Gå till innehåll

Cardrunners videos


sturedenstore

Recommended Posts

  • Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är det mest multitablande lirare? Är ganska tråkigt att bara sitta och se ett bord.

 

mid och higstakes brukar vara två bord. Small stakes är ibland fyra.

 

Det blir dock inte "tråkigt" som du beskriver det utan instruktören brukar ju prata mer allmän strategi om han inte spelar en hand. Taylor Caby pratar ju så att örorna blöder sönder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon som har koll på hur deras licenssystem fungerar?

har konto hos dem och önskar spara ner videos som jag sen vill spela på min andra laptop (som ej har internet), kan jag då bara kopiera licensen från mina dokument eller måste det verifieras varje gång jag ska titta på videon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon som har koll på hur deras licenssystem fungerar?

har konto hos dem och önskar spara ner videos som jag sen vill spela på min andra laptop (som ej har internet), kan jag då bara kopiera licensen från mina dokument eller måste det verifieras varje gång jag ska titta på videon?

 

"How can I watch videos offline when I am not connected to the internet?

 

Yes. After obtaining a license for a video, via Windows Media Player 11, the license will be valid for 14 days before you are asked to login again. Simply download, open, and login to obtain a license for every video you want be able to watch offline and you will be able to play the video(s) without an internet connection until the license expires."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Hur är det i längden?

 

Säg att man har sett ett stort antal videor, lyckas tutorerna med att erbjuda sådana personer något nytt eller håller de på med samma strategitjat från video till video?

Tycker personligen att det i princip samma "strategitjat" i alla videos.

Visst försöker dem ha en viss inriktning på en del filmer. Men om cr-intruktören hade planerat att fokusera på t.ex 3-bett preflop, så behöver det ju ändå inte bli mycket av den varan under 30min 2-tablande. ;-)

 

Verkar som om dem oftast brukar köra med det materialet dem får ihop under deras halvtimme. Tycker att dem ibland skulle kunna filma om på nytt, om all action uteblir eller om den tänkta inriktningen inte går att visa praktiskt.

Men att dem står fast vid deras första inspelning oavsett, är på både gott och ont.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cr är värdelöst. det snarare fördärvar ditt spel än förbättrar det.

 

Nej! Lyssna inte på det här! Mycket bra spelare förklarar på ett bra sätt varför de spelar som de gör.

 

En och annan kan säkert bli sämre av att kolla på cardrunners filmer, men i så fall beror det på att den som kollat har missuppfattat filmerna/inte klarar av att tillämpa råden och idéerna i sitt eget spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har någon favorit av dom som gör vidoes på lägre stakes? Jag gillar sixpeppers smallstakes videos, men mottar gärna kommentarer om detta.

 

Sixpeppers är bra, i övrigt är mina favoriter Brystmar och Fabian(bäst men har ju inte gjort så jättemånga än). Sen fungerar ju CTS, Townsend och Green Plastic även fast de spelar på 10 ggr så höga stakes, är ju lugnt de bästa instruktörerna.

 

Verneer skulle nog kunna bli bra om han gjorde en video på lite högre nivå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...