Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. Jo det blir nog rätt destruktivt att känna sig comitted här i längden. Funderar på att lägga iväg ett mindre CB nästa gång. typ runt 55-60 och sen vika vid omslag. Låter ok?
  2. Problemet som jag ser det med C/R är att jag comittar hans marginella händer som han kanske passar i annat fall. All FE är ju guld med min skräphand
  3. Precis AA-KK är möjligt här, men QQ-TT utgör hans HD mycket, mycket mer. Av någon anledning gillar jag ej crai här. Skulle inte direkt säga att jag vill balansera det med något. Check/fold fick jag som tips av en polare men det vill jag nog aldrig göra med min 3bet range heller.
  4. super: drog Ad7s i pokerstove och då får jag 28% equity vilket borde betyda helt ok EV att syna i och med degen i mitten samt kommande image osv osv. tankar?
  5. Andra handen på bordet och således inga reads. Mixar ofta in en light 3bet i början på sessionerna pga folk ger mer cred då. - dryplen sitting in seat 1 with $169.42 - crackaplz sitting in seat 2 with $428.50 - Lillfemman sitting in seat 3 with $508.96 - Nezor sitting in seat 4 with $55.50 [Dealer] - dollar_bob sitting in seat 5 with $295.50 - heggis sitting in seat 6 with $466.55 dollar_bob posted the small blind - $1.50 heggis posted the big blind - $3.00 ** Dealing card to dollar_bob: , dryplen folded crackaplz folded Lillfemman raised - $12.00 Nezor folded dollar_bob raised - $41.50 heggis folded Lillfemman called - $41.50 ** Dealing the flop: , , dollar_bob bet - $71.00 Lillfemman went all-in - $467.46 CB eller inte CB? Om Ja till CB så vad händer vid push av fi? Som spelat har jag 1/3+ av stacken inne och jag tycker det luktar AdXo väldigt ofta här. Best case har jag flippen vs AdQs-liknande händer men hur tror ni hans HD ser ut på ett ungefär här?
  6. På tal om Thailand, poker och horor: http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?t=89339
  7. tråden togs bort. Var en bild på en svart människa och lång kuk. Trådskaparen menade att det var Phil Ivey av någon konstig anledning.
  8. för att addera något relevant till tråden: http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?t=89557
  9. [x] hidden brag
  10. Detta borde generera en del action. Fan vad najs!
  11. Har Lunarstorm invaderat pokerforum?
  12. hehe det där var en ganska komisk analys av den handen =)
  13. fick för mig att du var LAG. Kanske var det textstycket om "fetma och pussys i London" som fintade mig
  14. Varför krånglar folk till det och säger "flickvän"? Jag blir så tiltad!! Att någon är ens "flicka" räcker ju gott och väl, det är ju inte precis så att det är en ovän ellerhur? Angående handen så är CDS iaf på rätt väg vad gäller intressanta/analyserbara HH's. Utelämnad showdown är tex ett måste.
  15. 22/19 gjorde iaf mig förvånad
  16. -Prinskorvar med rödbetssallad. -Revbensspjäll! -Köttbollar! Köttbollar! -aahhh.... fy satan vad fet jag ska käka mig över jul!!
  17. lol denna kom fan plötsligt gh sir
  18. Det enda positiva med den HH'n är att ongame-tiorna verkar funka! GG gdaily
  19. Det bästa av allt är hur man märker hur du blir fullare för var rad som går =) Whiskey skall avnjutas i kombination med Cigarr!
  20. Det undrade även jag ett par sidor tillbaka. Har man läst trådarna om neverwin så framstår det ju verkligen som det. Meeen jag blev ju sågad av folk som supertequila som faktiskt uttalar sig utan att veta ett skvatt om saken. bra bra =)
  21. precis. (punkt)
  22. Vad plussade han under Oktober månad då?
×
×
  • Skapa nytt...