Gå till innehåll

SAJT: PartyPoker.com


Caines

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Verkar vara nåt fel i Sng menyn, det fylls nämligen inte på med några nya Sngs. Började spela en $22 NLH för en kvart sen och där har fortfarande inte kommit någon ny i menyn... skumt...

 

Fick inte heller upp några nya SnG. CG verkar fungera i alla fall, men alla vid mina bord blev disconnectade 2 gånger under drygt en timme. Tyvärr fortfarande problem...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Högst irriterande då det tar 15 minuter eller så innan 1 nytt bord dyker upp när det vanligtvis kom 2 direkt när dom två "gamla" var fyllda. Och efter dessa 15 minuter är ju givetvis det "nya" fullt och redan i spel...

 

Aja, får väl roa mig med att kolla på landslagets fotbollsträning... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte leta igenom 91 sidor så frågar igen kanske redan någon som frågat

 

Finns det något lätt sätt att regga sig på bord för att spela hela tiden när jag vill lira 6 manna SnG så försvinner alla platser innan det syns i klienten. Typ ngn form av autosigning som man kan göra till cashgames.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan vad party strular nu. 4000 online disconnects hela tiden och tightare än moster svea på dom lägsta limitarna. Vad fan händer? Worlds largest poker network my ass. Det här är pinsamt!!

hmm jag har problem det bara står loading tabel list, samma för dig ?

Playmoney borden fungerar IAF :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror mig veta att det har varit behandlat någonstans, men efter ha kollat 15-20 sidor så orkar jag inte mera.

 

Ponera att min mamma har spelat på partypoker och använt vår adress och vårt telenummer i signuppen. Hur gör då hennes nyss fyllda 18-åriga son för att få börja spela på deras sida och ta del av div. bonusar? Sonen har inte en egen adress ännu. Kommer party bli kinkiga och vägra låta sonen spela in bonusar ? Sonen har inte provat signa up med samma address som mamma, eftersom sonen tror sej ha läst något om en bonus per hushåll? Kan sonen kanske ange en sommarstugeadress eller liknande, och därmed undvika problem ?

 

Och vad gäller i liknande situationer på tex b2b?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...