Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. btw grym well so far
  2. haha juste var det inte albert som sprang rakt över en polisbil för några år sedan?
  3. gulade inte du massivt för ett halvår sedan?
  4. ööhhh vilken miss att du inte bad Negreanu fota dig och tjejen? amirite?!
  5. nu är jag inte alls helt hundra men finns det inte vissa som menar att FTP är skattefritt ? Klyka?
  6. lol metagameaments
  7. Jonas Hägg du är ett jävla skämt. Inbiten sossefitta. Hoppas det känns skönt att stämpla 9-5 livet ut. ugh
  8. [ ] tråden har potential [x] op är gimmick acc
  9. blir nog skonsammare för psyket att lira nl600 en tid.
  10. hehe ok trodde du endast lirade PLO200. Kändes skevt att mina NL 2/4-10/20 istället för HS för skojs =)
  11. varför minar du så lågt?
  12. limit holdem fullring vore ballt. blir gurka och loka till den rullen :]
  13. ett tips så har Forex nu bankverksamhet med 4,47% ränta. Bra växelkurser as well. thefman=happy camper
  14. håvar in 100k+ månader i vanlig ordning
  15. ja investera rullen i benke bula
  16. inget fel alls o minraisa HU. till och med limpa kan vara ett bra drag beroende på gameflow
  17. lycka till då =)
  18. spot on. den lirarn var bra mycket mindre i dokumentären.
  19. "Carl jag tycker inte att du ska skriva så mycket om hur du spelar." /Mvh Pappa
  20. hahaha alot of love =)
  21. ja du har nog samma förutsättningar som alla andra
  22. nej du måste nog regga dig. GÖR DET
  23. borde inte du skjuta i höjden på pocketfives ranken snart?
  24. kan inte hon skriva matblogg då?
  25. haha sickkkk. shaun "fucking" deeb
×
×
  • Skapa nytt...