diazo
Members-
Innehåll Antal
3 613 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av diazo
-
Varit dålig på pf på senaste men är inte så mycket bättre än remixen? smygedit; ryktas du är i trakterna säg till om de ska stökas osv.
-
Kan tänkas går i "köpa lite ny inredning" tankar så lite feedback hade varit kul : ) Vad har man att leka med? 3a på 60kvm Helhetsbild över vardagsrummet, nytt soffbord är såklart ett måste här, men ska även byta soffan och ha den på balkongen så avvaktar soffbord tills soffa är löst, felstav ska flytta in med så tanken är att ha grindhörna vid fönstret längst bort och flytta köksbord, blir det trevligt med utsikt vid grinden? har eftermiddagssol så antar man får ha de neddraget då. Tavlor ska bytas, tar gärna tips på lite trevliga sådana. samma sak med taklampa där köksbordet är, då de förmodligen blir grindhörnan behövs det kanske mer en spotlight med bra ljus istället för en mysig köksbordslampa? matta vid soffa kommer också behövas men vet fortf inte vad de blir för soffa så de får vänta tills man kan matcha. tv bänk behövs ny, samma sak med högtalare & förstärkare, vill ha något fräscht som ser modernt ut på högtalarhåll, kan tänka mig någon form av 5.1 ljud som är vettigt för film men ändå med anständigt ljud för förfest dock ej för kraftiga högtalare mtp grannar. Fairly nöjd med sovrum, vet ej om det är lite för tunt på väggar men tycker överlag det känns fine, kanske byta taklampa? ` vy 2 i sovrum, tvn måste väggfestas har bara inte orkat ta tag i de, vill gärna ha någon form av mindre bänk någonstans längsmed den väggen, vet inte om de blir konstigt att ha under tavlan? det är ganska smalt mellan sängen och tvn som det är nu (runt 50cm) så isåfall ett väldigt smalt möblemang där? hallen, funderar på att köpa en stor whiteboardtavla att ha där med schema/grindschema/gymschema/matschema liknande? ser det akward ut? ur inredningsperspektiv spyr jag lite i munnen av tanken men rent praktiskt tror jag det hade varit magi att alltid se dagens planer när man går in ut ur lägenheten samt att kunna skriva upp vad som behöver handlas osv, tankar? Kastar in nuvarande kontoret som blir felstavs rum när han flyttar in, så de kommer väl vara ganska tomt, tänkte bara kasta in bilden för en helhetsbild av lägenheten Kul med inredning och lite tips och se hur andra har de hemma, gillas! glömde ta bild på balkongen men lagt trägolv där och har rätt vettiga utemöbler för den mindre ytan man har där, min walk in closet missade jag också, men den är inte så spännande tar gärna tips på möbler i low/mid prisklass då det är hyresrätt som jag planerar bo i runt 2-2½ år till, varav ingen direkt ambition att göra det "perfekt" hemma men däremot vill jag ha det så jag trivs de kommande 2 åren, återanvändbara saker som fungerar i framtida boenden får plus i kanten (planerar i framtid bo i 2a på runt 50-70kvm) men samtidigt behöver man inte skämmas för att tipsa om dyrare möbler, alltid intressant att få en bild av vad man hade kunnat kasta in o sen leta liknande : ) hoppas de inte blev nån hijack här på din inredning, riktigt fräsch lägis du fått ihop, creddas!
-
Inte bestämt mig än då ingen direkt visat intresse och jag inte varit sugen på att boka solo : ) men tror det är rätt tveksamt att jag dyker upp detta året tyvärr, dock om du stannar här nere mer än för bara bigslap så kanske en öl och några burgare hade varit på sin plats? gäng pokers som kommer hem till mig för exakt det på fredag iaf
-
Nizzor spelar ju sng, lär ju vara bäst i sverige om inte världen? mvh.
-
syn! I princip hela min umgängeskrets kommer från en pf post
-
yes kanske inte ska reppa 4 brudar, 3 brudar & david <3
-
5kantade 4st 95or igår. Behövs väl inte sägas mer. edit: lägger till: Mitt liv.
-
http://www.pocketfives.com/profiles/heroinhero/ mvh.
-
alla utom lepidus så e du spoton!
-
ja alltså utöver lepidus framstår övriga regs på nivån som nyduschade pissluder, få som ens är vinnande vs gran numera. mvh.
-
tog runt någon timme sen kom "omg nitreg" kritikerna & hånade, sätter 100h min winrate mot din winrate att leppan krossar, goda odds för dig sas. edit: om du är förlorande så nekar jag bet mtp de är win win för dig.
-
så svårt att man gjorde 100k+ månader på /4 ^^
-
ja men jag e för gammel för att vara vinnande, 2010-2011 var jag bäst på nivån osv, nuförtiden jobbar jag ju heltid, myser, "duschar" osv, beter mig inte bra heller. men älskar fan folk som suger röv och reppar, de ska creddas, är inte ens ironisk, aja anyways, behöver inte svara mer på folk som är lifetimeback på poker
-
By far bästa spelaren på korvnivåerna för folk som inte förstår poker och tror att allt handlar om högst 3b och kukmätartävling sen spränger bort 48 inköp och sitter 3h dagen och kallar folk nits samt är 18 år gamla är väl typ Lepidus, mer stabil grinder får man leta efter, få läckor, solid, grisrik & bra på att bete sig dåligt, credd, mvh fanboy. mvh, näst bäst. btw, folk på dessa jävla korvnivåerna är ju överlag beyond översämst, annars hade man inte suttit här, om man inte är sprängd i huvet dvs, älskar när pissluderna sitter i chatten & snackar om att de är så jävla goda när de suger röv, lite jävla självinsikt tack, hea hea hea, den dagen man hittar en duktig spelare på svs under /15 lägger jag ner pokern, mvh. korv PS: bonus till den som hittar hunden. mvh.
