-
Innehåll Antal
3 030 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av thefman
-
Som vinnande pokerspelare har man fått lära sig att aldrig se den där förlorade potten som "fan det där hade täckt upp en fin kväll på sture" eller "happ, där rök mina nya skor". Såå jag antar att det samma gäller för förlorande spelare? Bara sätta in vid nästa löning igen...
-
fy saaatan vad sugen jag blev på barcelona nu! Lycka till med liret. Tittar in då och då =)
-
Trenden online är ju LAG, så att tight/passive går hem på midstakes är ju inte helt otippat. Väldigt fina resultat, bumpa gärna i framtiden så vi får se hur det går =) glglgl
-
10k händer är en sample, 100k kommer med stor sannolikhet visa vart du står. Grejen är den att hur mycket du än trackar till databasen så kommer den aldrig visa exakt hur du står/ligger till, snarare hur du HAR legat. Du utvecklas oftast åt något håll och förhållanden förändras efter varje enstaka session eller bord.
-
haha hur lyckas du? priceless
-
Inte brudar iallafall =)
-
En nobrainer imo, instacall. Du har kommit backdoor så det blir ju typ omöjligt att vika, dessutom med din read. ATd känns ju som han poppar pre väldigt ofta? QJ känns ju avlägset. Varför inte ta kommando? Och om han nu valde den vägen, han kanske till och med skulle check/raisa turn, så måste han ju vänta en syn av dig i och med att du comittar. Förmodligen har han 2par han inte orkar vika eller så har han backdoor 10% eller nått.
-
Första pokerlektionen avklarad för lilltjejen :)
thefman svarade på PsychicIor ämne i Övrigt om poker
Eller att Pappa går på vanlig toalett =) -
Första pokerlektionen avklarad för lilltjejen :)
thefman svarade på PsychicIor ämne i Övrigt om poker
När jag växte upp så fick jag till en början inte ha Nintendo hemma som mina polare. Morsan var övertygad om att vi skulle bli tokiga hippies och beväpna oss med köksknivar när vi lekte om vi började spela de våldsamma TV-spelen. På den tiden stod det mycket i media om hur barn som spelade TV-spel inte kunde skilja på verklighet och lek. Borta i USA såg man kopplingar till spelen vid olika mord och olyckor. Efter några år lyckades Pappa övertala Mamma och Nintendo införskaffades. Vi spelade på i många år och varken jag eller syrran blev några gangsters. Jag tror det samma gäller för pokern. Ni behöver inte va rädda för att hans dotter ska bli nån speltorsk. Det där är bara överdrivet trams! -
TLK's raka motsats måste ju vara DrRoland =) Vilket jävla joke...
-
Är bonusen verkligen så bra som den låter? När jag kollar i bonustråden så ser det ut som många har problem. Och varför är folk bekymrade över om de kommer ha kvar legendstatsu efter 10 april? Jag funderar på om man ska cleara bonusen via sånna där jackpot SNG. Skulle ta 30h speltid ungefär.
-
TV-profil och fiskare, vad annars?
-
Ni får ursäkta om frågan redan är ställd femtioelva gånger men jag hittade då inget svar. Jo så här är det: jag märker av rätt rejält att synen försämras efter en lite längre session framför datorn. För åtta månader sedan märkte jag det först när jag kom ut på bilvägarna och insåg att föremål på lång distans var suddiga. Efter några gånger kopplade jag att det var i samband med att jag hade suttit vid datorn och jag började då göra "övningar" efter varje pass där jag tittade ut genom fönstret och fäste blicken på olika distanser. Först 1 meter, sedan 3, 10 och kanske 70 meter. Efter varje övning återställdes blicken och allt var normalt. Dock har det här eskalerat och nu är långdistanssynen mer eller mindre ur funktion (okey jag överdriver lite). Den går iallafall inte tillbaka till normalt läge lika snabbt. Någon annan med samma erfarenhet? Någon optiker här som förstår mitt problem? Blicken centreras liksom. Ögonmuskeln överansträngd?? Kan tillägga att jag har haft perfekt syn så länge jag kan minnas!
-
De får presentkort på Lidl =)
-
Låter riktigt intressant! Vad spelar man för stakes? Hur stor är ante kontra enhet? Hur många händer i rad har du vart med om att man har passat laget runt?
-
Riktigt kul att du är tillbaka! =) Tänkte skriva ett inlägg förut när du lade ner men valde att istället gråta ut själv :'( Säg till om du blir sugen på slasklir nån kväll. Vore kul att dra ihop 3-4 gubbar och spela kinapoker på superiorpoker!
-
Sökte runt lite efter Kinapoker och såg en gammal tråd då du sa att man på klubben brukade spela "stockholmsvarianten". Hur ser det ut nu mera? Spelar man aldrig varianten där mittenhanden ska forma en 2-7 lowballhand? Är det bara på klubben som man kan hitta action? På nätet ser det tyvärr dött ut. Superiorpoker verkar vara enda nätverket med detta underbara spel men de har absolut noll trafik.
-
Vet att jag har lirat 5-stöt på SvS men hittar fan inte spelet nu! Varför tog man bort det? Sist jag kollade hade dom bättre trafik än tex telesina...
-
utökar frågan till att även gälla 5CD.
-
JJ kanske? Hade inte ni som sitter i stugan en gemensam dagbok med bilder o skit där från thailand? Länka gärna om så är fallet! Känns så jävla regnigt i sverige just nu så behöver nått mys o kolla på =)
-
Razz: stars, absolute 5CD: b2b, ladbrokes, prima, stars, SvS, ongame, poker.com 2-7 3-D: poker.com badugi: poker.com 5-stöt: ladbrokes
-
Häftig tråd detta! Finns ingen trafik på kinapoker tyvärr! :'( Ingen annan site som erbjuder? Skulle även uppskatta tipps om vart man kan spela Badugi! poker.com har vek trafik...
