Gå till innehåll

diazo

Members
  • Innehåll Antal

    3 613
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av diazo

  1. Bump, förmodligen drar dagboken igång i maj för en lockdown, ny inneboende, nya mål, nya sprängningar. such excite, much wow.
  2. monsterrailar här : ) ska ta mig en lyssning nu efter en helt störd vecka, känns sjukt boka festandet en fredag car radio var extremmagi, andra gilla jag fine men fastnade inte helt : )
  3. diazo

    ...

    Crysler Crossfire tycker jag e mys : ) samt såg PM:et, är sugen : ) edit2: kastar in lite av de bilarna man härjat med: Bmw Z3, många år sen men sjukt kul att köra, var en 2.8l med okänt hästantal men pga vikten drog den iväg fint och var kul att köra, motorljudet var väl vad jag minns inte sådär superövertygande. bytte sedan till Ford mustang gt: nackdelar: automat (växla är kul med sportbilar?) den gick som tusan dock, samt var 4 säten vilket kan vara tacksamt, trångt som fan där bak dock (vem bryr sig när man kör själv) men överlag väldigt trevlig bil med bra tryck, bra motorljud och man kände när man tryckte till på pedalen... efter de blev de en Corvette C4, också kul bil, obekväma säten, fränt motorljud, bra tryck, lite för retro för min smak i efterhand men tyckte ändå den var trevlig. Numera är man gul och kör en 5sittsig familjebil med bra lastutrymmen och låg bensinförbrukning just ja, min käre mor hade en mazda mx5, var väl inget man var överlycklig i att köra, väldigt tråkigt motorljud, ganska obekväm och inget som imponerade, lite frisörskabil : ) (sorry biffen )
  4. en lösning kan vara att dricka mer frekvent, dricker du varje vardag och håller det regelbundet höjer du din toleransnivå och slipper snefyllor och minnesluckor, kan rekommendera att gå in på drygt 12 halvliters om dagen söndag-onsdag, torsd-lördag kör du lite hårdare, runt 20-25 halvliters om dagen. Känns det för dyrt att lägga pengar på öl osv finns det säkert någon på forumet som kan styra 10L dunkar hb, behöver du förklara för bettan så beskriv det som profit. Skämt o sido, vore kallt att missa valborg (i Lund)!
  5. fri bar? syns där! mvh, tänker dricka ihop års-raken
  6. Vad tycktes om maten där? Som person tycker jag om att bara glida runt på stan och dyka in på någon restaurang som ser mysig ut utan att ha gjort någon reserach, var överlag väldigt besviken med maten i Rom, kanske oturade men hade varit kul med lite tankar runt detta, rödvin sitter ju alltid fint dock hoppas det var en trevlig resa och hade varit kul med en liten TR : )
  7. Vääälböööörg
  8. Fontana di trevi är mysig som fan men räkna med extremt mycket folk där! Varit så när vi varit där iaf, ska se om jag kan hitta vad den jag tänker på heter! (hittade en bild men namn inte vad den hette) edit: stället längst till höger på bilden hade riktigt schyssta mojitos som gick bra att ta på take-a-way så man kan slå sig ner på själva fontänen och ta de lugnt, riktigt schysst glassbar under sommarn där med
  9. Mysig TR : ) Varit i Rom förr? Sitta vid fontänen i trastevere en kväll vid solnedgången och dricka mojitos är mägimäg : )
  10. den readen är så rätt att man hade kunnat vika 4-tal vs färgstege, spot on!
  11. Har inte hunnit sumera då vi levde livet lite : ) staven har nu åkt utomlands och spenderar dagarna med att skita på sig i indien, jag grindar på och är ute och kivas med feminister. Har Waah på besök över helgen och vi kör karatefyllor all day all night : ) Edit: detta var ju ingen tanke att bli en permanent dagbok heller utan snarare en summering av vårt feb-mars10 projekt, så de kommer inte komma några uppdateringar här direkt
  12. fel fel fel, nästan för stor size redan nu, induce, lämna yta, förstå. poker. väl spelat till OP ser fine ut!
  13. du har säkert hört denna men men, fall i fall så kändes det som en padrinoslåt!
  14. Tankar om denna klockan?
  15. Tycker inte det är fel att kasta in en bet på runt 18-19bb turn! //mobilsvar
  16. Då flyttade staven ut idag och jag bor numera ensam igen, vi ska försöka summera allt i dagarna men det blev ett rejält fint resultat och vi har haft jädrigt trevligt ihop, lyckats trycka in en hel del utgångar, fruntimmer och annat hyss dessutom! Summering kommer i dagarna!
  17. Tack för en trevlig kväll! Mägiskt!
  18. Vi är redo för er ; )
  19. klassiker, själv var man inte helt pigg när man vakna, och likväl bjuder man hem föräldrarna vid 12-slaget, gått runt med glansig blick och försökt styra inredning i lägenheten, en ilsken fader på det och att spika upp tavlor var inte en ideal start på min söndag sas
  20. för mig innebär de hemsläp eller hångel ute, gillar ju inte sex så de är väl så pass långt jag går
  21. clifs för feb, stugan runt 300 upp, jag bokade av ett 20-tal fruntimmer, skäms inte ens, inga samlag dock. aja. pluswine burgare nu. inte legat sen 2013. mvh, blåsjobb?
  22. Är tanken utgång sen? Kommer dyka upp men tänkte typ inte lira något då de blir ledig tid och siktar mer in på att dricka öl o snacka skit, hade varit kul att släppa lös lite legender på dansgolvet sen med : )
  23. tror landa runt 110-130 upp för min del, är så extremt sprutbakis just nu så blir inga grafer förens jag hinner berusa mig igen : )
  24. bästa just nu <3
×
×
  • Skapa nytt...