Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. runt 200/300 landar det på , har lagt till dig på fejjan så kan bjuda in dig där =)
  2. Pokerturre 6/8 in LA, sugen ?
  3. you wish;-)
  4. Lurade min polare med samma spoiler om HP, har inte berättat att jag ljög än ;D Antee är det du som ska vara med på din gata på tors?
  5. Jag får ju hämnas med en alldeles egen
  6. mitt inne i säsong 2 av dexter, och det enda jag kan säga är att jag STÖR mig på kommisarie DOAKES jävla mustach, raka av den för helvete
  7. Har en polare som lirade 20/20 , han plussade drygt 20k, ingen du la märke till? Jag tänkte snart dra dit och lira 10/10 iaf.. lirade 400krs turren igår och den är riktigt skoj att lira
  8. standard .. PokerStars spel #64684507769: Turnering #412291068, $5.00+$0.50 USD Holdem No limit - Nivå I (10/20) - 2011-07-17 20:01:21 CET [2011-07-17 14:01:21 ET] Bord '412291068 17' 9-max Plats #4 har knappen Plats 2: Charibert (1530 i marker) Plats 3: uddinho10 (1490 i marker) Plats 4: PvPapco (3000 i marker) Plats 5: PUCKEN453 (1480 i marker) står över Plats 6: KillerBoo (1500 i marker) Plats 7: jatten4 (1500 i marker) Plats 8: amfibie77 (1500 i marker) Plats 9: packit (1500 i marker) står över PUCKEN453: lägger small blind 10 KillerBoo: lägger big blind 20 *** HÅLKORT *** Utdelat till PvPapco [Th 7h] jatten4: fold amfibie77: fold packit: fold Charibert: raise 40 till 60 uddinho10: fold PvPapco: call 60 PUCKEN453: fold KillerBoo: call 40 *** FLOPP *** [9h 2d 8d] KillerBoo: check Charibert: bet 106 PvPapco: call 106 KillerBoo: fold *** TURN *** [9h 2d 8d] [8c] Charibert: bet 255 PvPapco: call 255 *** RIVER *** [9h 2d 8d 8c] [9s] Charibert: bet 1109 och är all-in PvPapco: call 1109 *** VISNING *** Charibert: visar [4c 4d] (två par, nior och åttor) PvPapco: visar [Th 7h] (två par, nior och åttor - tia sidokort) PvPapco vann 3130 från potten Charibert gör rebuy och får 1500 marker för $5.00 *** SAMMANFATTNING *** Total pott 3130 | Avgift 0 Bord [9h 2d 8d 8c 9s] Plats 2: Charibert visade [4c 4d] och förlorade med två par, nior och åttor Plats 3: uddinho10 foldade innan Flopp (satsade inte) Plats 4: PvPapco (knappen) visade [Th 7h] och vann (3130) med två par, nior och åttor Plats 5: PUCKEN453 (small blind) foldade innan Flopp Plats 6: KillerBoo (big blind) foldade på Flopp Plats 7: jatten4 foldade innan Flopp (satsade inte) Plats 8: amfibie77 foldade innan Flopp (satsade inte) Plats 9: packit foldade innan Flopp (satsade inte)
  9. Efter nästan 6h åkte jag ut på 5e plats utav 27 man, och där var 3 priser... åkte med 88or mot AQ, hatar coinflips.. ah ja fett skoj var det att lira iaf!
  10. Casinot idag, 300+100 turren, brukar vara rolig att spela ..
  11. megagrym kväll avklarad! förfest här sen utgång sen efterfest med clownen, riktigt nice!
  12. Varför ?
  13. Lingon i hängmattan Förklaring:När tjejen har sin röda period och använder binda
  14. E DE EFTERFÄÄÄST PÅ NGÅNS BALKOnG? OH JA hem hämta vodka sen kör vi igen see ya fockers
  15. Jag skeppade och han synade , Jag vinner med min AK mot hans AQs
  16. Så kör du på olika betsizing beroende på poss?
  17. En fråga, varför 3.5BB?
  18. GL ! vi ses kanske vid borden
  19. precis hemkommen från jobb och nu går jag å blir full =)
  20. Par händer senare lyfter jag A:diamond:K:heart: på knappen och 4 limpar, jag slår 100 och jag minns inte om det var BB eller UTG som reraisar till 240, hur gör vi här?
  21. jag hamnade faktiskt bredvid en som plugga i malmö och han var jättetrevlig, han som berättade att 3-bet å sånt har inget värde, f.ö försökte jag snacka så mycket som möjligt, på så sätt hålla fokus och tog några rökpauser, men jag verkade vara en av få som rökade ... tradigt Tråkigt att inte planking blev en hit i sverige..
  22. Jag tror någon precis plankade din häst...
  23. Är sugen på att köpa ny datorskärm , minst 23" Tips?
×
×
  • Skapa nytt...