Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. alltså jag vet verkligen inte var jag står här, hur ska jag agera på flopp, och vågar man skjuta turn?? e de ok att vara passiv och syna ner typ 3 gator? Vi är iaf ungefär 68 kvar utav 1165 PokerStars Game #69639520774: Tournament #457919429, $2.00+$0.20 USD Hold'em No Limit - Level XIX (600/1200) - 2011/10/28 11:01:26 CET [2011/10/28 5:01:26 ET] Table '457919429 17' 6-max Seat #1 is the button Seat 1: borisoreilly (51042 in chips) Seat 2: marikaaa79 (25045 in chips) Seat 3: Foety13 (88896 in chips) Seat 4: PvPapco (66910 in chips) Seat 5: donnymacq (50487 in chips) Seat 6: allin846 (86621 in chips) borisoreilly: posts the ante 150 marikaaa79: posts the ante 150 Foety13: posts the ante 150 PvPapco: posts the ante 150 donnymacq: posts the ante 150 allin846: posts the ante 150 marikaaa79: posts small blind 600 Foety13: posts big blind 1200 *** HOLE CARDS *** Dealt to PvPapco PvPapco: raises 1800 to 3000 donnymacq: folds allin846: folds borisoreilly: folds marikaaa79: calls 2400 Foety13: calls 1800 *** FLOP *** marikaaa79: checks Foety13: bets 4800 PvPapco: calls 4800 marikaaa79: folds *** TURN *** Foety13: checks PvPapco: checks *** RIVER *** Foety13: bets 7200 PvPapco: ???
  2. på vilken sida?
  3. sist jag drack mackmyra slog det så in i helvete i huet !
  4. Fint
  5. hahaha ty! dricker du?
  6. hmmm SKÅL!
  7. Existerar inte det redan , så är det här i Ghetto landskrona, dom flesta krogarna har värdar som kollar leg på folk som verkar vara under 18 =)
  8. Det är en som röstat 5 stjärnor på denna DBn, hmmm undrar vem som gjort det ;D
  9. ja okej, en "polare" , ja en "polare" till mig onanerade i en bastu, spruta sig själv i ögat..
  10. Samma sak hände ju faktiskt Akon , ehm fast han blev straffad
  11. eller hur, jag som litade på mohammed som ville sälja sin nya dator billigt utan kvitto..
  12. Kan säga såhär, hade du spännt på en brud som du dragit hem från krogen, och det visat sig att hon var 97a så hade jag verkligen inte klandrat dig, snarare fråga dig om du sa till henne att komma tillbaka om några år
  13. Och du tror att du har för mycket skönhet? snarare kanske du skulle behöva översköning
  14. Så in i helvete
  15. Bra jobbat
  16. btw spelar du några fps spel?
  17. Schumme du ska gissa låt titlar också!
  18. prövat och lira hög någon gång? har hört att de e ev+
  19. kan du gissa låtarna ?
  20. you go girl!
  21. Har faktiskt ett erbjudande om jobb i barcelona liggandes, och kan tänka mig härliga grindstugor om jag bestämmer mig för att dra dit, hela grejen är att själva jobbet är telefonförsäljning.. fortsättning följer!
  22. utveckla
  23. I det stora hela, för mycket skräpmat och läsk, speciellt sockerläsk. Har varit fet sen jag var typ 8-9 Rätt så roligt mtp att jag var modell för brio när jag var 6-7
  24. har du sett hur 15/16 åringarna ser ut idag eller ? better not to ask, but still fuck!
×
×
  • Skapa nytt...