Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Party är buggat. Just nu är det 100bb buyin på alla NL bord. ;)

Förhoppningsvis ändrar dom inte tillbaka.

*EDIT* Partypoker har nu 5/10 NL med 100bb buyin!

Tror faktiskt att det är meningen. Men jag gillar inte det. Slaskfaktorn lär minska brutalt!

Postad
Party är buggat. Just nu är det 100bb buyin på alla NL bord. ;)

Förhoppningsvis ändrar dom inte tillbaka.

*EDIT* Partypoker har nu 5/10 NL med 100bb buyin!

Tror faktiskt att det är meningen. Men jag gillar inte det. Slaskfaktorn lär minska brutalt!

Nej verkligen inte. Helt sjukt dåligt spel redan innan och hur tror du det blir när dom får 50bb till att slaska med? :twisted:

Postad
Jag ogillar den nya blindstrukturen :evil:

Är det bara jag som missat det eller har de inte skickat ut någon info om det?

Hela partynätet har infört den nya strukturen.

Multipoker har skickat ut mail, men jag tror att Partypoker inte har fått ut något. Men jag gillar faktiskt det nu efter en dags slaskande :)

Postad

Hej!

Jag funderar på att göra en utbetalning från partypoker till mitt vanliga bankkonto. Har sett att de kostar 35$ men de känns som de kvittar. Har iofs debitcard oxå men de blir väll ännu större avgift (vid uttagning över 1000$). Multipoker har väll iofs gratis wire transfer men där har ja inte lirat nått (vilket kanske kvittar iofs :? )I vilket fall undrar jag bara hur de blir när man cashat ut med wire transfer från party lr multi. ligger pengarna efter några dagar på kontot då lr? lr måste man fixa me nått mer. tänkte ju eftersom det överförs ju i dollarvalutan så hur blir dom sedan te SEK?

Postad

Sett att de annonserat om man kunde få partypoäng om man tipsar någon kompis att börja spela på party. Detta är dock inte intressant utan jag undrar om man får några poäng om lirar normalt och vad dessa går att använda till.