När det är en intervju där de kontaktat mig brukar jag gå ditt oförberedd första gången. Ta det som det kommer. Har aldrig varit några problem och alltid kommit vidare.
Den återkommande punkten är att du ska berätta lite om dig själv, jobbmässigt och hur du kommit dit du är idag. Så det kan du förbereda dig på.
Edit: Fast det var ju du som kontaktat dem initialt. Läs på lite om företaget och deras produkter. Förbered lite frågor. Tänk ut varför du passar för tjänsten som du sökt. Men annars föredrar jag även här att ta det lite som det kommer. Har du redan ett jobb i ryggen är det lättare att slappna av.