Jo de är unga, men de har inte bördan av att vara 18 år och att ha kostar £30M. Johnson måste spela så lite som möjligt, det är iaf säkert. Enrique tycker jag är helt okej. Sen finns Flanagan som gjorde det bra förra året. Som sagt, vad jag sett är jag inte speciellt orolig för offensiven. Så länge Sturridge håller sig hel. Men givetvis vill jag ha in en bra anfallare till.
Haha ja jag var väl kanske lite hård. Men de var inte speciellt överlägsna förra säsongen. De har samma lag i år, medan iaf Chelsea och Arsenal (hatar att säga det) ser riktigt bra ut.