Gå till innehåll

diazo

Members
  • Innehåll Antal

    3 613
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av diazo

  1. "Fan Jan, nu har jag läst hela wikipediaartiklen om Ddos attacker men jag förstår fortfarande inte vad som händer, Inger bad mig köpa med riven ost hem till kvällens tacomiddag så är det ok om jag går lite tidigare idag, vi kommer ju ändå inte få rätt på detta idag, är trött efter en lång arbetsvecka, vad säger du? Ska vi ta några kalla i helgen och så gör vi ett nytt försök på måndag?" -Niklas Blir spännande om SvS kommer upp på måndag igen...
  2. Äntligen lite förändringar på svs! En syncad paus för cashgamespelare och cappad tid för hur länge man får spela turrar. Bra att de tar spela lagom konceptet på allvar.
  3. godkänner överlag, gör mitt bästa här hemma men de går inget bra. ses imorgon älskar er.
  4. godkänner, knark och horor i fokus, skippa microgrinden ingen av er spelar ballerstakes ändån. mvh gammel
  5. hihi, trodde jag skulle missa som klev malta men det har såklart spårat i lund, har lagt undan för er dekadens måndag tack o välkomna. <3
  6. de jag har är faktiskt gamla glas från just sejdelshoppen, glad supporter på deras facebookgrupp med så creddas att du länkar från dem! dricker inte avsevärt med whisky, har dragit ner något sjukt på alkoholen, var nykter 3v i okt bland annat, kanske tråkigt för de som jagar dekadens här i dagboken men har börjat skärpa till livet Men ja, nya virreglas borde införskaffas, men tror det landar ganska långt ner i listan, jag är ständigt gul pga mitt spenderande så saker inhandlas under rusher så jag kan få vara gul igen
  7. https://www.mio.se/produkt/nagano/25933191 den har jag gått och tittat på, får ju väggfästefunktion då som inte går att montera själv då de står en jävla garderob bakom, fast samtidigt känns de onödigt att köpa med inbyggt då jag inte kommer använda funktionen när jag köper lya sen.. håller med om gardinerna också, det är som jag haft sen innan och helt enkelt bara snålar tills jag löst annat som prioriteras men de ska nog bytas i framtiden. taklampan sovrum är rätt kall ja, jag tror den är drygt 20år gammal och att jag hade den på pojkrummet då, men hittar inget jag gillar i en prisklass som passar mig så har avvaktat lite där faktiskt. kohud hade faktiskt varit trevligt, gått och funderar på de ett tag nu, lutar faktiskt mot att de får bli något sådant!
  8. la lite korvsmet på att bumpa upp läggan nu i vintertider, man vill ju ha de lite mys nu när kommer... anyways. Känner mig stuck med inredningsidéer samt tycker även kul se andras, tyckte de var trevligt i JV dagbok även om de bara var JV & jag som verkade uppskatta det, heh. men men.. här e lite picks hur vi har de numera hemma hos mig & mr felstav. stavens hörna: min hörna med utsikt mot balkong & närboende tv & lite tavlor: barbord då vi fick slopa köksbord för större soffa: soffhörnan: smällde in några hyllor med: samt stället jag tar med 10år yngre fruntimmer till: kastar in en vy från min grindspot med: Är bakis som ett jävla as samt brickade hemsläp med en söt ung tjej igår så måste bränna av lite tid innan jag går på pilsnern inför kvällens utgång varav en post, hade varit trevligt bolla lite inredningsförslag osv, sooo: förslag på förbättringar osv? kvarstår fortfarande att hitta en fräsch tvbänk (vill obv ha väggfäst men det står en garderob bakom som öppnar mot tvn, wtf de som designat läggorna?) lite mer grönska och designermattor hade varit nice, är hyresrätt och köket ser skit ut men tänker obv inte lägga pengar där. har nån förslag på festliga saker så shoot, bra för grindmotivationen mvh den evigt gula personen för man lastar allt på skoj saker. kul trivia så har jag för övrigt på 5 dagar missat på mållinjen med ytterst söta unga kvinnor, den ene var så full så hon somna på toan och hade låst in sig, sov sedan där i 8h, igår bricka man en 95a för vi skulle hem till henne, hon skulle snabbt gå på toa och med rådande storhetsvansinne anser jag mig hinna knalla bort till baren för "one for the road" sedan vart hon försvunnen, men men, nya dagar nya kjoltyg. tänker för övrigt inte grinda innan jag fått ligga så förhoppningsvis ser ni mig vid borden imorgon!
