Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. tyska tabletter förmodar jag om vi snackar släckare
  2. tror för övrigt att om han nu bara äter en gång om dagen så är det nog brunchen som lockar mest
  3. lol ok låter som du har insiderinfo
  4. han bor väl i england o käkar crossianter med vita bönor i tomatsås och bacon, tomat, bru8na bönar och lite fishNchips vem fan vet hur man ser ut efter en sådan måltid
  5. ja jo naturligtvis. eller smal vette fan
  6. jag snackar alltså om något som var på tapeten för 5 timmar sen
  7. btw du hade lite visioner om hur jello såg ut. vi har länge spåekulerat i detta och tror att han är en klassisk backslickad snobb
  8. jag har väl 15min med tåg 5 min med porschen bara välja. kör dock ej på fyllan
  9. 45min wtf känns som du bor i uppsala då
  10. ser ut som vi klarar ITM i ftp millen. håll tummarna och vinglasen i högsta hugg
  11. nädå. tänk tillbaks när du var 14. du hade fan varit stolt på riktigt =)
  12. stockholm fan det är ju mina kvarter
  13. btw vilken del av sverige slaskar ni CC?
  14. 12/3 vore ju ballt på casinot. cola lär ju funka det med. har dock hört från supertequila att solbrillor, unabombertröja och ipod INTE är välkommet. fan det vore ju den kompletta imagen
  15. frågan är bara hur man ska orka med 30 händer i timmen när man är van vid 800. antar att det är därför det serveras alkohol till skillnad frånb online
  16. får väl dyka upp på något CC möte o visa min fula nuna
  17. heh lars visste att följdfrågan skulle komma eller som i det här fallet ett påstående. kan informera forumet om att jag inte är fet längre
  18. det förklarar saken. M&M lanseras i sverige så är det inte ens med jordnöt i mitten man undrar vad fan folk ska tönka
  19. heh aldrig hölrt talas om och jag anses vara sockertorsk
  20. jag menar jämför min avatar mot xlars. eller varför inte eyedols jävla chipspåse hah
  21. hahaha ok ni vet vem som vinner om det blir MMA. kolla bara min avatar
  22. så jävla surt man lirar starsmillen fan 5 gånger om året o åker ut på bubbland med flipp varje jävla gång via blindsteal
×
×
  • Skapa nytt...