Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. längesen det var 2005. ljuva pokerdagar det =)
  2. dvs windows rullade på 64 bit men mac drivisarna ville ej
  3. du ska ha 32 bitars windows för att alla drivrutiner ska funka smärtfritt. 64 bit funkade inte för mig och efter lite googlande visade det sig vara ett känt problem.
  4. var nl400 eller 600 tidigare idag
  5. tetete. din jäkel vägra respektera mina open 4bs
  6. vem utav dom? ohlol 2 easy
  7. hans far, han själv eller tenniskompisen. bara att välja
  8. jag tror att det var en separat tråd som sedan låstes
  9. hur kan man göra så grundläggande cliffnotes och missa SMIRNOFF ICEEEEEE oh och när PF ringde hem till CDS farsa för confirmation
  10. han har inte ens vunnit mer än moneymaker!
  11. herregud. du kan ju inte mena att du vill suga jellos kuk
  12. skicka in bankrullen plus lite till?
  13. lol svårt o veta vad som är level eller ej nu för tiden
  14. hur menar du att implicita funkar om vi fyrbettar?
  15. därför att jag hade flyt. fulltilt har all rätt att frysa degen och det händer ofta i just den här situationen
  16. precis. jag gjorde en sådan manöver för flera år sedan med samma mål som OP. slutade med att det nya kontot stängdes, the original account öppnades, och pengarna flyttades över till det ny/gamla lite snyggt.
  17. dan glimne är det du?
  18. pusha turn är lolbad imo syna turn din tomte
  19. tidigare har dom gjort klart för sig att det absolut inte är tillåtet att stänga ett konto för att öppna nytt med rakeback
  20. tyvärr räknas ju det som småmygel säg GG $1k
  21. verkar va jäkligt skön matkultur där nere. ysch det är verkligen en punkt som sverige lider så enormt på. känns som vi samlar familjen för en festlig måltid si så där 2 gånger om året, annars blir det findus matlåda från frysen. mat är viktigt för mig =)
  22. stejk. hehe. får hoppas du refererar till denna tråden då. vore ballt o se reaktionen på det.
  23. Fick precis brev från Forex Bank där det står följande: "Ni har fört över pengar till ert konto i FOREX Bank från utlandet. Detta är ingen tjänst som FOREX Bank AB avser tillandahålla. Pengar som förs över efter den 12 juni 2009 kommer alltid att returneras till avsändarens konto." Snabb sök på google gav: http://sydsvenskan.se/ekonomi/article435991/Forex-hjalpte-quotMaffians-bankirquot-.html Satan också jag som var så nöjd med Forex Bank. Alltid extremt smidiga överföringar. ja nu förstår man varför lol. det är jag och maffia bossarna som rejkar åt forex.
  24. buggen kanske ligger i något datumrelaterat och har bara förflyttat förlustmatcherna av en slump. och jo jag tror nog visst att det har funnits fall där kontot bara har trackat vinster. var det inte nån lirare på everest som hade nicket "user" eller liknande som fuckade upp SS? något åt det hållet vill jag minnas. eller så var det i ongame härvan
×
×
  • Skapa nytt...