-
Innehåll Antal
3 030 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av thefman
-
måste ju betyda att informationen ändå är tillgänglig i realtid för det verkar väl långsökt att det matas in 9 (för fullring) olika HHs för att skapa den slutliga support HHn?
-
frågan är med vilken fördröjning sådan information blir tillgänglig för supportmupparna. vore bra lustigt om det visar sig att killen i fråga jobbar för SVS supporten om det finns sådana flaws.
-
om killen inte är bättre på att dölja super user egenskaper så krävs det nog ingen elitspelare för att syna bluffen.
-
nej ring nebbis han borde ha rulle för nivån
-
var ju exakt det här som fällde AP.
-
skulle tippa på en bugg i sharkscope
-
försök fixa deal. skulle inte vilja bubbla den där turneringen.
-
skön lägenhet måste jag säga. ingen TV så antar att du är vänster-flummare? haha nä just kidding
-
ante i donkaments antar jag eller kommer det även till CGs?
-
och 20bb ändrar inte mycket
-
valencia-pakcte kommer nu mera från moscow och lirar på party
-
heltok jag måste säga att du har ett ganska lyxigt problem. Sätt dig i mina kläder där folk i omgivningen kan slänga ur sig "wtf kan inte anders betala inträde för oss han har ju ändå fått alla stålar via pokern". Väldigt ofta tackar jag och tillber Moneymaker som min gud men i sånna här situationer där folk bara tror att allt är en jävla klonk så mår man illa.
-
beställde precis efter bok och film. upptäckte att det fanns en del 2 av filmen. inte för att uppföljare någonsin är vettiga men var tvungen att slänga med den i paketet. visitkortsscenen är nog den absolut bästa i filmen imo.
-
en utav dom bästa rullarna somnågonsin skapats =)
-
Visst är det skrattretande när en standard knegare ifrågasätter ens val av yrke. Jag har många gånger känt för att göra en sådan kontring och säga att "om pokern börjar gå dåligt så kan jag fortfarande söka in till kassan på ICA. varför är det så bråttom?". Tycker dock inte att man ska exploatera knegarens fråga på det viset. Är nog smrtare att fundera ut ett svar som man själv känner sig nöjd med och faktiskt tror på. Sen är väl just jag rätt säker på mig själv och känner sällan driften att hävda mig eller flasha rikedom osv (får nästan en sexuell maktkänsla av att dölja min status och låta svensson leva i sin ovisshet, medans jag själv vet exakt hur jälva bra jag kan prestera i det jag gör och tjäna mina stålar). Som dom flesta har märkt så var man aldrig ensam om att presentera sig som pokerspelare på krogen. Man blev genast en i mängden. Senaste året har jag presenterat mig som yrkeskriminell. Skrämmande intressant hur brudar kan falla för den mystiken det bringar. /psykopaten
-
för att förenkla så att forumets alla tomtar ska förstå då. se det så här: den dumme får ett problem, han hittar snabbast möjliga lösning och är fast besluten i att den är korrekt till varje pris. den intelligente överväger flera alternativ och vågar lösa problemen utanför normen.
-
håller med. vad är det man säger. det är inte med den dummes säkerhet men utan med den intelligentes tvivel som man löser problem.
-
tycker han snackar för snabbt och pallar inte med den kanadensiska slangen "yo" för "you know". låter som en wannabe gangster från överklassen. och så lägger han väl lite för mycket vikt vid reads på riverbesluten. big folds i limit är big nono. utöver det är han ju såklart världsbäst
-
SB du kanske borde photoshoppa fram 2 tomteluvor åt björnarna. var ju rena guldläget att levla wolf. hur sk ajag kunna avstå? =)
-
ytterst average. knappt vinnande. obv level
-
jo själv är jag lite kluven kring om man gynnar det genomsnittliga bordet genom att få bort massgrinders. och visst torskar siten på det ja. problemet med massgrinders är att dom inte genererar action för spelet i sig. en 60/2 firre stannar knappast på ett nittigt bord länge. att förbjuda rakeback måste självklart vägas mot lägre total rake. visst det förändrar väl inte winraten för spelaren eller raken för siten men kanske är ett sätt att få bort nittarna. att erbjuda anonyma bord kan nog vara en riktigt bra lösning för att generera action, och borde inte vara allt för svårt att tillämpa i mjukvaran redan nu. har inte ftp sånna där educationbord där CR killarna får gå in med nya nicks? visst partys 30 dagars regel är jätte bra jämfört med andra siter där man är fast för livet med nicket, men varför inte tillåta nytt nick vid varje inloggning? detta skulle siten och den starka spelaren tjäna på då det kommer genereras några hundra händer extra på varje bord innan folk har anledning att gameselecta bort. har för mig att PA föreslog detta i en intervju för nåt år sedan. det här med att ta bort högre stakes är imo det viktigaste. visst ftp kommer ju torska mycket av sin nuvarande marknadsföring då dom erbjuder notoriska HS bord men samtidigt kommer ju fler red pros spela bland folket. lite därför WSOP blev stort. folket gavs chansen att tampas mot eliten. det här med unlimited buyin bör nog övervägas om man skulle ta bort högre nivåer. se bara vilken effekt 200bb+ante nl5k och 10k fått på fulltilt. åt andra hållet finns det bra anledningar till att sänka maxbi till 50bb då det skulle ta längre tid för fisken att gula.
-
spelen online är generellt sett rätt torra nu för tiden. vad är din åsikt om följande ändringar? 1.ta bort nivåer över 10/20. 2.unlimited buyin som det är live i vegas. 3.ante. 4.alternativt max buyin på 50bb som det var innan boomen. 5.förbjuda rakeback. 6.förbjuda trackingprogram. (man förändrar åtkomsten av HHs) 7.tillåta max 4 bord multitabling.
