Gå till innehåll

SAJT: PartyPoker.com


Caines

Recommended Posts

Jag tror mig veta att det har varit behandlat någonstans, men efter ha kollat 15-20 sidor så orkar jag inte mera.

 

Ponera att min mamma har spelat på partypoker och använt vår adress och vårt telenummer i signuppen. Hur gör då hennes nyss fyllda 18-åriga son för att få börja spela på deras sida och ta del av div. bonusar? Sonen har inte en egen adress ännu. Kommer party bli kinkiga och vägra låta sonen spela in bonusar ? Sonen har inte provat signa up med samma address som mamma, eftersom sonen tror sej ha läst något om en bonus per hushåll? Kan sonen kanske ange en sommarstugeadress eller liknande, och därmed undvika problem ?

 

Och vad gäller i liknande situationer på tex b2b?

om du majlar supporten och förklarar hur det ligger till ordnar de nog så det går. kan hända ni blir tvungna att skicka in ID o grejjer

 

varför skulle inte en sommarstuge adress, om du har en sådan duga tror du? själv har jag ingen hemtelefon, skriver alltid in mitt mobilnummer på sajter osv, fastän det står att det är obligatoriskt med hemtelefon nummer,

 

men jag hoppas din ev. histioria till PP är bättre än den du gav här :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kanske någon som skrivit det här redan, men jag orkar inte leta.

 

När jag går med i turneringar eller flyttas till ett annat bord, så får jag inte upp borden automatiskt. Måste gå in och klicka på "Take Seat", är det bara mig det är så för?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

reloadbonus för juni

 

Get 25 % up to $100.00 Extra.

Use bonus code JUNE06RELOAD25 when making a deposit.

 

lustigt jag fick bara 20% :/

 

ja det var ju skumt, de brukar ju har 100$ max om man sätter in 500$ typ vilket blir 20%

 

Måste vara min vip status ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte världens skämt att det uttryckligen står att man inte får dela med sig av HH:s :D

 

Nej det är det inte. Är väl till för att det inte ska skapas stora databaser över hur folk spelar.

 

Det tvivlar jag på, PT är fortfarande tillåtet vad jag vet. Dock är det med deras formulering otillåtet att posta HHn här på pokerforum.nu för att diskutera den. Det kan jag inte se som annat än ett skämt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

teenpattipatti är oxå nere, o SS me tror jag

hade ju riggen me mig så fockar den :evil:

 

Krashat här med. Typiskt, jag som precis hade kommit in i sånt fint "multitable grind mode" och ahde också riggen med mig :(

 

Brde väl komma upp någon inforamtion om det bli långvarit...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är uppe just nu men jag kollade in några bord för att se hur det flyter och det är en "disconnectfest" utan like. Ideliga avbrott, tappade uppkopplingar och spelare som klagar i chatten på att de blivit "bootade" från bord utan att kunna komma tillbaka.

 

Får nog vara med Party ett tag nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fått hem min Dell 30" nu men har lite problem med party;

när ja startar upp bord så lägger sig alla nere i "listen" men vissa går inte att få upp så att säga. Sänker jag upplösning så kommer de upp som de ska dock... men lite jobbigt att upprepa denna procedur varje gång man ska ha igång ett bord.

 

Någon som haft/hört om liknande problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fått hem min Dell 30" nu men har lite problem med party;

när ja startar upp bord så lägger sig alla nere i "listen" men vissa går inte att få upp så att säga. Sänker jag upplösning så kommer de upp som de ska dock... men lite jobbigt att upprepa denna procedur varje gång man ska ha igång ett bord.

 

Någon som haft/hört om liknande problem?

 

Har samma problem som dig, har en 20" skärm. Vet inte riktigt hur man ska lösa problemet :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad ska man göra?

hade TT, flopp TT5, turn7 river 8

låg ca 300$ i potten när min hand blir autofoldad på en sek när det blir min tur :evil:

har bbb 100/10 och det var inget fel på min uppkoppling då jag spelade 2 bord till och 1 på svenska spel.

min hand blev foldad sekunden efter min motspelare gjort sitt drag, blir så förbannad :x

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fått hem min Dell 30" nu men har lite problem med party;

när ja startar upp bord så lägger sig alla nere i "listen" men vissa går inte att få upp så att säga. Sänker jag upplösning så kommer de upp som de ska dock... men lite jobbigt att upprepa denna procedur varje gång man ska ha igång ett bord.

 

Någon som haft/hört om liknande problem?

 

Går det inte att "Alt-Tabba" ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...