Papa Kubo Postad 24 Februari , 2005 Rapport Postad 24 Februari , 2005 Om du inte har Neteller är det smidigaste sättet Wire Transfer. Det kostar $35, men då kommer pengarna direkt in på bankkontot inom några dagar. Citera
Trolldeg Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Party är buggat. Just nu är det 100bb buyin på alla NL bord. Förhoppningsvis ändrar dom inte tillbaka. *EDIT* Partypoker har nu 5/10 NL med 100bb buyin! Citera
Tamdam Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Party är buggat. Just nu är det 100bb buyin på alla NL bord. Förhoppningsvis ändrar dom inte tillbaka. *EDIT* Partypoker har nu 5/10 NL med 100bb buyin! Tror faktiskt att det är meningen. Men jag gillar inte det. Slaskfaktorn lär minska brutalt! Citera
Trolldeg Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Party är buggat. Just nu är det 100bb buyin på alla NL bord. Förhoppningsvis ändrar dom inte tillbaka. *EDIT* Partypoker har nu 5/10 NL med 100bb buyin! Tror faktiskt att det är meningen. Men jag gillar inte det. Slaskfaktorn lär minska brutalt! Nej verkligen inte. Helt sjukt dåligt spel redan innan och hur tror du det blir när dom får 50bb till att slaska med? Citera
Johan Axelsson Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Hela partynätet har infört den nya strukturen. Citera
Peakfreak Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Jag ogillar den nya blindstrukturen Är det bara jag som missat det eller har de inte skickat ut någon info om det? Citera
Tamdam Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Jag ogillar den nya blindstrukturen Är det bara jag som missat det eller har de inte skickat ut någon info om det? Hela partynätet har infört den nya strukturen. Multipoker har skickat ut mail, men jag tror att Partypoker inte har fått ut något. Men jag gillar faktiskt det nu efter en dags slaskande Citera
Larran Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Hej! Jag funderar på att göra en utbetalning från partypoker till mitt vanliga bankkonto. Har sett att de kostar 35$ men de känns som de kvittar. Har iofs debitcard oxå men de blir väll ännu större avgift (vid uttagning över 1000$). Multipoker har väll iofs gratis wire transfer men där har ja inte lirat nått (vilket kanske kvittar iofs )I vilket fall undrar jag bara hur de blir när man cashat ut med wire transfer från party lr multi. ligger pengarna efter några dagar på kontot då lr? lr måste man fixa me nått mer. tänkte ju eftersom det överförs ju i dollarvalutan så hur blir dom sedan te SEK? Citera
lfx Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Jag har tagit ut med partys wire transfer två gånger och då dök pengarna upp på kontot efter 2-3 dagar, och det var inget mer som behövde göras... Citera
Swedish-Hero Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Kan man inte avregga sig på partys turneringar? jag regga mig och såg det va limit och ändra mig?? jag har bråttom 5 min kvar!!!!1 Citera
Swedish-Hero Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Jag han inte...men kan man alltså inte avregga sig om man reggat sig! hmm lite konstigt tycker jag! Citera
Papa Kubo Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Swedish-Hero, dubbelklicka på turneringen så att du får fram turneringslobbyn och välj Unregister där. Du kan visst avregistrera dig. Citera
baller Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Larran - Netellers wiretransfer tar lika lång tid men kostar bara 13$ om du nu vill "spara" pengar... Citera
Larran Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Ok tack så mkt. Men ja har hört att alla bankar inte funkar o göra wire transfer till. Jag har föreningssparbanken nån som vet om de funkar? Citera
Papa Kubo Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Fungerar med FSB. En bank som inte kan ta emot wire transfers skulle inte få många kunder... Citera
Magnum Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Jag kan inte få fram några nya sng bord på Party !! Citera
Magnum Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Är det nån som kan få fram bord på sng där ?? Citera
Josefk Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Angående avregistrering, party har som regel att du inte kan avregga dig 15 min för start. Det går alltså före det men inte om det är mindre än 15 min till start Citera
spanarn Postad 4 Mars , 2005 Rapport Postad 4 Mars , 2005 Finns det några jackpotter för höga händer på Party? Fick precis en straightflush dam hög.. Citera
Rille Postad 8 Mars , 2005 Rapport Postad 8 Mars , 2005 Sett att de annonserat om man kunde få partypoäng om man tipsar någon kompis att börja spela på party. Detta är dock inte intressant utan jag undrar om man får några poäng om lirar normalt och vad dessa går att använda till. Citera
baller Postad 8 Mars , 2005 Rapport Postad 8 Mars , 2005 köpa kepsar, tröjor o annan reklam... Citera
Rille Postad 8 Mars , 2005 Rapport Postad 8 Mars , 2005 köpa kepsar, tröjor o annan reklam... Inte för det lät så intresssant men var kollar man hur många poäng man har? Citera
Papa Kubo Postad 8 Mars , 2005 Rapport Postad 8 Mars , 2005 http://www.partypoker.com > My account > Players Club Points and redemption options. Citera
Ving Postad 8 Mars , 2005 Rapport Postad 8 Mars , 2005 http://www.partypoker.com > My account > Players Club Points and redemption options. Man hade ju en del poäng där. Ingår frakt om man beställer lite prylar? Jag vill absolut inte råka ut för någon som helst kostnad för de där varorna! =) Citera
Papa Kubo Postad 8 Mars , 2005 Rapport Postad 8 Mars , 2005 Skulle tro att det är frakfritt, men säkrast är väl att lusläsa T&C eller maila supporten. Citera
Recommended Posts