Plox Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Verkar vara nåt fel i Sng menyn, det fylls nämligen inte på med några nya Sngs. Började spela en $22 NLH för en kvart sen och där har fortfarande inte kommit någon ny i menyn... skumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pendse Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Verkar vara nåt fel i Sng menyn, det fylls nämligen inte på med några nya Sngs. Började spela en $22 NLH för en kvart sen och där har fortfarande inte kommit någon ny i menyn... skumt... Fick inte heller upp några nya SnG. CG verkar fungera i alla fall, men alla vid mina bord blev disconnectade 2 gånger under drygt en timme. Tyvärr fortfarande problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Vissa typer fylls på, tyvärr inte de jag vill spela För övrigt skandal att största sajten inte har Live Help, eller har jag missat nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luca Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Verkar fungera nu. Gillar skarpt den vässade filterfunktionen efter uppdateringen. Bra! Hoppas det är stabilt nu bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Tyvärr är det inte alls stabilt. Man blir disconnectad korta perioder hela tiden. Otroligt irriterande... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MadMulken Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 alltså det spawnas ju inga nya sngs ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Högst irriterande då det tar 15 minuter eller så innan 1 nytt bord dyker upp när det vanligtvis kom 2 direkt när dom två "gamla" var fyllda. Och efter dessa 15 minuter är ju givetvis det "nya" fullt och redan i spel... Aja, får väl roa mig med att kolla på landslagets fotbollsträning... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Nya filtret är ju riktigt trevligt som sagts Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 ARGH nu gick det ner! För någon mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joko Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Japp, de dog allt här me. Måste dom bråka med oss så förskräckligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 vore det inte en bra gest med en liten reloadbonus nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 vore det inte en bra gest med en liten reloadbonus nu? Jo jag menar det. Helt sjukt det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 först drar de in vip-bonusen för maj. sedan feta downtimen. sedan laggit och folk får inte tillbaka inköp. vill de bli av med alla kunderna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 nån som rejkar mycket åt dem kanske kan föra forumets talan och skriva ett litet mail från de svenska storspelarna här på pf?kan vara värt ett försök iaf om nån orkar...jag brukar bara hora deras reloads, så mina ord väger nog inte så tungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swedda Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Regade precis mig på Partypoker och satt in pengar, det är draget från kontot och jag har fått ett kvitto.. men jag kan inte spela för real money... om pengarna är dragen borde jag kunna spela...eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 7 Juni , 2006 Rapport Share Postad 7 Juni , 2006 Orkar inte leta igenom 91 sidor så frågar igen kanske redan någon som frågat Finns det något lätt sätt att regga sig på bord för att spela hela tiden när jag vill lira 6 manna SnG så försvinner alla platser innan det syns i klienten. Typ ngn form av autosigning som man kan göra till cashgames. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luca Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Jaha, så krånglar skiten igen då. Inga nya SnG skapas. Jag tror fan de har anställt Pacific Pokers kretiner till programskrivare. Det blir ju bara värre och värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RayIV Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Bara för mig som "Loading table list..." aldrig försvinner (kan inte få upp ngåra bord)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
malte8000 Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Fy fan vad party strular nu. 4000 online disconnects hela tiden och tightare än moster svea på dom lägsta limitarna. Vad fan händer? Worlds largest poker network my ass. Det här är pinsamt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Fy fan vad party strular nu. 4000 online disconnects hela tiden och tightare än moster svea på dom lägsta limitarna. Vad fan händer? Worlds largest poker network my ass. Det här är pinsamt!! hmm jag har problem det bara står loading tabel list, samma för dig ? Playmoney borden fungerar IAF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Fatta hur mycket cash dem förlorar när det strular Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvisero Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Jag tror mig veta att det har varit behandlat någonstans, men efter ha kollat 15-20 sidor så orkar jag inte mera. Ponera att min mamma har spelat på partypoker och använt vår adress och vårt telenummer i signuppen. Hur gör då hennes nyss fyllda 18-åriga son för att få börja spela på deras sida och ta del av div. bonusar? Sonen har inte en egen adress ännu. Kommer party bli kinkiga och vägra låta sonen spela in bonusar ? Sonen har inte provat signa up med samma address som mamma, eftersom sonen tror sej ha läst något om en bonus per hushåll? Kan sonen kanske ange en sommarstugeadress eller liknande, och därmed undvika problem ? Och vad gäller i liknande situationer på tex b2b? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 reloadbonus för juni Get 25 % up to $100.00 Extra. Use bonus code JUNE06RELOAD25 when making a deposit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CFJLarsson Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Är den inte konto specifik? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 vet ej faktiskt dyk upp i lobbyn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts