dom tror dom är duktiga på att trolla, men ickE!
på mina backdagar spelar jag något random casino och plussar €200 gratis pengar, blir skitglad tills jag inte får ut dem!
trololol
Tja! lite sent ute men denna turnering blev planerad i sista sekund..
kommer hållas en 900+100 Freezeout imorgon kl13
30k startmarker 30minuter blinds max 40 deltagare.
änsålänge är vi 13 reggade och hoppas på fullt hus
cashgame kommer liras efteråt och är någon sugen är det bara att pma för info
hoppas jag lagt denna i rätt kategori
Som den tjockis jag är måste jag fråga vad pizzerian heter
Käkade på pizzeria Bomb uppe vid stattena typ förra veckan och pizzan var SJUKT GOD! Nya favvostället för en turist som mig =)
jag vet men det är sjukt skoj, brukar själv spela det med polare men då kör vi öppna kort och att man får dra ifrån kortleken i tur och ordning, vilket gör att man kan bli tjock om man chansar fel, sjukt skoj!
Woooooow va grym jag är helt sjukt...
Hej PvPapco,
Du avslutade turneringen på 47:e plats. Priset USD 17,22 har
krediterats till ditt konto för riktiga pengar.
GN!