2007: 600% (frirulle till Australien biter bra)
2008: 500%
2009: 450%
(Cirka $7k instoppat i spel i år, cirka $31k uttaget, lite höftat pga vissa är i Euro. Jag har exakt koll såklart i mitt excelark, men det blir en övning för årsbokslutet).
Betsson Estoril $4 000 (Iskall)
EMOP Tallinn 1 600 € (Kom till finaldag, dock out of money)
Irish Open $6 500 (9-14 april)
EPT Köpenhamn $10 000 (ITM $10k)
WPT Venedig $8 700 (tidigt maj)
Jag använder den gängse pokernotationen där 100% är pengarna tillbaks. Dra bort 100% på varje årtal om ni använder korrekt ekonomidefinition.
Det är faktiskt inte så illa pinkat av en kille som egentligen ogillar tävlingar. Men nej, jag skulle inte palla att heltidsgrinda turrar, då skulle jag bli så dum i huvudet.