Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. http://lolcatz.net/1546/diseasez-on-ur-makeups/
  2. jman?
  3. det som händer är att fi utnyttjar dina tendenser och range av möjliga kortkombos. Om du starkt misstänker att motståndaren floatar floppen ofta så bör du överväga ett gäng olika linjer: -checka fler floppar än vanligt. överväg samtliga 3 alternativ efter att fi troligtvis bettar. -skjut fler gator med fler händer än vanligt. -tighta till dig preflop när du misstänker att du kommer hamna ur pos mot floataren. på så sätt kommer du stärka din range av kort när ni väl ser en flopp. du kommer av detta skäl kunna Cbetta oftare än annars, och bör överväga att check/syna eller raisa många turns med så väl nötter som bluffar som saknar showdown value mot fienden.
  4. skit i asiaterna. låt jänkarna komma in i bilden igen så är jag nöjd
  5. grafen han klagade över: http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/leatherass-post-yearly-graph-265055/ fan kan inte hitta den legendariska
  6. 1.6M hands säger ju ändå inte så mycket. leatherass verkar ju ha haft helt annorlunda varians (mellan olika 1M hands grafer) senaste året jämfört med året innan när han postade sin legendariska graf.
  7. euron ligger inte så långt ifrån. är nog fint +EV oavsett valuta.
  8. det är 50/50. antingen vinner man eller så förlorar man amirite?
  9. skulle inte se det som slowplay snarare potctrl mtp han inte kan få in degen bra om du börjar peta in på flopp
  10. kvalité
  11. men du spelar 20bb poker så vem är förvånad =)
  12. thefman

    Rooney

    120 säng vad är du för en pokerspealre? =) skaffa fetaste modellen från Kungsängen. Det är i princip en nice Hästens fast för mindre pengar. Kan starkt rekommendera den!
  13. postflop ser bra ut
  14. att 60h/month skulle va avg för heltidsspelare är nog en mycket bra uppskattning.
  15. frågan är när jag ska få ta del av kakan. thank god for rakeback säger jag bara =)
  16. boss fryser fast minst en gång per dag och så har det nog varit i en vecka nu. standard. idag vid kanske 8 tiden imorse så frös det till i vanlig ordning och samtliga bord restartade. ang. rebuy buggen så har jag funnit en lösning. sudda ut en decimal, eller nån dollar från fullt inköp så funkar det kanon.
  17. skaffa en annan hobby som inte kostar pengar, men som uppslukar tid och intresse. tror inte mycket på att blocka siter hit och dit du kommer alltid hitta en väg så länge suget finns där. det du vill göra är ju att döda av suget helt och hållet. bäst aär helt enkelt o bli beroende av något annat som du kan acceptera, typ sportfiske, fysisk träning, whatever.
  18. vad är det jag hör? börjar du närma dig min nivå? =) tyckte du senast igår tjötade om GTO skiten =)
  19. äru en tajt liten flicka älläh?
  20. spana en säsong av World Poker Tour så är du redo för $5/10 games
  21. lol den hunden var ju nöten. kan säga att den har samma egenskaper som våran hund fast 10 gånger starkare verkar det som av videon att döma.
  22. haha det här finns ju inte på riktigt
  23. sök är en kul lek. kör den med min tervueren rätt ofta. det är den nya polishunden så dom är jäkligt duktiga på just spårning.
  24. det som talar emot att det ä'r en forumit är ju just att dom hackade ett konto värt 11kr. gl med flaskan
  25. ni som säger att ni kör 3G som backup hur har ni kopplat det?
×
×
  • Skapa nytt...