Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. Vette fasen hur supporten funkar här men i klienten kunde man begära nån ticket som man skickar med mailet och då kunde man själv ändra prioritetsnivå. Efter att ha upptäckt detta och satt högsta prio på mitt mail så fick jag svar omgående. Annars är det samma gamla soppa utan svar. Skönt att höra att man har samma krav som man signade upp för iallafall. Ny fråga: Kan jag genom dig requesta min handhistorik för senaste månaden? EDIT: Jag vet att man kan ladda ner sin handhistorik via klienten MEN jag sitter på ny burk nu så det verkar inte funka klockrent.
  2. Sure ett löppass kan kännas jävligt uppfriskande men det lockar nog inte average chipspåse till att börja tappa vikt. Powerwalken känns så jävla enkel jämfört med alla andra träningsmoment man har testat, men ändå ger den så sjukt mycket.
  3. Därav är bluffen värdelös. Tror han viker PP ofta här.
  4. Varför lirar du inte all FL på WPX? Eller suktar du efter Porschen?
  5. Hand 1: CB flop. Sen hade jag valt att check/syna turn. Checkar han bakom så lägger jag oftast ett 70% bet på river. Hand 2: Har han svårt att vika så check/syn. Hand 3: CB turn. Med check låter du honom dra gratis, samt så bygger du inte pott när du är jätte ahead så att säga. Det blir så faceup att raisa blank river också.
  6. Där snackar vi pårökt!
  7. Nä byt inte ut lunchen. Det där med kaffe preflop kanske man skulle testa =)
  8. Gå 30min powerwalk INNAN frukost varje morgon så kommer du få grymma resultat. Sen är ju havregröt jävligt bra frukost. Fiberrikt och najs!
  9. Ny månad så kanske dags o börja föra statistik? =) Kan ju alltid vara skönt att ha koll liksom. Lär ju motivera till seriösare spel också.
  10. Vad ligger starsrullen på nu? Vore kul o veta din bb/100 också =) Fortsätt kämpa!
  11. mycket smygreklam i den sista bilden Har du alltid kört med äpple?
  12. http://www.imdb.com/gallery/granitz/4586/Events/4586/JessicaAlb_Mazur_8124630_400.jpg.html?path=pgallery&path_key=Alba,%20Jessica
  13. Jepp värdelöst program, och finns riktigt skrämmande bilder när hon är osminkad! http://cdn.channel.aol.com/channels/07/02/446b5b1f-0007a-033d1-400cb8e1 hmm ju mer jag tittar på den bilden så får jag ångest... Den downstreaken väger fan inte upp de bra bilderna! Nä jag ändrar mig hon är inte med på listan. Återkommer när jag hittar nån annan kandidat. Dock är scarlett ohotad etta imo =)
  14. 20k dollares? Säker på att det inte var pesetas? sick dude!
  15. PokerTracker för 5CD är på väg enligt 2+2. Dvs hemmasnickrat. EDIT: http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=9547237&page=0&fpart=1&vc=1
  16. Tror det är 2 killar från 2+2 som har skrivit om just shorthanded highstakes FL holdem. "Winning tough FLT SH and highstakes by stoxtrader/zobags" Läste nån recension på deras forum och den verkade intressant. Och då är jag inte ens förtjust i fixed...
  17. GÖRAN PERSSON nej juste det var ju game over för honom...
  18. A love song for bobby long rtror jag filmen hette. Dock underskattar du scarlett när du rankar henne med dunst och amos... Tyra Banks är tex snyggare: http://www.felixthecat.com/IMG/news/Tyra-Banks.jpg
  19. Har du läst Stoxtraders bok om FLT SH?
  20. tyvärr euromech så är Scarlett Johansson 38x snyggare. Och som myssion mycket klokt påpekade så var den där tjejen rödhårig...........
  21. Va fan har dom lagt ner deras pokerrum helt eller? Verkar ju mer som reklamplank åt andra siter nu...
  22. Lirar du inte på poker.com längre? Visst var det 150 bananer om man var duktig?
  23. Ta den säkra vägen och skit i sådana erbjudanden. Finns hur mycket bonusar/rb/prop som helst som inte har den där stora risken.
  24. Kan man enbart requesta händer på prima från just den skin man lirar på? Om jag går under samma alias på annan site så borde jag kunna requesta genom dom och fortfarande se hålkorten right? Sjukt seg support där jag lirar nu så tänkte maila ett annat skit... Btw ställer frgåan här då jag vet att du är insatt primafirre
  25. I det här exemplet så är ju måttet "en månad" rätt värdelöst då du kör hyffsat få händer. Och shortstackpoker ger större swings, varför? Jo du tar inte lika lätt potter utan showdown.
×
×
  • Skapa nytt...