Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. snyggt gjort =)
  2. djens: på vilka nätverk kan man köpa in för 10bb? [X] prima
  3. bra check om man vill bygga image
  4. mycket bra inlägg Hjort! Som sagt, man kan lika gärna köra med 10 buyinregel så länge man går ner i tid.
  5. levande bevis på att 300bb rulle inte räcker =)
  6. oj hur slutade skottningen? Såg ju ut att flyta i dina HHs iaf.
  7. Vad skulle vi göra utan Roland? Gå och göm dig pysen! Länge leve Eurymechmech! iof knepigt att han gillar rödhåriga brudar. Kanske borde va bannad after all =)
  8. Hehe nejdå det fanns ju olikheter händerna, ville främst höra dig säga det! Tycker dock att båda händerna förtjänar en syn utan read, vilket vi som analyserar dina händer inte har. =)
  9. Vad tycker du är största skillnaden på TT @ JJ brädan och denna hand då?
  10. Vette fan vad jag gillar preflopspelet med A4o. Känns ju som det bara finns en hand som är kallare typ, A6o. Snyggt post dock =) TT känns ju bara så standard. Gäller o ha ninjareaden på rivern annars blixtsyn.
  11. förutsätt inte att dawwe reloadade allt
  12. Testar lite limit nu medans jag drar in en bonus. Hur bör dessa stats se ut för 1/2 SH? VPIP 22.4 PFR 18.9 Total AF 2.5 Att. steal blinds 35 went to SD 46.6 folded BB to steal 76 Känns som jag är för tight över lag, ellerhur? Lycka till på 3/6!
  13. kolla in dessa om du har tid! =D http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=11714922&page=0&fpart=1&vc=1
  14. multiplicerar ofc. drogs med av tidigare inlägg =)
  15. den kanske adderar med 2 normalt från NL holdem. dvs bugg
  16. snacka om att förbereda sig för en trollning
  17. driver man med ramzi när man säger att detta var en hobbyspelare?
  18. tråkigt. Så det är alltså SvS som gäller för deepstack?
  19. jobbiga händer. Syns att du lirade lite scared efter ett par beats dock. Det vänder nog snart! Btw vilka bord på laddan är deepstackbord?
  20. snarare johnny bax eller liknande skulle jag tippa utan att veta hur de spelar i cashgamesen.
  21. Jag tror att ni underskattar hur ofta fi sitter på A här. Pokerstova fi's 3bet HD med den floppen så får ni rätt mörka siffror. För det andra så slänger fi iväg ett CB som kan tyckas vara rätt dumt med en hand som KK nedåt eller A9. Antingen springer vi in i en bra hand och litar nu fullt på att fi vill vika den, eller så bluffar vi en bluff. Man måste inte vinna varje hand för att plussa.
  22. Om du skulle börja bygga bankrulle från noll idag hur skulle du då gå till väga?
  23. hehe
  24. Det som är grejen. JJ leder nog inte ut här, dvs han sitter ju förmodligen med träff eller drag. Själv skulle jag synat flop CB och utvärderat turn.
  25. Tror inte han syftade på TLK's "nuvarande" nivåer..
×
×
  • Skapa nytt...