du ska ha 32 bitars windows för att alla drivrutiner ska funka smärtfritt. 64 bit funkade inte för mig och efter lite googlande visade det sig vara ett känt problem.
precis.
jag gjorde en sådan manöver för flera år sedan med samma mål som OP. slutade med att det nya kontot stängdes, the original account öppnades, och pengarna flyttades över till det ny/gamla lite snyggt.
verkar va jäkligt skön matkultur där nere. ysch det är verkligen en punkt som sverige lider så enormt på. känns som vi samlar familjen för en festlig måltid si så där 2 gånger om året, annars blir det findus matlåda från frysen.
mat är viktigt för mig =)
Fick precis brev från Forex Bank där det står följande:
"Ni har fört över pengar till ert konto i FOREX Bank från utlandet. Detta är ingen tjänst som FOREX Bank AB avser tillandahålla. Pengar som förs över efter den 12 juni 2009 kommer alltid att returneras till avsändarens konto."
Snabb sök på google gav:
http://sydsvenskan.se/ekonomi/article435991/Forex-hjalpte-quotMaffians-bankirquot-.html
Satan också jag som var så nöjd med Forex Bank. Alltid extremt smidiga överföringar. ja nu förstår man varför lol. det är jag och maffia bossarna som rejkar åt forex.
buggen kanske ligger i något datumrelaterat och har bara förflyttat förlustmatcherna av en slump. och jo jag tror nog visst att det har funnits fall där kontot bara har trackat vinster. var det inte nån lirare på everest som hade nicket "user" eller liknande som fuckade upp SS? något åt det hållet vill jag minnas. eller så var det i ongame härvan