  9. Gillar vad jag ser mr speltorsk! helvete vad vi ska såsa bort smeten på bordeller <3 själv rev man hem en 40 inköp, bättre lycka nästa månad dvs. Men blev några döttrar som luktar bubbelgum så well well well
  10. Heja slöpojken! skeppar du får man väl åka över på en pilsner och en visit på cityflickorna <3 oavsett glgl riv hem skiten!
  11. rev av lite volym förra veckan... edit: eller som man brukar säga, vi monterade industrimunnstycket och dammsög nivån.
  12. Absolut ingen aning, men jag var oerhört full och tänkte va fan, jag slår till med något...
  13. alltid skönt se någon i sin egen ålder bete sig lika dåligt som man gör själv <3
  14. mja alltså de mesta vågar jag inte nämna för e nog hög risk att åka på minst en varning men inte omöjligt en ban, torsdagen var väl iof ganska festlig när vi lämnar klubben, då kommer de nått jävla gäng på 5-6 pers och ska slåss o man vart ju lite i gasen så sa väl nått otrevligt åt dem med när de skulle hålla på, så börjar de springa mot oss (mig speltorsk och felstav) varpå jag tar av mig jackan ger den till speltorsk då vi var så pass fulla att jag inte trodde vi skulle ha en chans att springa därifrån heller så kan man ju ta konflikten med lite stolthet, börjar gå mot dem och säger väl nått i stil med "you wanna fuckin' go mate?" sen tittar man bakåt då har felstav och speltorsken lagt benen på ryggen så där står man kvar själv. de vart iaf sjövilda och tydligen lite wannabegangsters men på något sjukt vis wingar jag situationen, minns jag sa nått efterblivet att jag var från Malmösyndikatet vetifan om de köpte de dock, efter 10min så har de iaf slutat med att jag står o strular med tjejen som hängde med dem.
  15. Jaha, en veckas griseri i Umeå är över, de har hänt så mycket sjukheter att de inte ens går att beskriva allt, mycket finns på film med, synd man inte kan skriva de bara
  16. Pluswhine men seg månad lossnade ett tag men överlag segt, decent volym för första gången på året samt kul med swings iof : ) edit: bara vevat 4/ & /5 edit2: 10-12k sek upp turrar med
  17. Dåbbel
  18. Sluta tramsa nu pojk, jag o staven tar bilen nu så hämtar vi upp dig runt 00-01 så drar vi till Umeå o beter oss dåligt, det var allt, tack hej! <3
  19. den där jädra krogblackjacken, behövde kontanter för att betala garderoben i fredags på herkan, var sån satans kö i baren så köper för en 5hunka på blackjackborden, vaskar bort nån hundring för artighet då de känns lite gris o ta markerna o dra igen, sen väl i garderoben gick de såklart inte o betala med markerjävlarna, gör en standard lägger dem i fickan, glömmer bort de, vaknar dagen efter och lägger dem i markervaskningsskålen, börjar bli en markant summa där nu, hatar de där jävla spelet
  20. Hade en extremt märklig dröm förra natten då du fick gästspela en sektion, var någon form av dekadent sprängfylla där jag tog en taxi till stockholm för att festa med lite polare, när vi kom dit skulle vi luncha så vi drog till kvarnen för att ta en burgare, väl där så går vi om varandra och bara nickar sådär lite "hey I know you aktigt" du sätter dig sedan 10m bort i min synvinkel och finns liksom bara med i bakgrunden medans jag snackar med min kompis medans du beställt in 20kg pommes med stora hinkar av bea och bara sitter och tömmer bea över pommesen och skrattar, wtf brain? edit: resten av drömmen kan man inte ens ta upp så sjukt de var.
  21. grinda du nån pråfit eller e det bara nyduschade pissluder som gäller?
  22. Idag flyttar felstav in igen så nu här det lockdown-mode några månader framöver! Ska försöka uppdatera lite frekventare här i höst 100k+ nävar på svs är målet i sep, plus endel turrar på andra sajter. Let's go!
  23. bakisbump
  24. många de verkar strula för, här är en nybörjarguide, släpp bilden på imgur, tryck tanka upp, kopiera denna länken, klistra in, klar? bifogar en bild när de gängas. edit: trycker man sedan på "large thumbnail" så får man de i ett gott format; såhär:
  25. första månaden med cg volym som är mer än en session worth sen typ mars/april, obv ingen volym att skryta om oavsett så, får bli bättring antar jag, resultatet e väl fine dock hittade även 10k sek på 10ish winamaxturrar, aka en köööööv. stora månadsplusset är väl att man gått o blivit med sambo <3 edit: fördel lägga till bild
×
×
  • Skapa nytt...