthlm! Guld. 8 tusen fem hundra pistoler
  7. Åt tacos igår, så idag har det självklart blivit en turbokub med tacos till lunch. Pk fattar.
  8. GG

    .

    Jag är snäll
  9. Du har missupfattat, Meta. DU ÄR FEL!!!!
  10. GG

    .

    Guld!
  11. Tja Hur går det för WPT-Ragnar?
  12. Ganska ofta men var väldigt länge sen nu tyvärr Att vakna upp med watz pojkmorgonstånd i ryggen är något man vill uppleva som människa, ofta länge och mycket. +-30k
  13. GG

    .

    Ja det var snällt gjort. Förmodligen suger ni väl ännu hårdare och har synrange och ändå 4betar AA HAHA [x] härligt antagande!
  14. Tjena. är hos mr jimmy. återkommer med resultat då det lär bli nåt utöver det vanliga
  15. Har inlett en kombinerad finspångs/ludvika-metod för att bota dagens bakfylla. Duschsittningen avklarad, inväntar kebab samt har påbörjat ludvikeriansk bakfyllebot. Sj då?
  16. PörLind två punkt noll. Själv då?
  17. Handen är syn, dock glädjer det mig såklart att du tror att du kan folda. Synd att du inte ger action dock! Gl vid borden m8
  18. Så då viker du allt på river alltså? Blir nog svårexploaterat
  19. GG

    .

    Hehe mm jag trebettar bara AA
  20. GG

    Rooney

    Då blir vi typ grannar Okocha!
  21. GG

    Rooney

    Ronkan, jag funderar på att bo på Trump! Studiosviter för runt 80 bucks natten har jag hittat för perioden 15-30 juni iaf. Kolla på det! Bubbelmäs och TV i badrummet osv, verkar jävligt prisvärt.
  22. GG

    .

    Tycker 67 handen är bra spelad för övrigt förutom squezen pre. Som spelat pre är den jäkligt standard. Men att ha squeezerange där mot utg och utg+1 känns jävligt sjukt, men jag kanske bara är för dålig som gör det lätt för mig och flattar allt. Är ju trotsallt team linköping vi pratar om! edit, kanske var det du menade ST men jag fattade inte..
  23. Alltså, fundera på hur sjukt det är att du dels 4bettar, samt enbart 4betar par och Ax och samtidigt funderar på att vika river med AK på 8525A Och dessutom är tydligen fi medveten om att du bara 4bettar par och ax, på nåt konstigt vänster.
  24. GG

    Rooney

    palms, fullt där nu. tur man bokade i tid.................................... ELLER??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
×
×
  • Skapa nytt...