lfx Postad 8 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2005 jag har laddat den nya resourcefilen med bilderna.... Pröva med den här resources-filen den fungerar för mig, dock är knapparna fortfarande röda, tror 24h har gjort något skumt med pokerclient.jar-filen som gör att jag inte får ändra i den.. Citera
quizz_kid Postad 8 Januari , 2005 Rapport Postad 8 Januari , 2005 satt och lekte lite i photoshop igår kväll, och resultatet blev ett nytt skinn till klient 24h... no life... är ganska nöjd faktiskt. Jag tänkte använda mig av något klämkäckt tema, och i brist på kreativitet blev det ett Miami Vice-bord i blått och lila... blev riktigt nöjd med texturen på bordet efter en del jobb... här har ni två bilder på bordet: grund in action vad tycker ni? ps. tack lfx för teknisk hjälp Citera
baller Postad 8 Januari , 2005 Rapport Postad 8 Januari , 2005 Miami styyyyle... lfx, har du lagt upp det gröna bordet i 1.01 också eller? bara det blå? Mer intresserad av det gröna än det blå faktiskt... Grönt är soooothing Citera
f03mh Postad 10 Januari , 2005 Rapport Postad 10 Januari , 2005 vad tycker ni? Skitsnyggt! Kan du inte se om du kan spela början av intromusiken varje gång man drar hem en pott? Det kanske blir lite väl tacky, iofs... Citera
quizz_kid Postad 10 Januari , 2005 Rapport Postad 10 Januari , 2005 vad tycker ni? Skitsnyggt! Kan du inte se om du kan spela början av intromusiken varje gång man drar hem en pott? Det kanske blir lite väl tacky, iofs... hmmm, det kan tyckas bli lite jobbigt i längden, om man är en vinnande spelare då vill säga... men jag hade faktiskt tänkte att byta ut ljudfilerna och slänga in lite crocket & tubbs... en sooooothin jan hammer-dänga i bakgrunden kanske, jag vet inte... Citera
giFF Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 satt och lekte lite i photoshop igår kväll, och resultatet blev ett nytt skinn till klient 24h... no life... är ganska nöjd faktiskt. Jag tänkte använda mig av något klämkäckt tema, och i brist på kreativitet blev det ett Miami Vice-bord i blått och lila... blev riktigt nöjd med texturen på bordet efter en del jobb... här har ni två bilder på bordet: grund in action vad tycker ni? Sicka sköna bilder ps. tack lfx för teknisk hjälp Citera
Bowen Postad 14 Februari , 2005 Rapport Postad 14 Februari , 2005 Finns de nått blått skin? såg de på första sidan men hitta ingen fil som gjorde skinnen blå. Citera
Papa Kubo Postad 14 Februari , 2005 Rapport Postad 14 Februari , 2005 Finns de nått blått skin? såg de på första sidan men hitta ingen fil som gjorde skinnen blå. Jag vet inte om det finns eller inte men däremot vet jag att 24h kommer att lansera en ny klient snarast och den kommer av allt att tyda på att gå i blått. Citera
lfx Postad 14 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2005 Ja, det blåa som finns på förstasidan existerar, men det fungerar inte eftersom dom har jävlats och uppdaterat lienten men om du vill prova det kan jag fixa så att det fungerar när jag får tid. Citera
Bowen Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Är det någon som vet hur man byter ut ljudfil och mixtrar me det? Jag vill ha lägre ljud i 24hclienten och valet finns inte att välja ljudstryka. Nån som kan skriva hur man gör? Citera
lfx Postad 16 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2005 Det ligger en gäng ljudfiler i filen resources.jar. Öppna filen med WinZip, sen är det bara att plocka ut filerna genom att dra dem till skrivbordet eller var du nu vill ha ha dem. Citera
Bowen Postad 17 Februari , 2005 Rapport Postad 17 Februari , 2005 Jo det vet jag men hur sänker jag dom och sen lägger tillbaka dom så att de är så i 24h? Citera
mooy Postad 17 Februari , 2005 Rapport Postad 17 Februari , 2005 satt och lekte lite i photoshop igår kväll, och resultatet blev ett nytt skinn till klient 24h... no life... är ganska nöjd faktiskt. Jag tänkte använda mig av något klämkäckt tema, och i brist på kreativitet blev det ett Miami Vice-bord i blått och lila... blev riktigt nöjd med texturen på bordet efter en del jobb... här har ni två bilder på bordet: grund in action vad tycker ni? ps. tack lfx för teknisk hjälp Mkt snyggt, Ska du gör små gubbar av DonJ och hans mörke kompis? Nä, skämtåsido. Snyggt. Kul med folk som kan. Själv funderar jag över hur han kunde vinna över straightflush men såg senare att han har ju fem ess. Citera
lfx Postad 19 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2005 Om ni har den nya klienten och vill slippa den fula svarta Bad Beat jackpot-panelen på bordet kan ni ladda ner fixen här!. Lägg filen ext-resources.jar i din 24h-mapp så ska det fungera. Citera
Kraxe Postad 19 Februari , 2005 Rapport Postad 19 Februari , 2005 Lfx, kan du göra en där det finns en chiplinje, och mörkare blått utanför chiplinjen, som det fanns på din "billiga kopia"? Det är den enda ändringen jag vill ha. Citera
lfx Postad 19 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2005 One chiplinje is coming up! Citera
lfx Postad 19 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2005 okej, bordet ligger på http://jezaja.quakeworld.nu/pf/24htable_w_chipline.jpg ta ner bilden, döp om den till table.jpg, gör en mapp som heter ext-ui och i den en till mapp som heter grapics och i graphics lägger du table.jpg, sen stuvar du in ext-ui-mappen i ext-resources.jar som ligger i 24h-biblioteket. Citera
quizz_kid Postad 19 Februari , 2005 Rapport Postad 19 Februari , 2005 satt och pillade lite med skinnet till "Tipsnytt" igår, och blev ganska nöjd med resultatet... om ni vart inne på sidan så vet ni hur borden ser ut... En illgrön fotbollsplan som bordsyta... tråkigt värre... det är inte snyggt, inte ens på ett lite småkäckt plan... den har gången var det avskalnad och färgkomfort i fokus... avstod från pill i texturen den här gången... gick in och tog en screenprint på ett bord... vad tycker ni? http://micze.scorpionshops.com/bildarkiv/data/media/31/Untitled-2.jpg Citera
robb Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 När jag har laddat ner det vackra gröna skinnet så ploppar detta meddelandet fram..: "Java Virtual Machine Launcher - Failed to load Main-Class manifest attribute from.." De vill sig inte.. nån som vet felet? Citera
Papa Kubo Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 lfx, har du något fint skin som fungerar hos Unibet? Citera
lfx Postad 23 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2005 Vet inte om dom muppar sig med uppdateringar och så, men: Unibet ser ut som 24h Citera
suudde Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Postad 5 Augusti , 2005 Försöker moda om skinet till bestpoker.com, men det blir en enda smörja av allt. Vet ni vad det beror på? någon annan som har gjort om skinet på bestpoker? Citera
Juzam Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Postad 4 Oktober , 2005 Finnns det något nytt skin till Unibet som får det att se ut som 24? Citera
Recommended Posts