Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. thefman

    .

    snyggt som fan. orkar du posta lifetime graf för 25/50 ?
  2. hadu du haft souldread hade du istället kunnat gå fram utan vapen o dragit en clintan-line eller nått. mer respekt än turtlesvapen
  3. vilka detaljer du hakar upp dig på ^^
  4. tänkte mer på antalet vapen i nävarna hos din polare
  5. lars lever du i ett datorspel eller?
  6. fast moralkärringsnack är så jävla tråkigt. "sluta drick du skämmer ut dig. varför cashade du inte ut medans du låg på topp" etc fuck them we are gamblers
  7. jo obv. tror dock du skulle må bättre av o hårdsupa en dag i veckan än att dricka 4 folkisar/dag hela veckan
  8. precis det är ungefär därför vi har SVS. vem fan vet vart spelberoende torskar hade spoelat annars?? typ pokerstars?? heja hemska spel! obs inte riktat mot lars
  9. måste ha varit en fyjävelns badbeat på riktigt höga nivåer
  10. går rykten att jello gjort en CDS. dvs bett farsan skapa 5-6 konton, denna gång i syfte att vinna pollen i dagboken
  11. finns ju avtal för ersättning när elen stryker med. dock är väl det en ganska modern historia, typ 3år eller så. vore konstigt om inte det kommer gälla även för internetuppkoppling, dock handlar det då om att du slipper betala för uppkopplingen under krasch, snarare än ersättning för inkomstbortfall etc som följd av kraschen
  12. tack för att du tar dig tid med detta
  13. missade det precis själv
  14. ute plats 30. QJ vs AJ button vs blinds. precis som jag förutspådde!! FITTA
  15. ähh jag tror att gud pissar mig i nacken. vi kommer top 50 åker ut på AA vs J5o
  16. its a skillgame joe why do u think the same 5 people make the finale table every year. what are they the luckiest people in las vegas?
  17. 200 pers kvar kan jag vara den lyckliga vinnaren av ftp millen?
  18. haha jadu som jag precis ksrev i chatten på ftp BABABBAA
  19. lol låt mig renovera klart så är du inbjuden. pinsamt gammal 60tals stil på hela torpet atm
  20. åkte ut ur stars $215 horse tidiagree också inget minne hur fan det gick till
  21. finns nog ingen risk för det här =) lugnt och fint villaområde
  22. måste säga att wirren smakar rökt råtta. får kjöra vitt vin nu för o fira ITM
×
×
  • Skapa nytt...