Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. Måste ju varit 500bb bord han lirat då
  2. 60 blev faktiskt standard betet sen, men problemet är då att majoriteten av bordet synade, varje gång.. Men jag bettade 120 av ren oerfarenhet antar att jag var rädd för dom synar in med halvtaskiga händer och sedan äckelfloppar mot mig iaf så vi besitter med ~100BB Och det sluta med att jag vek den, sen checkar dom ner den på brädan 3 8 A 7 10 BB visar 9:heart: 9:spade: och cut-off visar 4:diamond: 4:heart: Det var här mitt uppvaknade var, snackade med killen bredvid mig och han sa att 3-bet / 4-bet och t.o.m 5-bet har typ inget värde här.. fick sedan lära mig att BB killen vart totalt värdelös och lämnade 2h senare efter att ha bustat 2-3 inköp Någon som har tips för att hur man ska kunna hålla fokus när man spelar live cashgame ?
  3. har växt upp med pokern (mörk poker då ) och lirat texas i ungefär 4-5år.. men aldrig blivit seriös med det är helt enkelt för glad för att kunna låta bli och skotta .. så just nu spelar jag ingenstans men siktar på att ge mig fan på att klara bygga rulle.. kör du alltid med 60inköps regeln ? tänkte på dem 12k till 1/2
  4. hela dagen tjatade min arbetskollega om att jag skulle hänga med till casinot efter jobb för att lira 10/10 .. kom igen nu för fan slutet av dagen blev jag megataggad och åkte med han, nu kom jag precis hem +2500 medans min polare backa runt 6k.. Ni ska få en hand som utspela sig när jag suttit ner ca 5 händer Lyfter J:heart:J:spade: på SB cut-off limpar 10kr, knappen viker och jag slår 120kr BB slår blixt om till 400 och cut-off synar Hur gör jag här???? har knappt någon information om killarna
  5. eftersom jag är för lat för att hoppa tillbaks i dbn, hur mkt börja du med osv ? hur länge har du lirat på svs?
  6. dagens ord från fittkramp.se Baconlindad falukorv Förklaring:Då man lindar in sin manslem i bacon för att locka till sig överviktiga kvinnor och/eller män.
  7. Rätta mig om jag har fel ,men just step E är väl i valutan euro? så tror ni menar step 5 eller värda 215 euro =)
  8. oh got damn im busted! får väl ta å kolla ikapp någon kväll snart.. diggar även klippet när du å shazaam tittar på koppel till ohund å third eye, HAHA
  9. lol std imo!
  10. där ser man, såg inte dig iaf ^^ skrik fisk nästa gång eller ngt dagens bild
  11. oh ja, följde alla o-zone och basementality battles slaviskt innan, slarvat lite med det på sistone.. Dock gillar jag fan ta mig P-J och third eye bäst.. vet inte varför
  12. höh , vart fan såg du mig ? clownen jävla nit visste du att det hänger en kille från o-zone battles på forumet?
  13. Bra jobbat när man försöker BANTA, så ringer morsan och erbjuder sig att bjuda på burger king, hur fan ska man kunna motstå det? KLONK
  14. omfg, hur fan kan jag ha missat dig här? Herregud vad jag skrattade..
  15. En rolig idé jag fick, istället för att skriva... varför gör vi inte videos där vi säger det vi tänkt skriva? HAHAHA
  16. ah ok, låter som du varit där innan ? ja där var en del engelsmän men dom vart skithärliga å festa med
  17. Har blivit kallad fisk mer än vad det är inlägg i denna dagbok varje gång jag dragit in ett FD, eller vänta, vare hålpipa? FÖR ÖVRIGT grymt bra låt!
  18. oh slaktis where aaare u?
  19. Måste fråga, vart på rhodos ska du? Var på faliraki beach förra året och det var extremt härligt!
  20. eftersom jag är berättigad a-kassa och under 25år, måste jag i princip få en praktik inom AF nu , tyckte dom, och jag får samma summa som jag skulle få om jag varit arbetslös vilket nog landar på ~6-9k i månaden skulle jag gissa på , allt sånt här (klabb? ) är nytt för mig, ska på informationsmöte nästa vecka, får se vad dom säger där. hatar ochså att han utnjyttjar systemet genom att sätta en praktik istället för provanställning, det ska noteras att hans fru jobbar på AF så det är väl logiskt varför han gjort så.. Det värsta är att tjänsten jag praktiserar på hänger ochså på ifall han som hade denna tjänst, klarar av att jobba på kontoret istället, gör han inte de får han tillbaks sin gamla tjänst och jag blir utkickad, skoj va?
  21. kanske för att avståndet mellan ögonen minskar ju äldre dom blir?
  22. Lite stolt är jag för att jag lyckades knäcka vem Frysbilsmördaren var innan dom visa i dexter! Eller ja det var den jag trodde det skulle vara Vet inte vad det är för känsla jag har men det är precis som det känns som att jag vill att livet ska förändras, men det gör den inte och det är fett tråkigt.. är det de som man kallar för depressioner? Anyhow så har jag sommarjobb till 31aug som bemanning (tim anställning) och påbörjar en praktik genom AF 1augusti på ett litet lager här i landskrona, känns rätt så okej endå trots omständigheterna så tror jag verkligen på denna tjänst, har praktik i 6månader och om jag sköter den lovade arbetsgivaren fast jobb direkt utan provanställning! Så man får kämpa på nu i 6månader.. Btw så har jag tankarna på att gå ner i vikt alt deffa , lust att hjälpa mig på den fronten soni? Vilket fall som ska jag sova nu, jobb imorgon 8-18 ledig tisdag sen jobb ons 8-19 jobbar 17-22 på tors sen ledig fre lör sön känns gött, fast efter gårdagen tror jag faktiskt jag ska försöka vara nykter.. dock så kommer ju landskrona karnevalen nu och då rycker det i sprittarmen som fän!! sen helgen efter är det ju hbg festivalen, omg .. jävlar va långt inlägg de blev nu men sånt händer.. dags å sova, Puss! har även tänkt på tanken varför dom ALLTID i filmer / serier skriker på personen dom jagar innan dom börjar springa: "HEY STANNA!!" precis som personen i sig kommer stanna.. samma här i dexter börjar kommisarien springa efter en person som GÅR, sen när han skriker HEY stanna, så börjar personen i sig springa.. BRA JOBBAT! detta har förekommit i många serier/filmer jag sett så det kanske är lite av en kliché?
  23. Ja din syn utav min allin med k4 off var en riktig klassiker!
  24. såja , klonkade 215$ biljett i pf turren, fint!
  25. uw Jag bara tänkte på det så börja ni undvika varandra i spelet... När får vi ticketsen?
×
×
  • Skapa nytt...