diazo
Members-
Innehåll Antal
3 613 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av diazo
-
Idiotjävlar som träffas online, drar till grekland, hittar på hyss, och ska ut på äventyr. Nu hittar vi på bus!
-
Samtliga åkte in i spellistan, riktig nöt! AZEDIA var helt underbar! stort ty!
-
Många goda tips! kastar in en goding till fyller på lite under dagens grind : )
-
Trötta gamla playlists som man varvat drygt 10 000 gånger, börjat jaga musik på youtube och hittat en del godbitar, även växlat lite i musikstil, dagligen... Likväl, tänkte att jag gör som så att jag lägger upp lite låtar jag gillar, lite jag hittar, osv osv, någon kanske blir glad för lite ny musik men primärt hade det varit tacksamt om det dyker upp lite tips och guldkorn här så man kan bredda sin playlist. Då kör vi då. Störtkär i texten i denna, harmonisk enkel beat, ruskigt mysig till grinden. också den typ av musik jag uppskattat senaste dagarna, harmonisk och enkel. texten går ju bara rakt in i själen, en av mina absoluta favoritlåtar för tillfället. skön remix riktig myslåt skön remix på en klassiker perfekt för att bara försvinna i ljudet och låta tiden flyta iväg Ruskigt skön remix på say lou lous Julian! lite mer dubstepaktig men sådär härligt mjuk skönt sound underbart sound också en fin bit sjukt härlig remix på en riktig myslåt mjukt och härligt sound Mörk lite skrämmande och helt fantastisk! sommarfeeling deluxe på denna Hennes röst... !!! fantastisk låt steerners remix gör denna mediokra låt helt magisk istället! Får räcka för idag, hoppas nån orkar komma med lite förslag på liknande låtar man kan ha missat. Annars får man väl hoppas att någon hittar något intressant. Återkommer när jag hittar nytt örongodis!
-
Heroes serien är magi att spela utan mus. Warcraft 3 towerdefence maps är softa de med. Settlers 2 är riktig magi. annars rekas klassiker som Doom II osv.
-
klassiskt moment 22, klonkar jag har jag råd med en torsk, men då behövs de inte springa, klonkar jag inte har jag obv inte råd med en torsk, så ja, ja svaret blir nej.
-
droppar en post här som hyllning till alla goa och i hopp om att smyga in lite skrattretande spring med samt stort grats till bratten, synd man var tvungen och kaskadskita sönder toaletten efter 300 kaffe samt läsa en bok och missa sluträääjlen
-
FTa en TCOOP annars kastar jag upp en video där jag varvar fontänen i stadsparken naken. Syn från någon? mvh. (in b4 jinx osv..)
-
tror är ju en jädra skillnad på vad man bör göra, kan hata livet när man får in AA pre mot någon som springer bolt, likväl ska de in?
-
På svs vill jag nästan folda AQ där, på PS/liknande vill man ju typ syna av med alla A och en hel del Kx nästan, SvS och bli 3bettad i turrar = hata livet om man inte har AA edit: det menat ska de såklart in men är väl varken överlycklig att få in de o tror inte jag leder så ofta
-
Wednesday Hundred Grand, kunde jag vunnit?
diazo svarade på Anref ämne i Handanalys Flerbordsturneringar
Detta förutsätter ju också att vi får betalt 100% av gångerna fullt ut varje gång vi träffar, att vi aldrig någonsin förlorar när vi settar, sen förutsätter det att vi inte gör som ovan och drar bort hela stacken när vi missar -
Wednesday Hundred Grand, kunde jag vunnit?
diazo svarade på Anref ämne i Handanalys Flerbordsturneringar
öppnar pre foldar mot 3bet förutsatt att inte plats 6 smetar då synar jag af edit: samt jag slår 1200 inte 1600 pre som öppning. -
Ser fram emot som tusan, 215$ 6-max hypersen blir förhoppningsvis mägimäg, blir väl att spela typ allt i NL-texasen förhoppningsvis : ) 5korts plon med rebuy addon 6 hand känns sådär riktigt mysstökig med : )
-
Höj pre, då kan du plocka upp blindsen, som spelat ser de bra ut men tycker inte du ska förutsätta att han har träffat trissen, absolut ingen garanti och du kan inte sätta folk så specifikt på händer, fundera istället över en kombination av händer han kan ha. på river tycker jag du kan trycka in allt istället för att lämna 20 bakom, du kan ALDRIG NÅGONSIN folda, överväg det inte ens med en sådan hand. han kan ha exakt vadsom, 45 för stege turn är absolut inte omöjligt, alla trissar, allt möjligt skräp, man ser väldigt märkliga saker på låga nivåer. kort svar men ska iväg, lycka till i framtiden!
-
Hittar du min svart/gråa Filippa K kavaj på morgonen blir jag överlycklig, sjuk fest du hade igår, många många dämer!
-
välkommen till universitetslivet!
-
Fränt att ta en ny linje i slutet av 2013, ni väljer alltså att ta bort anten, tankar bakom det?
-
Ja de får man väl säga. Så lyrisk över gårdagen att jag nästan vill flytta till KNA, synd man inte hann umgås med någon utöver alla dämerna på Harrys. Mvh nsh.
-
de säljer förköpsbiljetter i receptionen på le hotell, 160pix, säg till så kan jag gå ner o köpa : )
-
Tror falken hade fixat något VIP-paket med köförträde osv där vi kunde ta in några extra så sådant går att lösa PMar mitt nr med så har du!
-
ahh vi blir rätt många, jag ska hem ti falken sen var de litta andra med, tog ett dubbelrum på First Statt hoppas det är fränt
