Så du menar att busschauffören inte skadas? De på bussen skadas inte?
Edit: Du är väl inne lite på det spåret. Men samtidigt tar du inte hänsyn till alla runtomkring. Det finns säkert människor som skulle må jättedåligt av att se det hända.
Hade personen velat dö genom att bli överkörd av en buss. Och om det dessutom fanns en busschaufför som var villig att göra detta, fine. Men gör det någonstans där inte andra drabbas. Liket bör även det tas om hand av busschauffören. Samhället ska inte stå för några kostnader.
Edit2: Jag tycker dock självmord är en väldigt egoistisk handling då det förmodligen drabbar nära och köra.
Nej dina "argument" är inte realistiska, de är färgade av din fadersinstinkt.