Gå till innehåll

SAJT: PartyPoker.com


Caines

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För en tid sedan reggade jag et konto på Partpoker via Pokerforum för att få få 100$ bonusen. Jag väntade dock med att starta ett realmoneyaccount och gjorde det idag, kanske en månad senare.

 

När man gick in under transaction History så gick det att gå in nder fliken "Bonus Details". Där står det dock nåt i stil med You Currently do not have any active bonuses.

 

Har jag verkligennån bonus att plocka ut efter att jag har spelat de rejkade händerna som krävs?

 

Går det att förhandla med supporten på något sätt ifall det har blivit något fel?

 

O kan jag lura QoS att g mig en kortlek ändå? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon vänlig själ förklara kolumnen "Net balance PartyPoints" under Players Club --> Statements?

 

Jag har förstått att det adderas för varje dag man spelar och har man en dag då man inte spelat något så nollställs detta. Men vad är det till? Har försökt klura ut det men inte lyckats :?

 

Fattar inte heller riktigt, någon som vet?

 

EDIT: Sedan har jag färre poäng "earned" än vad jag har i min "balance". Jag har använt några hundra poäng till frirullar, men det är inte ett jämnt hundratal som skiljer, och även ändå så borde det ju vara färre i balance än earned...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok. Men då tar det väldigt lång tid eller något kanske? Några nackdelar måste det ju vara? Inga begränsningar (antal överföringar m.m)?

 

Tar typ ett par bankdagar. Och inga begränsningar såvitt jag vet (min $50 iofs men det känns ointressant).

 

Nackdelen antar jag är efter kortbyte - kan bara ta ut till kort som du satt in pengar med. Men det kanske räcker med en ny insättning så är det nya kortet ok?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...