diazo
Members-
Innehåll Antal
3 613 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av diazo
-
28 pinnar gammal och konstant berusad, mvh, bifogar en bild.
-
gårdagen bestod av en liten fylla sen blev jag tiltad, pistolen bjöd hem mig så stack hem till honom drack rom o cola somnade på soffan, vaknade, tog en vev på pokern hitta 4 lökar och bestämde mig för att dra till gbg imorgon så vi syns på sommarlaxen, ska någon dit så hittar ni mig genom att leta efter den mest odräglige gapigaste fullaste på borden, inga planer på att bete mig, hejhej tack. <3 tar även med mig ett 10-tal legender. edit: de farligaste är väl jag, obvspeltorsk (samma personer?) och lepidus, dryga jävla grisar.
-
överlag kan jag tipsa om att köra frukostbröd till burgare, mer bröd mer smak än taskiga korvbrödsbagarenbröd, fullkorn och riktiga bröd är magi, kan tänka mig det är riktigt fränt om man orkar gå till bageriet eller baka eget <3
-
kan kolla upp, någon form av frukostbröd... Fazers rustika Ekologiska råghalvor heter de "äkta surdeg" står de på med, bifogar bild
-
Beter mig mest dåligt numera, gör dumheter och har trams för mig, om 10 dagar börjar verkligheten igen då jag ska jobba på Medicon Village i 5½ vecka, ska bli intressant att se om man kan kliva upp 06.30 utan att hoppa från balkongen.. In other news, för att vidga mina matlagninskunskaper äter jag enbart vegetarisk mat denna veckan, två fina rätter har jag lyckats kasta ihop (eller ja, ett par till som jag kunde sen innan), en omelett som var magi och en hamburgare (skäms inte ens över mina burgarskills) orkar inte skriva recept just nu då jag har gäst över men kastar in två bilder, omeletten är dödsenkel att laga medans burgaren är lite mer advancerad burgare: Ω1337: känner för övrigt att min nivå av poker är för ointressant för att ens jag ska orka skriva om det, binkar nån gristurre ibland osv, skulle jag binka stort kan jag nämna det men det lär vara roligare att följa turreproffsens bok för mtts, mitt cg sitter jag bara o grisar in korvpengar på nanostakes och även där är det ointressant. På festhållet så beter jag mig så vidrigt och dekadent att jag inte tänker ta upp det här för de kommer jag få tillbaka någon dag. Vad återstår då? Matlagning och inredning, finns det intresse för att jag postar om det kör jag på, annars finns det ingen direkt anledning. hejhej och kärlek <3
-
upp me nån video där du knullar på nått pissluder hejhej //ernst
-
hoppas du börjar sprutbacka snarast då så man slipper lida av språkmissbruket, hejhej! <3
-
Har länge haft problem med browserhoes.exe kan det röra sig om att jag har de klassiska svarta adidasshortsen på mig?
-
man åker väl inte till budapest för att gneta pokerfanskap, vi har väl landat här för att knarka o knulla horor? rekar dra på badhusfesterna http://www.bathsbudapest.com/budapest-bath-parties alternativt bara dra en limo o glida runt, finns en gödig partybuss med http://www.limo-budapest.com/Fleet_70-pax-party-bus samt på tal om strippklubb får inte missa denna nötanöten http://www.p1budapest.com/ mvh den gamle (ska osse ha di brau)
-
Räcker ju med en riktigt tung chili/chipotlegryta för de ska vara jobbigt att sätta sig på dass
-
den gamle ska lapa ränna
-
dygnat inatt, kl 15.30 anländer råbäärn & speltorsk från norrland igen, idioterna ska samlas för att bedriva dekadens och dricka brännvin, som sig bör. Ser fram emot en magisk helg med massa hyss och trams <3
-
suck, 6a i winamax shooten #12, får in AK mot en sprutfisk pre vs TT, brädan myser upp en med AK5 så man nästan mår bra, turn J då vet man att man e död, jajjemen, river Q 1800 äckliga runkeurosh med 10k till 1an och de mjukaste ft't jag spelat lifetime
-
snackade med honom i lördags, han har ju varit ute och rest en del, spelas dock, vet inte om annan site eller så dock, han kikar säkert förbi och berättar själv
-
Kul med lite feedback på resan, vi vet inte när vi drar riktigt måste lösa bil o så med.. annars då? Jo, jag sitter och myser i min 3a, tyckte det var fräsigt att flytta ut kontoret i vardagsrummet så nu står ett rum tomt i min lya, tänkte jag skulle hyra ut men inte till vemsom, gärna en pokerspelare som vill kötta lite volym, gillar god mat, alkohol och lite utgångar, obv fördelaktigt med någon form av student eller liknande. Om någon är intresserad så hojta, här pm el dylikt, ska rota fram nån bilder på vardagsrum osv, hyran tot ligger på 5.5k, antar en chop på hyran kan vara ganska fair men kan såklart disskutera. Finns det intresse från någon här så hojta <3
-
vi ska bara få liv i norrmännen, de jävla veklingarna, sen tar vi taxi! mvh varit full o inte sovit på typ 80 timjävlar, men va gör de när man e glad!
