diazo
Members-
Innehåll Antal
3 613 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av diazo
-
tror vi väntar : )
-
Sprutar på med volym, dock mindre än önskat då sociala aktiviteter tar tid. Springer som en söndersprutad tomtenisse på MTT'sen, får de i ansiktet i alla viktiga spots mot slutet vilket suger röv men de vänder väl, cashgame rullar på fine. Vila nu, popcorn, folköl och heroes, staven o jag sover såklart i samma säng nu med för att spara tid. Mys.
-
Vad är fördelarna med "giftfri mat" utöver ballerstatus? Bara nyfiken då jag tenderar att laga mat med hjärtat och aldrig någonsin tittat på recept eller innehåll?
-
Stugan har nu stoppat in drygt 150 000 hands sedan start, ligger lite lite efter målet så dags att börja griiinda hårdare, resultat ligger vi före på, kaffe ligger vi efter på. Dags att grinda profit!
-
Vet nån om man kan se hur många tassar man spelat i turrar under en månad? Påverkar ju månadsmålet ganska hårt mtp att jag kör en 5-15 turrar rullandes. Bokade dagens session där, blev 13h och 2,5ksek upp, några hundra eurosh ner och några hundra dollarsh ner, nya tag imorgon!
-
Nja, 2a i TOP50 winamax för 4k$, 4a GO FAST winamax för 1k$ 7a hot 33 för 1,4k$ så hittat lite där men majoriteten av plusset är från cäääshgejm
-
8 dagar in, resultat? dagboken är 105k upp atm, 95 kvar för målet, 395 för en halving : )
-
lite glad-pop för att mixa upp det!
-
MAAAGI!!!
-
Haha låter ju magiskt, hade nog passat ett par middagar där Får dock en att må lite bättre som värd själv
-
Kontoret:
-
Pumpat in en 14h grind idag, springet i sig var det väl inget större fel på, fick dra ut lite då och då och ha mig, däremot så sprang man ju in i toppen av rangen non stop hos fi, AQ mötte non stop AK i turrarna, AK mötte AA eller Kk osv : ) dagen slutade väl runt 1k$ back (0 cashar stars heh) 500€ ner (itmade en 50€ för att sedan få in AK vs AA ) samt 5hunka upp på svs. känns bra att de gick trögt en torsdag, hoppas man får vara på rätt sida av setups och liknande imorgon då värdet förhoppningsvis är bättre (även om de var löjligt bra idag). Nu spelar stugan fifa och lagar thaimat, sen blir de ett avsnitt heroes och sen spränga av en 10-15k hands imorgon, tuff tuff sa tåget.
-
denna har gått på repeat sen vi drog igång:
-
Dunkat av en 11h session precis, backa en 2k på svs, några hundra dollarsh back på stars sen avsluta man med att dra en 4e plats i wina hypern för 750€ så blev runt 500€ upp där, så runt even för dagen gissningsvis! Rolig trivia, igår var jag lite utmattad efter grinden, fick äntligen pissa efter si sådär 14h grind och det var så mys att jag svimmade och ramlade baklänges ned i badkaret, ungefär så ett grindpass ska tas alltså.
-
"Framtidsmöte på jobbet, under ledning av framtidsforskare. Framtiden är digital. Jävligt digital. Men allt lät hoppfullt. "Det finns många möjligheter med digitaliseringen", sa han, och jag nickade instämmande. Med en kirurgs inlevelse avslutade han sedan mötet med att berätta att mitt jobb - min bransch - kommer att försvinna. "Automatiseras", sa han. Det var det sista han sa. Sedan avslutade han mötet och vi fick kaffe. Jag ville ha alkohol. Jag vet inget om framtiden. Jag kan bara konstatera att alkohol kommer vara ett fortsatt nödvändigt inslag i min vardag." - gråtrunka
-
y cerveza grande, esta muy muy importante, rapido señor!
-
Fick boka tidigt idag, cashade i hot 16.5 för nån korv, inga andra cashar fast knappt spelat, kombinationen dålig sömn massa matlagning samt utmattning och irriterad ledde till att jag inte ville regga upp mer och sen blev de runk på cashgames så kallar det här och knäcker en 2.8a, städa lite och lösa administrativt sen jävlar imorgon
-
Matlagningen går på hårt, uppdaterar här med vikterna på våra räliga rätter. Stroganoff #1 4.8kg Stroganoff #2 4.5kg Nästa rätt: Chili con carne & köttfärssås Con carne #1 4.4kg Färs #1 5.4kg Färs #2 4.7kg
-
Cashgames blir väl /4 sek -> /50 sek på svs MTTs blir de nog från 5$ (stavens korvturrar) upp till 1-2k$ turrar (inte kollat vilka events som går i feb men några super tuesdays blir de väl eventuellt!)
-
Kul med alla lyckoönskningar! Idag blir de lite mindre grind än planerat, vi stack till Coop och handlade käk för 2.5k så ska laga så löjligt mkt micro-mat idag, stroganoff, köttfärs, chili con carne, köttbullar, osv osv, ska helt enkelt finnas mat för 3 mål om dagen för 2-3 pers månaden ut så räknar med en 8h sesh i köket sen går vi på nattgrinden!
-
Absolut!
-
Bör påpekas att den bästa filmen någonsin är en Statham film. Filmen heter London och är sådär helt fantastiskt jävla sinnessjukt bra. Just sayin.
-
Bokar grönt på samtliga siter idag efter en 15h session. lite stavrail och en kaffe till nu sen får de bli ett avsnitt heroes och tagga inför morgondagen! GRIND GRIND GRIND!!
-
Månadsmål : )
