Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. vet inte varför jag kom tillbaks här.. gamla vanor i guess, lirar knappt poker längre, bara jobbar å sover.. har iaf kvällsbadat i havet 2 kvällar i rad nu, riktigt uppfriskande!
  2. sucks to be you!
  3. lycka till med grindandet ikväll clownen.. http://pokerforum.nu/forum/full-tilt-poker/65317-alderney-drar-licensen-foer-full-tilt.html http://www.poker.se/nyheter/77959901/full-tilt-far-licensen-indragen.html
  4. Dom här ska lätt införskaffas!
  5. slaktis, where areee u ?? Kan inte annat än digga denna ljuva låt, snart dock sönderspelad!
  6. Blir mycket info att ta in i S2 kan jag säga!
  7. För att underlätta lite; Options -> Lobby Options -> Lobby settings .. sen kryssa ur "Bring Lobby to front"
  8. Jag ligger sammanlagt 14616kr back på svs sen jag öppnade kontot .. oh my fucking god!
  9. hör och häpna, jag drack inge sprit igår:shock:
  10. Ola coooooonny va gör duuu ? loftanisse
  11. jag tror svenska spels servrar laggar!
  12. Till alla haters: Till Soni Och en fruktansvärt svenneglad midsommar på er! Eftersom det är fjortisfyllornas dag så borde jag bli aspackad idag, right?? only time will tell!
  13. Im right here baby
  14. trött på det internet tramset så jag skiter i de, bye bye dagbok och till alla haters, fuck er
  15. Lilla pojke jag kommer straffa dig, den tiden som du SKULLE lagt här , den måste du lägga på mig på msn har inget emot att sitta snacka skit med dig på msn, vem fan behöver poker egentligen? livet handlar om sprit brudar knulla, det gör de för mig just nu iaf =)
  16. jag tror nästan jag slår dig (fastän de suger att göra det) får ca 5k till 5.5k (försäkringskassan) med en hyra på 2900 Och mobilräkningar på ca 1.1k
  17. Känner folk som lirat längre än mig , gulat och fått börja om, så ditt argument håller inte riktigt Blir bara så irriterad när folk inte kan sätta sig in i ens situation och bara okej, va trevligt att du kom till insikt att du behövde en paus från poker. Och enda anledningen just nu till att jag hänger i DBn är pga det goa sällskapet, men desto fler dumma kommentarer och påhopp från oinformerade idioter , desto mindre kommer jag komma tillbaka , thats it.
  18. har inte kännt för det, plus megafattig, existensminimum är 7k men atm lever jag på 5.5k i månaden
  19. En stor del av att hitta motivation och uppförsbacke är att analysera sitt eget spel , GRUNDLIGT; kanske borde testa det? spela 2h och analysera i minst 2h t.e.x
  20. coolt, såg på fiskesnacks hemsida massa bilder på feta karpar från frankrike och bulgarien, Sjukt nice! måste ta mig tid till att fiska, enda problemet är att jag inte vet vart jag lagt mina fiskegrejer
  21. Vet ni vad, på onsdag har jag inte spelat poker på 2veckor:)
  22. Karpfiske eller ?
×
×
  • Skapa nytt...