-
ja igår pratar vi ju inte om här direkt, mvh mitt liv osv, jaja tack hej. <3
-
<3 jag vill bete mig dåligt nu!
-
Ja alltså ska man utveckla de lite så det jag gillar är kanske inte direkt själva arbetandet eller rättare sagt; jag har ganska tråkigt stundtals då jag faktiskt inte gör något där, jag dricker kaffe och kollar 9gag + övrig slösurf i 7h30min sen får jag något att göra i 30min sen e min dag slut. Hade väl gärna sett att jag fått göra lite mer då mitt dampiga beteeende slår till när jag sitter still för länge, kommer förhoppningsvis bli lite lite mer att göra nu när jag får mer ansvar där vilket uppskattas, annars får jag väl börja grinda på jobbet.. men ja, det är faktiskt väldigt skönt med rutinen, visst, ska inte säga allt för mycket då man jobbat 3 dagar haha, men jag gillar konceptet bakom att gå upp, går upp 05.30 när jag börjar 07.00 så jag kan kolla lite 9gag, dra en kaffe eller 4, pf, facebook, dra en mäktig morgonrunk osv, sen dra till jobbet, frukost o kaffe, sola, dra till Willys, köpa lunch, sitta i solen med kollegor och snacka skit, riktigt go gubbe där som drar sjuka stories med, sen alla småfikor osv är ju kanon, speciellt för mig som kanske äter 1ggr per 40h annars och har en sprängd dygnsrytm, är väl semiutmattad när jag kommer hem då jag fortf somnar runt 03-04 och sovit kanske 6-7h denna veckan (dygning i måndags), sen kommer man hem och klämmer en öl på AW och blir ju sprutfull på ett 6 pack, något som dessutom är obehagligt är att jag börjat vakna 2-3min innan alarmet ringer, inbyggd mental väckarklocka, akward. Ganska bakis och lite borta i huvudet då de blev några fredagsöl igår, fick även in 1h cg grind efter jobbet som gick decent! Ikväll blir det att dra till köpenhamn och träffa kjoltyg, ska även sätta ihop lite möbler liknande i lägenheten samt städa, matchen får väl ses på en pub ikväll och söndag kommer de kjoltyg som stannar några dagar hos mig (tvillingsyrrorna från Kos) så de ska få smaka burgare. jaja, vetifan bara skrivit av mig lite, ursäkta meningsuppbyggnader osv är nyvaken och förmodligen fortfarande full. Trevligt osv, gg! <3
-
den där medin la upp min Junimix på soundcloud så om nån vill lyssna på den hittar ni den här: https://soundcloud.com/medin89/heroinher0-junimixen lite lounge chill o sånt där myspys ganska behaglig grindmusik har jag hört, jaja första veckan på jubb avklarat, haft kanonkul och störttrivs, mysgrindar lite cg 1-3h när jag kommer hem och sover gott, gillar att jobba de e trevligt, man borde göra de oftare
-
http://hight3ch.com/worlds-largest-plasma-tv-150/
-
Tycker du tar rätt beslut och gör rätt här, speciellt med hans snack, han verkar ju snarare panikad över att ha synat med hypernöt, kommer snapfolda så extremt mycket annat och du tar ett övervägt genomtänkt beslut som garanterat är chipev+ sen kan du säkert sitta och mysgrinda tillbaka dig till stack men här e man väl inte för make it or break it, creddar spelet och önskar att jag hade rivit med samma matematiska & känslomässiga bakgrund, creddar spelet deluxe!
-
Får man inte fri surf i europa för typ 79kr/dygnet med de flesta numera?
-
Jaha, resan är kanske inte över, men för den gamles del ligger den på is för 6v framöver, idag, för första gången i mitt liv, jobbade jag en hel dag på riktigt efter att klivit upp kl 05.30 och halsat i mig 4 stora koppar hestakaffe, gick smidigt och trivs med mitt jobb (även om det bara varit en dag nu). Någon form av sinnesro antar jag, eller bara för att det är en ny utmaning... Så ja, mindre dekadens här på ett tag, och kanske lite mer matlagning och mys.. bjuder på en bild från onsdag förra veckan för att sätta lite kontrast och få in lite dekadens oavsett Gammal man på hotellrummet @ Upper House Gothia towers innan en mysig spa-afton och lite klassiskt onsdagskrök med Obvspeltorsk, waah & Lepidus Nu provar vi på att leva livet som de flesta andra, kan bli spännande! Tack hej!
-
du har precis skrämt bort den store (obvspeltorsk)
-
Felstav är MIA, Lepidus har missat tåget, Waah är i helsingborg och vi ska börja köra om 10min? hehehe
