Frippe Postad 24 Mars , 2006 Rapport Share Postad 24 Mars , 2006 öppnade nyss konto på partypoker, har fattat att man måste spela 500 rake-hands för att få sin bonus, men på deras hemsida hittar jag endast att rake tas för varje dollar i potten men vart hittar jag vad som definierar en rake-hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 24 Mars , 2006 Rapport Share Postad 24 Mars , 2006 Upptäckte att det var ovanligt tyst på chatten...visade sig att default är "No player chat" och jag kan inte heller ändra. Betyder det att jag på nåt sätt möjligen har varit FÖR oförskämd mot jänkare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ubbeubbe2 Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Prova med att stänga av Poker Office så kommer det att låta betydligt mer i chatten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Med pokeroffice måste du ha no chat eller så kan du ha med PRECIS allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 vad är march giveaway tables? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rockefeller Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Vart kollar man hur många raked hands man har gjort om man håller på att cleara signup bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rockefeller Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 nvm, såg det nu... http://www.partypoker.com/news/items/march_giveaway.html där står det om march giveaway Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 För en tid sedan reggade jag et konto på Partpoker via Pokerforum för att få få 100$ bonusen. Jag väntade dock med att starta ett realmoneyaccount och gjorde det idag, kanske en månad senare. När man gick in under transaction History så gick det att gå in nder fliken "Bonus Details". Där står det dock nåt i stil med You Currently do not have any active bonuses. Har jag verkligennån bonus att plocka ut efter att jag har spelat de rejkade händerna som krävs? Går det att förhandla med supporten på något sätt ifall det har blivit något fel? O kan jag lura QoS att g mig en kortlek ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hristo Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Någon som vet hur det fungerar med bonusen om man bara lirar SnG? Dvs, hur många RH räknas en $ som (tänkte spela 10+1 SnG´s). Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Någon som vet hur det fungerar med bonusen om man bara lirar SnG? Dvs, hur många RH räknas en $ som (tänkte spela 10+1 SnG´s). Någon som vet? Räknas som 0 raked hands- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Någon som vet om man kan ställa in en standard storlek på fönstrerna så man slipper ändra storlek varje gång man öppnar ett nytt fönster? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aka_thn Postad 28 Mars , 2006 Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 undrar om man kan ändra tiden på PP till svensk tid?? riktigt jobbigt att räkna om starttider på turneringar å dyl.. : AkA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guldfisk Postad 28 Mars , 2006 Rapport Share Postad 28 Mars , 2006 undrar om man kan ändra tiden på PP till svensk tid??riktigt jobbigt att räkna om starttider på turneringar å dyl.. : AkA http://www.time.gov , välj EST och lär dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 29 Mars , 2006 Rapport Share Postad 29 Mars , 2006 Kan någon vänlig själ förklara kolumnen "Net balance PartyPoints" under Players Club --> Statements? Jag har förstått att det adderas för varje dag man spelar och har man en dag då man inte spelat något så nollställs detta. Men vad är det till? Har försökt klura ut det men inte lyckats Fattar inte heller riktigt, någon som vet? EDIT: Sedan har jag färre poäng "earned" än vad jag har i min "balance". Jag har använt några hundra poäng till frirullar, men det är inte ett jämnt hundratal som skiljer, och även ändå så borde det ju vara färre i balance än earned...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 29 Mars , 2006 Rapport Share Postad 29 Mars , 2006 Denna fråga har redan svarats på flera ggr tidigare i tråden nu tar vi det för sista gången. Total party points/balance: hur mycke du har, och kan handla för Party points earned: antal poäng du har tjänat in under viss period Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Hur får man pengarna från PartyPoker in till sitt bankkonto (Handelsbanken) på enklast och billigaste sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
therussian Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Hur får man pengarna från PartyPoker in till sitt bankkonto (Handelsbanken) på enklast och billigaste sätt? Party -> Neteller -> Din bank Kostnad: $1 Snabbt och smidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Partypoints-horfesten är över: PartyPoker has now capped deposit points at 2k per month. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Evinrude Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Check, bet och fold-knapparna försvinner ibland när det blir min tur. Jag timas ut och när jag sitter ut dyker dock "I'm back"-knappen upp. Fler med detta problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CFJLarsson Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Hur får man pengarna från PartyPoker in till sitt bankkonto (Handelsbanken) på enklast och billigaste sätt? Party -> Neteller -> Din bank Kostnad: $1 Snabbt och smidigt. Men om man inte använder Neteller, vad kostar det då? Alltså: Party -> VISA kortet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Det är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CFJLarsson Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Ok. Men då tar det väldigt lång tid eller något kanske? Några nackdelar måste det ju vara? Inga begränsningar (antal överföringar m.m)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macallan Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Ok. Men då tar det väldigt lång tid eller något kanske? Några nackdelar måste det ju vara? Inga begränsningar (antal överföringar m.m)? Tar typ ett par bankdagar. Och inga begränsningar såvitt jag vet (min $50 iofs men det känns ointressant). Nackdelen antar jag är efter kortbyte - kan bara ta ut till kort som du satt in pengar med. Men det kanske räcker med en ny insättning så är det nya kortet ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Bara för mig lobbyn inte uppdateras på sng borden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Vilken bonuskod ska man använda nu? nån som ahr ngt bra tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts