Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. Gillade också Forever US. Tyvärr blir det inte fler säsonger.
  2. Tror nog du får serva så om du vill. Men varför skulle någon vilja det?
  3. Flippin är inte ens topp 5. Inte testat Tweed, men Oljebaren och Bun Meat Bun är väldigt bra.
  4. Flippin är inte ens topp 5.
  5. Det är ju bara så det är och ska vara, effektivt. Idioterna som går på fel sida mellan centralen och t-centralen dock.
  6. När det är en intervju där de kontaktat mig brukar jag gå ditt oförberedd första gången. Ta det som det kommer. Har aldrig varit några problem och alltid kommit vidare. Den återkommande punkten är att du ska berätta lite om dig själv, jobbmässigt och hur du kommit dit du är idag. Så det kan du förbereda dig på. Edit: Fast det var ju du som kontaktat dem initialt. Läs på lite om företaget och deras produkter. Förbered lite frågor. Tänk ut varför du passar för tjänsten som du sökt. Men annars föredrar jag även här att ta det lite som det kommer. Har du redan ett jobb i ryggen är det lättare att slappna av.
  7. aa okej, förstår inte varför de inte använder Swish. Det var iaf skönt att jag slapp skicka in formulär för att öppna ett ISK.
  8. Via vanlig kontoöverföring? Tog nog 5h för mig från ICA-banken.
  9. Nu lyckades jag lägga en order. Skönt att missa dagens uppgång.
  10. Instämmer även jag i kören. Det är väl fan att banken ska ta så lång tid på sig att skicka över pengar.
  11. Nu hade jag visserligen ett annat jobberbjudande på bordet. Men jag pekade på hur mycket jag utvecklats sedan sist. Hur mycket pengar jag faktiskt drog in till företaget i relation till vad jag kostar dem. Att mer seniora kollegor kommer och frågar om min hjälp och värdesätter min input högt. Att projektledare lämnar in önskemål om att få mig till deras projekt, likadant med kunder. Konkreta saker helt enkelt.
  12. Dessa har jag beställt och ska testa. https://forums.oneplus.net/threads/xiaomi-piston-3-0-released.286016/
  13. Tror han var sarkastisk.
  14. I Stockholm vill du inte ha halvförsäkring. Till skillnad från vilt så kryllar det av idioter här.
  15. Tänkte svara, men nivån av PK-het vid val av kön fick mig att avstå.
  16. Det är lite trist. Jag hade inte jobbat övertid då, om det nu står i avtalet. Så hade chefen fått ta hand om skiten sen. För övrigt har vi det ganska bra i Sverige. Kollegor i Danmark och Holland har inte restid eller komp/flex/övertid.
  17. Se till att få komp istället då.
  18. Så du har övertid men får inte betalt för det?
  19. Tyckte Bistro Burger var bra. Lite dåligt med salt och peppar. Annars inget att klaga på direkt.
  20. Testa balanda entrecôte med högrev. Mycket bättre imo. Brukar själv köra 70/30 högrev/entrecôte.
  21. Babas ligger i Rågsved om jag inte minns fel. Inte testat men hört bra saker. Även hört mycket bra om Burger Bistro i Märsta. Men i ärlighetens namn, vem åker till Märsta?
  22. Så Ken Ring vill alltså att ungdomar ska bli kriminella?
  23. Okej, har bara käkat lunchbiff och lunchkyckling på jensens. Det är iaf prisvärt.
  24. Det där kostar väl en hunka? Inte mycket att klaga på.
×
×
  • Skapa nytt...