Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. mycket sant men det svider fan så mycket värre att spela en lowstakesturre och vinna =)
  2. Denna är ett måste! På tal om 1k tours generellt så har väl Absolute nån regelbunden? Var väl en sådan som en superuser klonkade om jag minns rätt.
  3. För övrigt tänker du fel ang. hur man anpassar sig efter ranges. Hur rätt tror du det är att 3betta med A2o från BB vs knapp som slår upp 80%?
  4. Då är det multitablandet i sig som är det stora problemet.
  5. kommer misslyckas
  6. HUD ger ingen edge den snarare reducerar en utebliven edge. Men det är mer av en typo eller "thinko" så det kanske inte spelar roll nu. Jag personligen tycker inte att PT eller HUD är fusk av den enkla anledningen att den inte tillför någon edge. Programmen presenterar bara en information som du redan tillandahålles. Jag har aldrig spelat BG eller tittat på snöprogrammet som nämns men där rör det uppenbarligen sig om fusk. Jagser gärna att siter förbjuder PT/HUD då skillnaden mellan mig och standard reg blir större. Sen kan man ju fråga sig vad som ger flest robotspelande regulars, PT eller rakeback. Jag lutar åt RB.
  7. Autotimebank finns det även för cashgames? Tips på lite snygga mods?
  8. Jag kör som standard med HUD och kommer alltid ta till det när det ges tillfälle, men det gynnar gamesen att inte tillåta HUD, grov multitabling samt rakeback. Idag märker man stor skillnad mellan söndergrindade ställen med högsta RB på nätet och små siter med typ en $100 signup eller liknande samt förbud mot HUD.
  9. rebuys är faktiskt de mest skillkrävande turneringarna, trots det vilda spelet under inledningen. Har att göra med antalet chips i spel vilket betyder djupa stackar.
  10. MTT kväll för ovanlighetens skull. Millen och warmup på stars. 750k och Brawl på FTP. 100k på Bodog.
  11. Du skulle må bra av att lira på Party. Jag har inte vikt en enda AKo på 10k hands nu.
  12. tack för tipset! Nu fattas bara popcornz
  13. han som kom med matfrågan måste va riktigt snygg. ja det känner jag på mig =)
  14. dina kamrater i tråden luras med dig. Consp är rik som ett troll obv =)
  15. tyty Nä blev ingen grin dhär heller. Bira>MTT osv. Jo jag är running goot på flips denna månad =) Ligger +$1k vs dig påstår PT.
  16. hur går pokern egentligen? Synat många bluffar på siståne? =)
  17. tråkig humor. Jag hade nog lirat olika $1-3 SNG's upp till $100-140 och sedan börjat nöta $4 180 manna. 180m på stars är riktigt bra MTT träning och hyffsat låg varians tack vare det lilla startfältet.
  18. spela $22 rebuy tills du har $100, då kan du kliva upp på 50r lycka till
  19. Säg till om du vill ha revange i 100k'n imoirgon
  20. thefman

    .

    BE är ju typ ett bra resultat i omaha
  21. Vad kan du rekommendera om man gillar Leffe blond samt brown? Belgiskt och tjeckiskt är nöten! Har för övrigt jäkligt breda smaklökar skulle jag tro då jag både njuter av Corona och Kilkenny. Allt handlar ju om tillfället.
  22. bogus din logik får IG ICKE GODKÄNT
  23. Vore intressant om Everest skiter i din request att reversa pga din tråd.
  24. fold pre känns iaf som det kallaste tipset i tråpden imo
×
×
  • Skapa nytt...