Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. Är det bättre med "publiceringsverktyg" i Java?
  2. Ptja, allt som oftast så efterfrågar arbetsgivare folk med univeristetsutbildning. Men när du väl är inne i svängen tror jag detta är ganska mycket skitsamma. Ser att de har sammarbete med en del bra bolag. Vad detta innebär vet jag dock inte. Men om du kan få jobb via kontakter till utbildningen så är det ju bra.
  3. Snackades om Kobe på AGs här redan i somras.
  4. Ska du bygga en pokerbot?
  5. Du gör inte själ för ditt nick med andra ord?
  6. Ingångslönen på de flesta IT-konsultbolagen ligger runt 25-30 vad jag vet. 36k är en riktigt bra ingångslön.
  7. Vilken värld lever du i?
  8. Var där förra helgen. Gick inte att boka bord och kändes inte optimalt att gå dit en lönehelg.
  9. Aha, kanske min andra teori då.
  10. Kan förklara varför. Men jag har fått känslan av att de börjat justera priserna även utifrån antalet sökningar som görs.
  11. Incognito mode?
  12. lol Dwight, känns inte rätt någonstans.
  13. Reagerade väl mest på detta "A washed-up actor who once played an iconic superhero". Tänkte direkt på Batman.
  14. HAr bara sett American Sniper och Budapest. Tror inte någon av dem vinner iaf. Läste lite om Birdman. Handlar den om Keaton själv? haha
  15. Har kanske att göra med vilken bransch man är i. Jag har inte arbetat med något av dem. Men jag arbetar nära med bådadera. Det rövslickandet som en PL ofta behöver hålla på med är inte min stil. Är förmodligen annorlunda om du är in house och inte konsult.
  16. Hade tagit controller före projektledare sex dagar i veckan.
  17. Bistro Bon som padrinos säger. Marie Laveau ska också ha bra. Inte testat själv dock.
  18. Är det inte limit eller missar jag något?
  19. Då ska vi se. []Lära mig spela piano (fail förra året) []Köpa ny klocka []Köpa ny motorcykel []Utvecklas i min yrkesroll (innebär förmodligen byte av jobb) []Minst tre utlandsresor (helst tre nya resmål) []Sluta upp att spewa pengar []30HP []220 träningstillfällen []450 i totalen []Ligga med färre []Forsätta på att jobba med att bli en bättre människa
  20. Nu hänger jag inte med? Finns Bistro Bon i Gbg med?
  21. Jag har inte testat någon av de dressingarna själv. Men hört mycket gott om dem. På donken äter jag endast (dubbel)cheese eller vanliga burgare. Då tar jag fyra köttbitar och kastar in mellan två bröd. Ska eventuellt ner till Gbg om någon helg. Hört att 2112 ska vara väldigt bra. Bättre än Bistro Bon enligt en kompis. Vilket jag har svårt att tro. Men du säger alltså The Barn. Vilket ligger närmst Park Lane?
  22. Låter som det är någon av dina tjejers uppgift att göra det där!
  23. Vilka ställen tänker du på i Vasasatan mer än Oljebaren, Flippin' och Prime (är det i Vasastan?) Dressing: http://www.hamburgare.org/hamburgerdressing/ Edit: Att det inte finns något bra ställe nere i stan kan jag inte förstå. Visst så finns Grill och Riche, men svårt att bara droppa in där. Har dock inte testat Bar Burger Café i Kungsträdgården. Är det något att ha?
  24. Jag har testat alla bröd jag kommit över. Brooklyn, ICAs surdeg och ICAs brioche. Brioche är helt klart bäst, följt av surdeg. Sen kommer Brooklyn. ICA-bröden har jag dock inte sett på ett tag. Så vet inte om de utgått. Det bästa alternativet är att baka själv. Ett bra recept: http://www.hamburgare.org/hamburgerbrod-a-la-spotted-pig/
×
×
  • Skapa nytt...