Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. zed jag tycker att ditt tänk inte är helt fel, men man kan även betta för att inducera mot rätt typ av fi.
  2. man ska sluta medans man ligger plus eller vad brukar mamma säga?
  3. förmodligen inte över $10k
  4. läsglasögon yes?
  5. tror jag reste till 14 faktiskt. 14 över min bb.
  6. Vad tycker vi om linjen? Jag balanserar med främst AA-QQ, AJ och skulle säkert behöva slänge in lite fler händer i min range. Frågan är dock vad vi tror att fi har för range? Jag säger faktiskt 80% 22-99 här och resten SC eller gappers. Tanken är att han får svårt att hitta synen med sitt lilla PP och om jag ska göra detta move så är väl AK bland de bättre händerna som bluff. ** Game ID 1857599505 starting - 2008-02-07 19:03:35 ** Ingvar [Hold 'em] (1.00|2.00 No Limit - Cash Game) Real Money - dr_dude sitting in seat 1 with $199.18 - The-Striker sitting in seat 2 with $464.27 - Mr-T sitting in seat 3 with $208.85 - ribberfors sitting in seat 4 with $731.25 [Dealer] - Challe50 sitting in seat 5 with $341.75 - dollar_bob sitting in seat 6 with $202.05 Challe50 posted the small blind - $1.00 dollar_bob posted the big blind - $2.00 ** Dealing card to dollar_bob: , dr_dude called - $2.00 The-Striker folded Mr-T folded ribberfors called - $2.00 Challe50 called - $2.00 dollar_bob bet - $16.00 dr_dude folded ribberfors called - $16.00 Challe50 folded ** Dealing the flop: , , dollar_bob bet - $24.00 ribberfors called - $24.00 ** Dealing the turn: dollar_bob checked ribberfors bet - $50.00 dollar_bob went all-in - $164.05
  7. heltok man får verkligen en skev bild av hur du egentligen spelar. Ena tråden kalkyleras det fram att AJo är nöten och nu visas stats som får mig att se ut som lagtard Vad lirar du för stats i långe loppet på nl1k?
  8. Jag gillar checken. wp Hur mycket deg har du gjort nu på bodog?
  9. Jag menar inte alls att TAG är dåligt. Folk definierar det olika därav tvisterna. Jag själv är ju TAG med 5bb/100 winrate på prima och det är en enkel spelstil att bemästra. EDIT: och det jag ville få fram var att jag inte tycker att en förlorande spelare är duktig på spelet. Låter ganska simpelt när man tänker på det. Han är duktig på något annat än pokern i sig.
  10. heltok du måste inse att du pratar med en vägg nu
  11. vart skriver du dagbok nu mera?
  12. ribberfors du har fel uppfattning om challe50. Han är marginellt vinnande om inte förlorande på iaf NL200. / dollar_bob
  13. deucescracked är riktigt bra
  14. checka bakom ist
  15. Du vet väl att det inte spelar någon roll att du sitter på 500 stack om fi har 220? Skriv effektiva stackar istället =) Vet du om man kan få supporten att låsa upp spärren för antal bord? Lite synd att bara få lira 3 bord mot dessa "speciella" spelare =) Btw så kan man faktiskt importera händer till PT genom ett program som heter Bodog Hand Grabber. Verkar dock som det är i ett betastadie eftersom den uppdateras dagligen i princip och missar grymt många händer mellan varven.
  16. thefman

    brag

    [x] beat
  17. Rent teoretiskt är en streak endast det i efterhand när man blickar tillbaka. Som jag ser det så är det självförtroendet som är den största boven i det hela. Jag menar, varför har samtliga multi WSOP ME vinnare tagit sina vinster back to back?
  18. Om du tror att du kan göra bättre pengar där så varför tveka? 100 BI verkar överdrivet mycket för 5/10 imo. Om du 2 tablar med gameselection så borde det vara riktigt lugnt.
  19. my bad. Så var det ja
  20. thefman

    T6 Poker?

    http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?t=118752
  21. Fick ögoncancer av texten. Försök gärna att passa in ett par radbyten ibland. Annars verkar detta jävligt intressant måste jag säga! Posta lite HH's med tillhörande tankegång genom handen så blir detta guld!
  22. Bodog igen säger du. Hur gick det senast? Vad är din erfarenhet av siten så att säga?
  23. skillnad på tjäna och spara
×
×
  • Skapa nytt...