Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Skulle tro att det är frakfritt, men säkrast är väl att lusläsa T&C eller maila supporten.
Jag har lusläst utan att hitta någon avgift. Någon som vill ha 56 st kepsar? ;)
  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Skulle tro att det är frakfritt, men säkrast är väl att lusläsa T&C eller maila supporten.

En annan har precis poäng till en keps och börjat jobba upp sig mot en mössa ;)

Postad
http://www.partypoker.com > My account > Players Club Points and redemption options.
Man hade ju en del poäng där. Ingår frakt om man beställer lite prylar? Jag vill absolut inte råka ut för någon som helst kostnad för de där varorna! =)

With regards to your query, I would like to inform that there will not be any shipping fee from us, if you redeem your PartyPoints. This is a special promotion provided to PartyPoker players.

Postad

Då jag var väldigt färsk på online poker signade jag upp på partypoker genom en spammare .. Det jag undrar över är hur jag utan att behöva sätta in några pengar fick $50 av honom. Han tjänar väl inget om jag inte sätter in några pengar, eller har jag fel?

Postad

Spara poängen. Party ska visst införa nya varor framöver. Kanske finns nått värt att köpa då. (Jag hoppas på mer pokerrelaterade saker som chips och lekar etc).

Postad

Är det någon som har varit med om att pengar insatta med NETeller tagit lång tid att komma fram?

Jag har spelat på andra skin tidigare, men inte på Party. Hade skapat ett konto tidigare och nu förde jag över $500 från NETeller. Pengarna är dragna, men de har efter 40 minuter inte kommit fram till mitt Party-konto.

Självklart har jag mailat support, men jag tänkte att någon här kanske kunde lugna mig tills de vaknar till liv.

Postad
Självklart har jag mailat support, men jag tänkte att någon här kanske kunde lugna mig tills de vaknar till liv.

Förmodligen har dina pengar nappats av en nätpirat och både ditt Neteller- och Partykonto kommer att bli spärrade för evigt.

Skämtåsido, pengarna ska faktiskt komma fram på momangen. Låter väldigt märkligt.

Postad

En fråga, orkar inte bläddra igenom alla 15 sidorna. =/ Jag har haft konto på Party, men stängde det för att kunna lira multi. (Jag mailade support å sa att de skulle stänga mitt konto). Och nu vill jag lira på party igen för att få pokertracker gratis från PSO. Så jag undar; kan jag öppna ett helt nytt konto från en annans dator på party? och ändå använda samma emailadress osv. ?

Väldigt tacksam för snabbt svar.

Postad
En fråga, orkar inte bläddra igenom alla 15 sidorna. =/ Jag har haft konto på Party, men stängde det för att kunna lira multi. (Jag mailade support å sa att de skulle stänga mitt konto). Och nu vill jag lira på party igen för att få pokertracker gratis från PSO. Så jag undar; kan jag öppna ett helt nytt konto från en annans dator på party? och ändå använda samma emailadress osv. ?

Ja det ska gå.

Jag lirar på samtliga partyskins. Har reggat mig på olika datorer varje gång.. men använder alltid samma mailadress.

Ska även gå att ta bort någon fil i datorn så man kan regga sig från samma dator.. men jag har aldrig fått det att funka.

/Daniel

Postad

Jag kan väl ta en ;)

Postad
Så jag undar; kan jag öppna ett helt nytt konto från en annans dator på party? och ändå använda samma emailadress osv. ?

Troligen inte, om du nu redan har ett konto sedan tidigare. Ett konto skall vara nerstängt minst 6 månader innan man kan få öppna nytt. Om du vill spela igen lär du istället få öppna ditt gamla konto...

Postad

okej, tack för svaren. Någon av er som har ett förslag på hur jag kan göra för att kunna spela där nu snart och kunna ta bonusen? Det borde ju gå att skriva in mig i min systers eller papas namn eller liknande, men från en annan dator? Och vad jag har förstått så måste jag ha samma E-mail adress som jag ahr på NETeller om ja ska kunna använda det. Går de att göra på det viset?

Postad

Att party 0.5/1 FL kryllar av fruktansvärt dåliga spelare vet säkert alla, men är det så att 1/2-3/6 fakiskt har blivit delvis utfiskat? Jag har kollat lite på storlek på potter, mm. Visserligen "dåliga" tider. Uppfattningen jag har är hursomhelst att nämnda nivåer är fruktansvärt mycket "bättre" (sämre? :)) på Prima.

Eller ändras spelnivån VÄLDIGT mycket på nätterna?

Postad
Att party 0.5/1 FL kryllar av fruktansvärt dåliga spelare vet säkert alla, men är det så att 1/2-3/6 fakiskt har blivit delvis utfiskat? Jag har kollat lite på storlek på potter, mm. Visserligen "dåliga" tider. Uppfattningen jag har är hursomhelst att nämnda nivåer är fruktansvärt mycket "bättre" (sämre? :)) på Prima.

Eller ändras spelnivån VÄLDIGT mycket på nätterna?

Jag håller fullständigt med, det är mycket aggresivare spel här än på ex crypto och prima ialllafall på 1/2$ och 2/4 nivån..fast nu lirar jag inte nattetid utan mellan 20-23 på kvällen...

Postad

Vilket är det smidigaste sättet om man vill ta ut några tusen dollar från empirepoker till sitt bankkonto??

Har neteller men det verkar krångligt att behöva ringa dom å skicka in leg mm för att få ut pengarna direkt till bankkontot.

Postad

Är det bara jag eller är det extremt tight spel på party poker nu för tiden.

Spelade där senast i somras men har för mig det va rätt dåliga spelare då.

Tryckte in 500 dollar för nån vecka sen och det är ju verkligen aldrig någon callar en bet i princip.

Spelar på NL $50 borden.

Brukar lira på Interpoker och där är det betydligt mer aggresiv poker.