Gå till innehåll

Allt om 24hPoker-moddar!

Recommended Posts

• Svars 109
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

satt och lekte lite i photoshop igår kväll, och resultatet blev ett nytt skinn till klient 24h... no life... är ganska nöjd faktiskt. Jag tänkte använda mig av något klämkäckt tema, och i brist på kreativitet blev det ett Miami Vice-bord i blått och lila... blev riktigt nöjd med texturen på bordet efter en del jobb...

här har ni två bilder på bordet:

grund

in action

vad tycker ni?

ps. tack lfx för teknisk hjälp

Postad
vad tycker ni?

Skitsnyggt!

Kan du inte se om du kan spela början av intromusiken varje gång man drar hem en pott? :) Det kanske blir lite väl tacky, iofs...

hmmm, det kan tyckas bli lite jobbigt i längden, om man är en vinnande spelare då vill säga... men jag hade faktiskt tänkte att byta ut ljudfilerna och slänga in lite crocket & tubbs... en sooooothin jan hammer-dänga i bakgrunden kanske, jag vet inte...

• 5 weeks later...
Postad
satt och lekte lite i photoshop igår kväll, och resultatet blev ett nytt skinn till klient 24h... no life... är ganska nöjd faktiskt. Jag tänkte använda mig av något klämkäckt tema, och i brist på kreativitet blev det ett Miami Vice-bord i blått och lila... blev riktigt nöjd med texturen på bordet efter en del jobb...

grund

in action

vad tycker ni?

Sicka sköna bilder :-)

Postad
Finns de nått blått skin? såg de på första sidan men hitta ingen fil som gjorde skinnen blå.

Jag vet inte om det finns eller inte men däremot vet jag att 24h kommer att lansera en ny klient snarast och den kommer av allt att tyda på att gå i blått.

Postad

Ja, det blåa som finns på förstasidan existerar, men det fungerar inte eftersom dom har jävlats och uppdaterat lienten :) men om du vill prova det kan jag fixa så att det fungerar när jag får tid.

Postad

Är det någon som vet hur man byter ut ljudfil och mixtrar me det? Jag vill ha lägre ljud i 24hclienten och valet finns inte att välja ljudstryka. Nån som kan skriva hur man gör?

Postad

Det ligger en gäng ljudfiler i filen resources.jar. Öppna filen med WinZip, sen är det bara att plocka ut filerna genom att dra dem till skrivbordet eller var du nu vill ha ha dem.

Postad

grund

in action

vad tycker ni?

Mkt snyggt, Ska du gör små gubbar av DonJ och hans mörke kompis? Nä, skämtåsido. Snyggt. Kul med folk som kan. Själv funderar jag över hur han kunde vinna över straightflush men såg senare att han har ju fem ess.

Postad

satt och pillade lite med skinnet till "Tipsnytt" igår, och blev ganska nöjd med resultatet... om ni vart inne på sidan så vet ni hur borden ser ut... En illgrön fotbollsplan som bordsyta... tråkigt värre... det är inte snyggt, inte ens på ett lite småkäckt plan...

den har gången var det avskalnad och färgkomfort i fokus... avstod från pill i texturen den här gången...

gick in och tog en screenprint på ett bord... vad tycker ni?

http://micze.scorpionshops.com/bildarkiv/data/media/31/Untitled-2.jpg

• 1 month later...
Postad

När jag har laddat ner det vackra gröna skinnet så ploppar detta meddelandet fram..: "Java Virtual Machine Launcher - Failed to load Main-Class manifest attribute from.."

De vill sig inte.. nån som vet felet?

• 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...