-
Nån läsarrackare som bor mellan Lund eller Umeå? Vi tar biljäveln på onsdag, the show must go on, mvh någon är utslagen sen vi försökte ta oss ti amsterdam igår. ja och då vill ha snabbbesök av idioterna lepidus & HH, bilkörarna, de andra hade nån flight men vi tänkte spexa med bilning för o hälsa på folk
-
dja jag var hemma hos kvinna raggen gick dock ej hem, igår kom vi hem, så stack hem till mig, köpte hjortfilé och oxfilé käka gött drack dunk (skånska för danmarkssprit numera) sen gick vi ut på KB och grisade som fan, sprang på lite andra pokers, vid stängning försökte vi få med en tös till CPH för att fortsätta kröka men hon (efter 20min velande) nekade, då togs beslutet att råbäärn och torskjävlen skulle dra en snabbis på 10-12h till amsterdam så vi taxa till flygplatsen men de ville ha 5900 per skalle, de klia men vi klev o stack hem då de fanns annat på bordet, lite roliga insidenter undervägen osv men överlag magi, bästa veckan lifetime hitintills och sinnessjukt dekadent, har blivit värre för varje dag. inte sovit sen grekland, ggg.
-
Glömde söka BB... /wrists
-
när man dyker upp på river och vill dra en bluff i fi's "toppen av toppen" range och söker credd....
-
glömde du obv ta bilder då de var panikstress i köket att slänga ut en meny av 3 olika burgare, brände sönder vänsterhanden, men de e standard, var dödstrevligt, vi försökte hustla 070 om han tryckte 5 burgare på 30min så fick han en lök, men ingen sidbet så han åt bara fritt och klämde en burgare extra så vi fick erkänna oss hustlade, mikkimmen klämde en biljett till kos med, avresa om mindre än 20horas, åååh la la, creddas
-
Glömt bort komma igång här, semidåligt med volle i maj, mycket annat på tallriken. Just nu har man obvspeltorsk & råbäärn påväg ner från ume för en hamburgarkväll, på fredag drar vi samt lepi & waah till Kos för en vecka i solen, efter det är det att gå på grinden igen efter att allt administrativt äääntligen är löst, behöver verkligen lite va-ca dessutom så ska bli mägimäg. Menyn för kvällen (saxar från eventet): På tillbehörssidan har vi en coleslawsallad med en twist av mango, rödbetor och rädisor, en persiljesås samt klyftpotatisar och saltgurka. Burgarhållet så finns det 3 alternativ: ingår i alla: malet högrev 80% sidfläsk 20% burgare rucculasallad rödlök, görka osv osv HH's Chevre Tjock skiva chevréost med hackade tomater, knaperstekt kalkonbacon, mexican dressing, portabellosvamp, sugarsnaps och oliver HH's heta chiliost, chipotlepaste, färsk chipotle, pepparrot, en urkärnad chili, hackad jalapeño, peppar & habanerosenap, mexican dressing, kalkonbacon, samt portabellosvamp HH's oväntade chiliost, hackad jalapeño, coleslawspecial, knaperstekt kalkonbacon, portabello, limesalt, mynta, sugarnaps det finns ungefär 2.5kg kött vilket resulterar i drygt 312,5g kött each á 2 burgare blir det således 156,25g kött per gödebiff, samt de finns 16 fräna fräscha gödebröd diverse kryddor o annat skit, cola, cola zero, passionsdricka, ramlösa citrus, 6 folkisar, en påse naturchips, en påse sura turkiska peppars samt jordnötter. Lär även gå att lösa lite starköl för den törstige. pewpew & välkomna! Riggat upp 6st skärmar 3 på varje sida mot emot varandra så eventuell 3v3 inhouse cs efter eller så, samt loungehörnan är uppriggad med fifa & 4 kontroller, totalt dyker de upp 8 goa gnetare ikväll, kan försöka spotta upp lite bilder efter : ) Mvh, Heron
-
fixar vi, idag leker vi med ett helt nytt koncept, pulled pork som kött, en mango coleslaw rödbetsmix som dressing med lite rädisor, portabellosvamp, mynta, rödlök, bacon, ananas, lime och en liten twist av mango/habanero senap, kastar upp en bild på instagram sen : )
-
Älskar burgargrejen, sugen på att göra något liknande i framtiden, eventuellt laga hemma och testa lite som denna grabben, kastar in lite bilder, hoppas ingen är hungrig : ) [imgur](http://i.imgur.com/7RQj6aG)
