Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. chokladsås var det! Posta en graf istället va...
  2. Du räknar med att han inte överlever sin 18'e födelsedag? =)
  3. Trocadero och Pommac det var fina grejor det!
  4. Hur gick spelet idag då?
  5. Folk gör mycket dumt, och det är även dummare att uppmana till dumheter!
  6. Låter knappast som om du är spelberoende. Min första tanke är att du måste ta reda på VARFÖR du spelar? A: tjäna pengar. B: bli bäst/så bra du bara kan bli. Införskaffa först och främst boken "The Poker Mindset", sedan kan det vara en bra idé att fördjupa sig i själva spelet via tex cardrunners.com.
  7. Ok jag syftade självklart på 5CD FL när jag sade att man kan spela det efter en mall i princip. Det finns mer manöverutrymme i PL/NL vilket genererar mer värde ofc.
  8. Hjort: Det är så basic som att det inte finns någon marknad för manliga porrskådisar. Vem tror du skulle betala för deras megalöner? Såg någon dokumentär på TV3 för ett par år sedan där ämnet avhandlades och där männen verkligen ojjade sig över sina fjuttlöner.
  9. eller får man sex?
  10. stars har ett par regulars på limit 15/30-30/60. BBQbowser o grabbarna. På potlimit-sidan är det en hel drös spelare från Kiev. Grejen med 5CD är att det är svårt att hitta stor edge. Ganska lätt spel att lira hyffsat optimalt. Lite som SNG i NLT. Man kan nästan jobba efter en mall.
  11. hahaha klockren gubbe ju! Det är rätt! Visa kjoltygen vart de hör hemma!
  12. Så du stackar av på 50% av alla turnkort? Tight och bra
  13. Jag tror inte att du upplever samma verklighet som jag här, mannen. Din analys av situationen är så fel den kan bli. Varför skulle folk för det första vara rädda för CDS? Jag har heller inte sagt att det vore fel om CDS konto låses upp så att vederbörande kan få göra ett statement. Det är jag helt öppen för. Att ens se det här som att "folk passar på att pinka på den som ligger ner" är ju ganska befängt. På hur sätt menar du att en avstängning fungerar då? När CDS gör ett övertramp så tilldelas forumet en stor fet jävla censur i en vecka? Jisses!
  14. hahaha pimpen djens =)
  15. hehe precis. Namnet har han tydligen stavat fel på också. SH? CDS heter ju mannen som vi alla hatar eller älskar!
  16. Kan tänka mig att du är för väpnad revolution och lite allt möjligt gott och blandat. Som sagt, detta är ju internet. Tror inte att någon kommer pinka ner sig när CDS kommer tillbaka och skäller ut oss för att vi "passade på" medans han satt i finkan. Allt detta kommer finnas kvar för Carl att svara på när avstängningen upphävs.
  17. Allvarligt vad tycker du vore en bra lösning? Går vi i tredje klass fortfarande? Om inte forumet får skriva om CDS medans han är avstängd så är det ju snarare forumet i sig som blev avstängt, inte sant? Det funkar inte att datta och lulla runt med folk som man gjorde på gamla goda tiden...
  18. haha jo det luktar ju lite Justin Bonomo över denna nyupptäckte komedi =)
  19. Vad fan är det för rättvisa? Det är ju inte pga publiken som CDS fått rött kort här inte! För övrigt får ju CDS tid att skriva ihop ett litet statement som kontring, medans vi andra får chansen att bearbeta detta hemska trauma!
  20. Ok, då är jag med på noterna. Har lite svårt att lägga ihop 1+1 just nu då jag har varit vaken i över 26 timmar. =)
  21. Ja jo precis det lär väl vara den karaktären som ska föreställa den framgångsrika kompisen som Nebb skulle spela HU mot. För 2 månader sedan skulle jag ge min teori 100x pengarna, idag ser det tyvärr ut som even money...
  22. hah undra om han håller koll på samtliga karaktärer i huvudet eller om det finns något fint litet manus liggandes på nått skrivbord där ute i cyberrymden! =) Jag har inte ens läst en femtedel av alla inlägg i CDS dagbok men har en fråga som vore intressant att få svar på: Uppenbarligen är "kompisens" inlägg författade utav CDS själv, vilket lätt skulle kunna betyda att kompisen inte ens existerar. Men samtidigt så hade ju tydligen Nebb koll på snubbens spel, och nån annan kunde vittna om en chattsekvens mellan de båda på ett pokerbord. Så då kvarstår ju frågan varför kompisen inte träder fram själv? Kan man höfta en longshot här och dra slutsatsen att CDS på forumet inte är den samma som CDS vid pokerborden, och att denna forumnisse eventuellt bara har fastnat för dessa 2 profiler vid railen och nu lever sig in i drömmen genom att författa en dagbok full med sagor?
  23. Detta är fan värre än när jojje snodde dawwes graf och postade på 2+2. btw innebär den här skandalen att matchen mellan nebb och kompisen ställs in? :'(
  24. Var ett bra tag sedan jag lirade Rounders men all action är mellan 18-24 i princip. Man brukade kunna klämma in en round5 (sista steget) per dag ialla fall.
×
×
  • Skapa nytt...