Nu har jag också fått skiten. Klickat bort uppgraderingen en längre tid men somna med datorn i sängen igår och den dog. När jag starta upp imorse hade det uppdaterats.
Tidigare kunde jag se 10-15 rader med text. Men med det nya GUIt ser jag endast 3-4 på grund av "pratbubblorna". Vilket skämt. Att designa desktopapplikationer som mobilapplikationer är bara idiotiskt. Här är länk till version 6.20 om någon vill ha. http://download.skype.com/msi/SkypeSetup_6.20.0.104.msi