Oskarsson Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 Satt och spelade lite SNG 5+0.5 Blir rejält shortstacked efter ett tag..snart blindsen så måste hitta på nåt innan..plockar fram A10 och trycker in allt..får väl 2 calls och då händer det konstiga för en stund försvinner mina kort sen kommer dom tillbaka plus att... ...när floppen kommer så kommer varje kort för sig och läggs över varandra på nåt konstigt sätt...rätt irriterande.och jag ser inte alla kort på bordet.uta dvs inte turn eller river..sen helt plötsligt står det att jag vinner potten med två pair A och 8..nu gällde det inte nåra stora pengar,,men kan tänka mej dom som lirar lite större Sngs och det händer så här och man åker ut på det,,för då vet man ju inte om man åkt på ett rätt sätt efter man inte sett alla korten har screenshot om nån från heypoker vill se Citera
Skadast Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 Ibland händer det skumma saker, oavsett var du spelar. Lägg upp skärmskottet så att vi får se Citera
Oskarsson Postad 21 November , 2005 Författare Rapport Postad 21 November , 2005 http://imdb.se/heypoker.jpg Alltså man ser jacken där..sen läggst nästa kort över där, kommer inte ihåg just vad det var för kort, man såg bara ett kort åt gången. har även en omodiferad screenshot till heypokers förfogande om dom så behöver ett Citera
Skanke Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 Det är ett "vanligt" problem på b2b då deras servrar fortfasrande inte riktigt hänger med ibland... Citera
toppace Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 Det är ett "vanligt" problem på b2b då deras servrar fortfasrande inte riktigt hänger med ibland... yupp! Citera
emf Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Varför mailar du inte supporten med sådant här? Det är inte så att Pokerforum Crew kommer att fixa det Citera
Recommended Posts