sturedenstore Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Tjena, tänkte höra lite vad ni tycker om cardrunnersvideos. Är de så bra som många säger? Hur mycket ger det att titta? Är det värt pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Ja Mycket ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Edit. Ångrade mig. Torrents är väl inte tillåtna om jag inte missminner mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 JaMycket ja . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Nej, allt är en scam. Spread the word. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 JaMycket ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Nej de ger ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Björn85 Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 verkligen ingenting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FlexWheeler Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Håller med CR är överskattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Att folk aldrig lär sig. CR och böcker är totalt värdelösa, dem vill bara tjäna pengar på dig. Enda sättet att bli riktigt bra är att kolla på hight stakes poker och liknande. Man lär sig asamycket av proffsen som man kan anamma på sina micro-bord. Antingen lyssnar du på mig eller på stackbrat, det är upp till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladiatorn Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Att folk aldrig lär sig. CR och böcker är totalt värdelösa, dem vill bara tjäna pengar på dig. Enda sättet att bli riktigt bra är att kolla på hight stakes poker och liknande. Man lär sig asamycket av proffsen som man kan anamma på sina micro-bord. Antingen lyssnar du på mig eller på stackbrat, det är upp till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 bara jag som tycker att 90% av alla filmer på cardrunner faktiskt är värdelösa? är någon enstaka sevärd imho. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 bara jag som tycker att 90% av alla filmer på cardrunner faktiskt är värdelösa? är någon enstaka sevärd imho. Visst är kvaliten väldigt varierande. Men en pokerspelare som är väldigt grön har nog mycket att hämta i 95% av alla lowlimit-filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FlexWheeler Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Att folk aldrig lär sig. CR och böcker är totalt värdelösa, dem vill bara tjäna pengar på dig. Enda sättet att bli riktigt bra är att kolla på hight stakes poker och liknande. Man lär sig asamycket av proffsen som man kan anamma på sina micro-bord. Word Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Men jösses då, så svårt det är att ge ett seriöst svar på en seriös fråga. Själv har jag ingen aning och skulle gärna vara intresserad av ett vettigt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Dom är helt klart värda den där 25-lappen i månaden, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 28 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2007 Att folk aldrig lär sig. CR och böcker är totalt värdelösa, dem vill bara tjäna pengar på dig. Enda sättet att bli riktigt bra är att kolla på hight stakes poker och liknande. Man lär sig asamycket av proffsen som man kan anamma på sina micro-bord. Antingen lyssnar du på mig eller på stackbrat, det är upp till dig. Fattar inte varför du ödslar tid och ansträngning en kväll som denna på att tillföra absolut noll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 28 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2007 Dom är helt klart värda den där 25-lappen i månaden, tycker jag. Kan man säga upp medlemskapet efter säg 1 månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Filmerna ger ju ingen "aha-upplevelse", men ibland hittar man småsaker man kan bli bättre på. I stort sett alla filmer jag har sett (20-25 st) tycker jag har varit klart sevärda, även om man såklart inte blir en bättre pokerspelare av varje video. Det finns en Allt om Cardrunners-tråd btw: http://pokerforum.nu/forum/studier/21960-allt-om-cardrunners.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Fattar inte varför du ödslar tid och ansträngning en kväll som denna på att tillföra absolut noll. Ok, fair enought. Jag rekomenderar verkligen CR till alla nybörjare. Bättre källa för pokerkunskap är enligt mig svårt att hitta om man inte känner bra pokerspelare irl. Så det är värt kostnaden för medlemskap flera gånger om. Nu har jag både varit snäll och elak ikväll. Min dag är fulländad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 28 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2007 Ok, fair enought. Jag rekomenderar verkligen CR till alla nybörjare. Bättre källa för pokerkunskap är enligt mig svårt att hitta om man inte känner bra pokerspelare irl. Så det är värt kostnaden för medlemskap flera gånger om. Nu har jag både varit snäll och elak ikväll. Min dag är fulländad. Se de var väl inte så svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Se de var väl inte så svårt Inte speciellt roligt heller.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Kanske det finns komiker-dedikerade forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Nöt massa händer så får du egen erfarenhet och bättre förståelse/känsla för spelet. Just my 2 (drunken) cents... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts