Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. Tillhör Expekt iPoker?
  2. Jag kan säga så här: Jag hade aldrig tänkt på det innan jag hörde talas om det i dagboken. Sen dess tycker jag att det faktiskt känns som hungern trappas upp, men samtidigt är jag lite åt det paranoida/hypokondriker hållet! =) Kan tillägga att det är under perioder då jag äter mycket protein och utelämnar kolhydrater som jag har märkt av detta. Kanske har inverkan vad vet jag.
  3. Att koffein mättar/stillar hungern har jag hört från en styrketränare som jag litar på. Säger dock inte att det stämmer för det. Det här med att Cola Light skulle öka eller frambringa hungerkänsla har jag fått från Djens dagbok har jag för mig? Någon som VET kan ju gärna bekräfta.
  4. För att spinna vidare på mat-idéerna så ska koffein ha en mättande effekt ifall du inte får i dig mat men vill känna dig någorlunda mätt. Cola Light ska ha motsatt effekt. Så införskaffa koffeintabletter eller drick kaffe. Obs inte helt 100 på att detta stämmer! För övrigt kan man ju undra varför inte Djens har dykt upp än?
  5. Proteinshake med en banan nedmixat smakar annars fint som fan! Kanske blir lättare att bibehålla vikten också.
  6. "$1100 30seconds to act Turboevent" lol turbo?
  7. och Afghanistan har massförstörelsevapen... ELLER VÄNTA
  8. För övrigt håller jag med om att klienten är afdsgdafhjh/=(6(
  9. Det där meddelandet lät mer som "othello du är en guldgruva, come back to me" =)
  10. Glor du något på CR? Om Ja, vad tycker du?
  11. Så om du är tiltjonas vem är då tiltjohan? Hjort? Vem var först?
  12. Vet du vart h@ll tog vägen?
  13. Finns det några nits som klarar sig i högre games? Som du sa så gäller det att växla spelstil men som regel kör ju alla regulars ganska LAG så då borde det väl finnas utrymme för ett par nitar?
  14. 200/400
  15. Hur tog du dig upp i nivå? Tar du lärdom av CR-videos?
  16. ok jag hade ingen aning om att det var HU. Trodde vi snackade 6max faktiskt. Ja då är ju 70% inte alls jättefarligt.
  17. Att han kom in med 10k var nog pga han ville slippa finkan och hängning. Fan shit har du inte sett tecknat? Där hugger de av armen för ett stulet äpple i sådana länder! Gå och göm dig nu.
  18. För några månader sedan hette det att han skulle stanna ett halvår på NL800 också. Många som vill vara efterkloka här inne imo. "Du skulle ha stannat på $400k+" men varför sa ingen det när han var plus 100k? go for it dawwe gl
  19. Eftersom jag aldrig har sett några siffror på sb vs bb steal så låter 70% väldigt högt men jag kan ha fel. Hur som helst så är ju detta ett scenario som beror på så många olika faktorer men om vi antar att jag skulle sätta mig framför din skärm en session och du berättade att fi öppnar sjukt ofta först in på sb så skulle jag börja med att 3betta ganska light för att se hur han reagerar. Jag skulle välja händer som var suited och gärna som inte kan springa in i dominansproblem (kickerprobs), typ 93s, J5s, T8s osv. Men håll ögonen öppna för om allt går enligt planerna och han kanske raise/foldar en 3-4 ggr i rad om han är envis och sedan dyker upp med en ensam 4-bet den femte gången så lär han ha väntat på en hand, får vi anta. Jag kommer dock aldrig släppa AKo eller JJ i ett blindskrig mot denne.
  20. $60k är enligt google i skrivande stund 387.000 SEK. Jag tror inte ens att man får en Porsche Boxster för detta? Cayman S som ni marknadsför verkar kosta runt 550k SEK om man kollar återförsäljare via blocket.se.
  21. Planeras en comeback i framtiden? =)
  22. don't do the crime if you can't do the time =)
  23. Som du ser blir det för omfattande till att börja med, sedan kommer fi's HD att ändras när du väl börjar vidta åtgärder. Om just detta scenario i blindskriget är något du vill jobba med så kan du ju fila på balansering av dina händer istället. Kanske enklare att börja i den änden? gl
  24. Annars kan du ju söka efter zeejustins hemsida då han skrev en hel del bra artiklar om HD's osv i SNG spel.
  25. Så enkelt är det verkligen inte. Dels ska du veta vad du vill göra med din HD kontra din egen image. HD vs HD rakt av funkar typ bara som shortstack imo.
×
×
  • Skapa nytt...